Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #1020 : 25.10.2006 13:53:01 » |
|
Hei "Rakkauden enkeli"
Minkä sanoman enkeli minulle haluaa kertoa Voimia myös sinulle (http://members.tripod.com/~kasiface/angel21.gif) "Rakkauden enkeli" Elämänilo Elämänilo, sinulle tuli kortti: ILMENTYMINEN
Sinulle on ilmentymässä uusia mahdollisuuksia ja yltäkylläisyyttä. Tiedä, että voit kokea, saada näitä lahjoja juuri nyt!
Sinun pyrkimyksesi, toivomasi asiat ovat tulossa luoksesi. Ne voivat tulla eri muodossa kuin olet odottanut, mutta palkkiot joita todella haluat- kuten rauhan tunne, turvallisuus ja onnellisuus ilmentyvät juuri kuten olet toivonut. Pyydä enkeleitäsi auttamaan sinua uskomaan kykyihisi ilmentää asioita. Tällä uskolla sinä ja Jumala voi tehdä mitä tahansa!
Tämä on tapahtumasarja jolla kaikki ajatukset saavat käsinkosketeltavan muodon. Ensin ne alkavat ideana, syntyneenä Jumalallisesta lähteestä. Sitten idea kohtaa tunteen. Jos tunne on rakastava ja hoivaava, idea ja tunne yhdessä luovat ilmenemiselle alun. Hoivaat vastasyntynyttä ideaasi uskomalla ja seuraamalla askel askeleelta ohjausta, jota Jumala ja enkelit antavat sinulle tunteidesi, uniesi ja visioidesi kautta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #1021 : 25.10.2006 13:54:43 » |
|
Kultainen Rakkauden enkeli Ennen sinun 'lomaasi' pyysin nostamaan enkelikortin. Saanko nyt tietää mitä enkelit viestittävät tilanteeseeni? Eväitä lähiajalle. maarita Maarita, sinulle tuli kortti: YSTÄVYYS
Muutoksia ystävyyssuhteissasi on tapahtumassa. Ole täysin rakastavan rehellinen itsellesi ja ystävillesi juuri nyt. Arvosta todellisen ystävän parantavaa vaikutusta.
Et ole vain muuttumassa sisäisesti, vaan elämäsi on muuttumassa myös ulkoisesti! Näiden muutosten joukossa ovat muunmuassa ystävyyssuhteesi. Ehkä pelkäät, että sinulla ei enää ole yhteisiä kiinnostuksen kohteita vanhojen ystäviesi kanssa. Tai ehkä mietit, kohtaatko uusia ystäviä, joiden kanssa voit jakaa läheisen suhteen.
Muutokset ystävyyssuhteissa ovat luonnollisia, ja enkelit pyytävät sinua luovuttamaan ihmissuhteesi heidän "käsiin". Tiedä, että Jumala ja enkelit suojelevat sinua ja ystäviäsi. He auttavat rakkaudellisesti sinua näissä muutoksissa. Tämä kortti myös todistaa/vakuuttaa, että olet valmis vastaanottamaan uuden ystävyyden ihmisten kanssa, jotka jakavat kanssasi samat kiinnostuksen kohteet ja kunnianhimosi/halusi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #1022 : 25.10.2006 14:29:43 » |
|
Kiitos, Rakkauden enkeli! Tämä antaa minulle rohkeutta uuteen suuntaan elämässäni. Luottamaan Jumalan ja enkelten ohjaukseen. Osui hyvin juuri tähän tilanteeseen. maarita
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #1023 : 25.10.2006 15:07:54 » |
|
Elämänilo, sinulle tuli kortti:
ILMENTYMINEN
Hei "Rakkauden enkeli"
Kiitos
Miksi olet kääntänyt meille selkäsi(https://www.astro.fi/foorumi/index.php?action=dlattach;attach=3481;type=avatar) Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #1025 : 25.10.2006 19:58:15 » |
|
Elämänilo, sinulle tuli kortti:
ILMENTYMINEN
Hei "Rakkauden enkeli"
Kiitos
Miksi olet kääntänyt meille selkäsi(https://www.astro.fi/foorumi/index.php?action=dlattach;attach=3481;type=avatar) Elämänilo Ihanaa Elämänilo kun sait minut nauramaan. Ei tuossa kuvassa ole mitään tarkoituksellista symboliikkaa, joten en suinkaan ole teille selkääni kääntänyt. Olen kait pikemminkin menossa "eteenpäin" ja saatte vaikka tulla "matkakumppanikseni" jos siltä tuntuu... Jos nyt jotain symboliikkaa siis haemme. Oikeasti sitä ei ole, vaan halusin vain vaihtelua ja tuo on hieman erilainen verrattuna perinteisiin kasvo/etupuoli kuviin. Tuollainen kuva kun minusta sitten oli sattumoisin räpsäisty, niin ajattelin laittaa sen tänne... Olen kyllä sitä muokannut/rajannut isommasta kuvasta "leikkaamalla" itseni "irti" ja "häivyttämällä" kuvassa näkyviä muita ihmisiä ja taustaa pois...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #1026 : 25.10.2006 20:06:49 » |
|
Hei! Katsoisitko minullekin mitä enkelikortit näyttävät? Olen joutunut viime aikoina enemmänkin pohtimaan työttömyyttäni sekä uudestaan alkanutta parisuhdettani. Kiitos paljon jo etukäteen!
Känkkäränkkä, sinulle tuli kortti: YKSINÄISYYTEEN VETÄYTYMINEN
Vietä jonkin aikaa yksin hiljaisin ajatuksin. Selkiytä/puhdista mielesi, ja keskity sinun totuuteesi ja tärkeisiin asioihin.
Vaaditko itseltäsi liikaa, Jumalan rakastettu lapsi? Enkelit muistuttavat meitä, että lepo on luonnollinen asia elämän kiertokulussa kaikelle elävälle. Ajattele mahtavaa tammea joka kasvaa pyrähdyksinä ja sitten lepää. Se vetää ravintonsa syvältä maan uumenista, ja se ottaa aikansa ennenkuin kasvaa taas ylöspäin. Aivan kuten tammi ravitsee itseään, on sinunkin tärkeää ravita itseäsi hengen ja mielen "ruoalla".
Kun lepäät, ota aikaa heijastaaksesi sydämesi todellisia tuntoja ja haluja. Enkelisi puhuvat sinulle sydämesi kautta. Kun kuuntelet ja kunnioitat tunteitasi, kävelet käsi kädessä Jumalan ja enkelten kanssa. Tulet tietämään, että se on todellista Jumalallista ohjausta, eikä vain mielikuvitustasi tai toiveajattelua, jos se puhuu halustasi/intohimostasi muuttaa maailmaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #1027 : 25.10.2006 21:47:10 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ge
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1028 : 25.10.2006 23:19:36 » |
|
[colensior=purple][/color]
|
|
|
tallennettu
|
vaaka kuu kaloissa nouseva skorppioni
|
|
|
Raven79
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1029 : 25.10.2006 23:51:12 » |
|
Hei Rakkauden enkeli! olisiko mahdollista saada tietää mitä enkeleillä olisi minulle kerrottavaa?? olen niin uupunut ja väsynyt ja koen ettei kaikki ole nyt kunnossa. Kiitos!!
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, merkurius ja venus neitsyessä nousu skorpioni kuu ja mars ravussa
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #1030 : 26.10.2006 01:38:07 » |
|
Voisitko mitenkään mahdollisesti nostaa enkelikortin, olen ajatellut lähteväni au-pairiksi Irlantiin...
Kiitos!
Jinx
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pirpaliina
Kohtuuastroilija
Minähän se siinä...
|
|
« Vastaus #1031 : 26.10.2006 09:27:34 » |
|
Pirpaliina, sinulle tuli kortti: LAAJENTUMINEN
Sinun todellinen itsesi, säteilevä, voimakas, menestyvä ja älykäs, loistaa nyt pinnan läpi. Anna todellisen itsesi tulla näkyväksi muille, koska sinä "nostat heidät ylös" ja inspiroit heitä.
Olet upea niin monella tavalla ja olet alkamassa luottamaan siihen ja paljastamaan todellista itseäsi yhä helpommin. Joskus olet ehkä uskonut, että sinun täytyy piilottaa tunteesi toisilta (tai jopa itseltäsi!) Nyt jokatapauksessa, ymmärrät kuinka elintärkeää, puoleensavetävää ja viehättävää sinun aidon itsesi ilmentäminen on.
Sinun enkelisi ohjaavat sinua kunnioittamaan todellisia tunteitasi, ilmaisemalla niitä itsellesi ja muille. Enkelit auttavat sinua puhumaan rakkaudellisesti tunteistasi, jotta väärinkäsityksiä ei syntyisi ystävien ja läheisten välillä. Enkelisi eivät ikinä ohjaa sinua tekemään tai sanomaan mitään joka voisi loukata sinua tai ketään muuta! He myös vakuuttavat, että elämäsi laajenee uuteen sisäisen rauhan tilaan, kun annat todellisen itsesi tulla ulos "leikkimään". Eipä juuri paremmin olisi voinut "kolahtaa" Juuri tuollaiselta minusta tuntunut jo jonkin aikaa. Olen todellakin laajentumassa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ge
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1032 : 27.10.2006 06:48:46 » |
|
katsoisitko kortin mitä enkelit tälle tärkeälle viikonlopulle antaisivat
|
|
|
tallennettu
|
vaaka kuu kaloissa nouseva skorppioni
|
|
|
Abyatur
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1033 : 27.10.2006 18:22:39 » |
|
Hei Rakkauden enkeli, olen nyt vähän hukassa. Ja vähän kauhuissanikin koskien minun sekavaa miestilannetta. Pystytkö nostamaan minulle kortin, joka antaisi jonkinlaista neuvoa/vinkkiä kuinka jatkaa eteenpäin? Kiittäen, Abyatur
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nauris
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1034 : 27.10.2006 21:28:16 » |
|
Hei Rakkauden Enkeli! Olet tullut takaisin Jaksaisitko katsoa mitä enkelit minulle kertovat nyt? Kiitos T:Nauris
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|