Sivuja: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 703759 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1065 : 10.11.2006 16:22:04 »

Pahoittelen odotteluanne. Olin tuossa juuri matkalla, joten en ole voinut vastailla... 
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1066 : 10.11.2006 16:25:11 »

mitäpä minulle sanotaan?? smitten

Wakie, sinulle tuli kortti:

JUMALALLINEN OHJAUS

Luota ja seuraa intuitiotasi. Se on Jumalan ja enkelten puhetta sinulle.

Sinua ohjataan Jumalallisesti juuri nyt. Sinun saamasi tunteet, tietäminen, visiot tai sisäinen äänesi yrittävät kertoa sinulle jotakin ja on erittäin tärkeätä, että luotat ja seuraat tätä opastusta.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1067 : 10.11.2006 16:28:04 »

Hei Rakkauden enkeli.
Nostaisitko minullekkin kortin,sillä haluaisin vähän johdatusta. smitten

Wenkula, sinulle tuli kortti:

VOIMA

Anna lupa itsellesi ilmentää voimasi. Voimakkaana olo on turvallista sinulle, tietäen, että ilmennät voimaasi rakkaudella.

Sinulla on koko Luojasi voima sisälläsi! Koko Jumalallisen rakkauden voima, viisaus ja älykkyys on sinun ulottuvillasi. Sinulla on henkinen voima nähdä enkelit ja tulevaisuus. Sinulla on älyllinen voima, "päästä käsiksi" Yhden Mielen (Minä olen) viisauteen. Sinulla on tunteellinen voima, olla empaattinen muille, ja psyykkinen voima joka on todella rajaton.

Enkelit pyytävät sinua antamaan heille kaikki pelkosi, joita tunnet voimakkaana olemista kohtaan. Enkelisi näkevät hiljaisen ja kauniin puolen todellisesta voimastasi, juontaen/tullen ainoasta todellisesta voimasta universumissa: Jumalallisesta rakkaudesta. Anna itsesi loistaa tätä säteilevää rakkautta, että todellinen voimasi voi säteillä maailmaan ihmeitä tekevällä tavalla.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1068 : 10.11.2006 16:30:21 »

Nostaisitko minullekin kortin, neuvoja kaivattaisiin  :Smiley
Kaunis kiitos!!

Mesolet, sinulle tuli kortti:

UUSI RAKKAUS

Uusi luku, jakso sinun rakkauselämässäsi alkaa. Joko se on uuden kumppanin kanssa, taikka elpyvä, uudestaan "syttyvä" rakkaus nykyisessä suhteessa.

Avaa sydämesi Jumalallisen rakkauden uuteen lisääntymiseen/lisäämiseen elämässäsi kumppanin myötä. Enkelit valmistavat sinua olemaan valppaana/valmiina uusille ihmisille, jotka saapuvat elämääsi. Sillä uusi partnerisi saattaa olla aivan erilainen kuin aikaisemmat.

Ole avoin ihmissuhteissasi tapahtuville muutoksille, älä ripustaudu tiukasti ideaan millaisia ihmissuhteiden pitäisi olla. Tämä on on ihmeellistä muutosten aikaa rakkauselämässäsi. Sinua pyydetään luottamaan Jumalaan ja suojelusenkeleihisi, että he järjestävät asiat sinulle parhaalla mahdollisella tavalla.

Muutokset rakkauselämässäsi ovat kivuliaita, vain jos olet "jäykkä"/joustamaton, sekä ankara ajatuksissasi tai käytöksessäsi. Jos "virtaat" nykyisen rakkauden mukana, huomaat että vanhat osat rakkautta "peseytyvät" pois. Ne korvaantuvat nopeasti uusilla näkökannoilla jotka ilahduttavat sinua.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1069 : 10.11.2006 16:31:46 »

Enkelin siivin luoksesi...hiivin...Rakkaudenenkeli

Nyt jos koskaan - 
Nostatko minullekin kortin.

Rakkain terveisin kirsihelena

Kirsihelena, sinulle tuli kortti:

PARANTAMINEN:

Tilanne joka on aiheuttanut sinulle huolta/päänvaivaa on paranemaan päin.
Olet luontainen parantaja, ja sinun parantavat ajatuksesi ovat nyt saaneet muodon.

Joskus tilanne ei voi parantua, ennenkuin vapautat "päästät irti" jostain haasteesta/vaikeudesta täydellisesti, jotta parantava valo voi astua siihen. Sinun murheesi ovat pian ohi, koska tämä kortti todistaa, että parantuminen on tapatunut. Huomataksesi/tajutaksesi tämän parantumisen, sinun täytyy ensin lopettaa keskittyminen siihen mikä on "väärin" tai "pielessä" ja sen sijaan vakuuttua että: Kaikki on Jumalallista ja täydellisessä järjestyksessä juuri nyt.

Sinulla on luontainen parantamisen lahja/kyky, ja tämä kortti pyytää sinua luottamaan siihen, että Jumala työskentelee kauttasi, voit tehdä työtä maallisena parantavana "enkelinä". Kohdista rakkauden ajatuksia mihin tahansa asiaan joka tarvitsee parantamista/parantumista. Kuvittele, visualisoi tilanne/asia jo parantuneena. Sitten, kiitä Jumalaa tästä parantumisesta, ja anna/vapauta asia enkelten hoidettavaksi. Parantamisen lahjasi ja työsi koskettavat ja vaikuttavat monen elämään.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1070 : 10.11.2006 16:33:27 »



  nostatko kortin ,onko suunta oikea??


Trini, sinulle tuli kortti:

UNET

Kiinnitä erityistä huomiota uniisi juuri nyt. Pidä unipäiväkirjaa.

Saat tärkeitä viestejä unissasi. Joskus saatat herätä tunteella, että olet matkustanut tai saanut ohjeita/opetusta nukkuessasi. Mietit, Miksi en muista uniani? Uniesi viestit tai kokemukset eivät koskaan ole täysin kadonneet tai unohtuneet. Ne ovat itseasiassa, järjestäytyneet alitajuntaasi, jotta korkeimman itsesi viisaus ja rakkaus ohjaavat tekojasi.

Voit parhaiten muistaa uniasi kirjoittamalla kaiken muistamasi ylös heti herättyäsi. Kirjoita ihan mikä tahansa pieni pätkä unestasi minkä muistat, ja loput unestasi selviää/purkautuu muistiisi. Käy läpi unipäiväkirjaasi usein ja katso toistuvia kuvioita ja teemoja. Nämä säännöllisesti toistuvat uniteemat osoittavat ne viestit mitä korkein itsesi ja enkelisi yrittävät sinulle kertoa.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1071 : 10.11.2006 16:35:41 »

Enkeliohjausta kaipaan taas.. Tulipa yllättävä tapahtuma eteeni, joka melkein veti jalat alta. Selviän kyllä, mutta se vie aikaa. Nyt kysyisin, mitä enkelit tuumivat tästä karmallisesta kohtaamisesta?

Inkivääri, sinulle tuli kortti:

HARMONIA

Ristiriita/selkkaus on päättynyt/ratkaistu tilanteessa joka huolestutti ja vaivasi sinua. Tiedä, että ansaitset tämän rauhan ja onnen, ja hyväksy se suosiolla.

Rakastettu Jumalan lapsi, sinä olet rauhan rakastaja sydämeltäsi. Tämä kortti tulee sinulle merkkinä uudesta harmoniasta, joka valkenee sinulle. Päästä irti tilanteen näkemisestä mutkikkaana, ja näe itsesi ja toiset suojelusenkeliesi silmien läpi. Tällä tavalla, katsot ohi pinnan ja näet kauneuden ja valon joka ikuisesti loistaa kaikissa.

Muuttamalla katsantokantaasi enkelimäiseen perspektiiviin, sinusta tulee maallinen "enkeli". Ylläpitämällä ylevää, kohonnutta katsantokantaa, "kipinöivät"  kaikki ihmissuhteesi parempaan suuntaan ihmeellisesti. Ristiriidat, selkkaukset putoavat pois, paljastaen puhtaan ja uuden totuuden kaikista ja kaikesta.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1072 : 10.11.2006 16:37:49 »

Saakohan enkeleiltä kysyvä näin 'pientä' asiaa?
Kun on matkakuume.
Miksi tähtään matkalle? Mikä on syvin tarpeeni ja kohde siellä?

metsis niiaten kyseleepi

Metsätonttu, sinulle tuli kortti:

LAAJENTUMINEN

Sinun todellinen itsesi, säteilevä, voimakas, menestyvä ja älykäs, loistaa nyt pinnan läpi. Anna todellisen itsesi tulla näkyväksi muille, koska sinä "nostat heidät ylös" ja inspiroit heitä.

Olet upea niin monella tavalla ja olet alkamassa luottamaan siihen ja paljastamaan todellista itseäsi yhä helpommin. Joskus olet ehkä uskonut, että sinun täytyy piilottaa tunteesi toisilta (tai jopa itseltäsi!) Nyt jokatapauksessa, ymmärrät kuinka elintärkeää, puoleensavetävää ja viehättävää sinun aidon itsesi ilmentäminen on.

Sinun enkelisi ohjaavat sinua kunnioittamaan todellisia tunteitasi, ilmaisemalla niitä itsellesi ja muille. Enkelit auttavat sinua puhumaan rakkaudellisesti tunteistasi, jotta väärinkäsityksiä ei syntyisi ystävien ja läheisten välillä. Enkelisi eivät ikinä ohjaa sinua tekemään tai sanomaan mitään joka voisi loukata sinua tai ketään muuta! He myös vakuuttavat, että elämäsi laajenee uuteen sisäisen rauhan tilaan, kun annat todellisen itsesi tulla ulos "leikkimään".


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1073 : 10.11.2006 16:40:00 »

Hei Rakkauden Enkeli  smitten Vieläkös jaksaisit nostaa minulle kortin ?  Tulevaisuus kiinnostaa ?

Taiska, sinulle tuli kortti:

LAPSET

Sinua pyydetään kiinnittämään erityistä huomiota lapsiisi tai sisäiseen lapseesi juuri nyt. Uusia lapsia saattaa tulla elämääsi hyvin pian.

Tämä kortti viestittää, että enkelit näkevät tarpeesi leikkiin, hauskanpitoon, ja sisäisen lapsesi kunnioittamiseen. Ehkä aiot leikkiä omien lastesi tai lastenlastesi kanssa. Tai saattaisit nauttia hauskan pitämisestä jonkin toisen aikuisen kanssa tai tekemällä työtä joka liittyy lasten auttamiseen.

Ota aikaa kysyäksesi sisäiseltä lapseltasi: "Mitä sinä tunnet, kuinka voit?" ja "Mitä haluaisit tehdä?" Suunnittele iltapäivä, jolloin otat sisäisen lapsesi "ulos", tehden asioita jotka saavat sinun leikkisän puolesi lisääntymään/laajentumaan.  Keinu ja laske liukumäkeä puistossa. Ota päiväunet. Piirrä kadulle liidulla. Tai rakenna hiekkalinna.


 smitten angel
tallennettu
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #1074 : 10.11.2006 16:42:51 »

Hei Rakkauden enkeli
Minulla on takana hyvin takkuinen viikko.
Alkuviikosta sanoin itseni irti vakituisesta työstäni.
Tiistaina työnantaja soitti ja pyysin anteeksi.
Kertoi ,että olen tervetullut takaisin ja saan pitää
tämän viikon lomaa, palkka juoksee.
tänään olin työpaikalla kaikki oli ok
Olen hyvin kiitollinen jos nostat ja katsot
mitä enkelit minulle viestittävät angel angel
"helen"
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1075 : 10.11.2006 16:43:43 »

Vaikka tämä onkin nyt kovin suosittua, lähestyn minäkin enkeleitä epätoivoissani ja epätietoisena. Nyt jos milloinkaan tarvitsisin ohjastusta miten edetä erityisesti ihmissuhteissani ja mitä tehdä outoa käyttäytymistä harrastavalle henkilölle? Johdatusta kaipaan, sillä luulen, että jos saan nämä kinkkiset ongelmat hoidetuiksi, muutkin asiat hoituvat. Smiley

Illusiana, sinulle tuli kortti:

YKSINÄISYYTEEN VETÄYTYMINEN

Vietä jonkin aikaa yksin hiljaisin ajatuksin. Selkiytä/puhdista mielesi, ja keskity sinun totuuteesi ja tärkeisiin asioihin.

Vaaditko itseltäsi liikaa, Jumalan rakastettu lapsi? Enkelit muistuttavat meitä, että lepo on luonnollinen asia elämän kiertokulussa kaikelle elävälle. Ajattele mahtavaa tammea joka kasvaa pyrähdyksinä ja sitten lepää. Se vetää ravintonsa syvältä maan uumenista, ja se ottaa aikansa ennenkuin kasvaa taas ylöspäin. Aivan kuten tammi ravitsee itseään, on sinunkin tärkeää ravita itseäsi hengen ja mielen "ruoalla".

Kun lepäät, ota aikaa heijastaaksesi sydämesi todellisia tuntoja ja haluja. Enkelisi puhuvat sinulle sydämesi kautta. Kun kuuntelet ja kunnioitat tunteitasi, kävelet käsi kädessä Jumalan ja enkelten kanssa. Tulet tietämään, että se on todellista Jumalallista ohjausta, eikä vain mielikuvitustasi tai toiveajattelua, jos se puhuu halustasi/intohimostasi muuttaa maailmaa.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1076 : 10.11.2006 16:46:54 »

Hei Rakkauden Enkeli!

Ystäväni pyytäisi enkeliapua.

Metsätonttu, ystävällesi tuli kortti:

AIKOMUS

Sinun aikomuksesi luovat sinun kokemuksesi. Mitä haluat/tarkoitat tapahtuvaksi? Pidä huolta, että ajatuksesi ja tunteesi heijastavat todellisia aikomuksiasi.

Tämän kortin valinnalla, enkelit pyytävät sinua tekemään inventaariota odotuksistasi. Mitä odotat tapahtuvaksi tänään, huomenna tai tulevaisuudessa? Nämä odotukset ovat aikomustesi "siemeniä". Aikomus tarkoittaa sitä, että olet asettanut "maalin" ja aiot saavuttaa sen.

Aikomuksesi ajavat kokemuksiasi. Enkelit pyytävät sinua valitsemaan ja valamaan aikomuksesi rakkaudella. Näe itsesi ja toiset onnellisina, menestyvinä, ja rauhallisina. Pitäytyen näissä henkisesti suuntautuneissa aikomuksissa, autat itseäsi ja muita. Enkelit voivat auttaa sinua korvaamaan negatiiviset ajatustavat positiivisilla, enemmän voimaa antavilla ajatuksilla. Jos pyydät heiltä avustusta.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1077 : 10.11.2006 16:48:29 »

Hei Rakkauden Enkeli,

Nostaisitko minulle kortin?

Kiittäen ja kumartaen,
Hemmi

Hemmi, sinulle tuli kortti:

YSTÄVYYS

Muutoksia ystävyyssuhteissasi on tapahtumassa.  Ole täysin rakastavan rehellinen itsellesi ja ystävillesi juuri nyt. Arvosta todellisen ystävän parantavaa vaikutusta.

Et ole vain muuttumassa sisäisesti, vaan elämäsi on muuttumassa myös ulkoisesti! Näiden muutosten joukossa ovat muunmuassa ystävyyssuhteesi. Ehkä pelkäät, että sinulla ei enää ole yhteisiä kiinnostuksen kohteita vanhojen ystäviesi kanssa. Tai ehkä mietit, kohtaatko uusia ystäviä, joiden kanssa voit jakaa läheisen suhteen.

Muutokset ystävyyssuhteissa ovat luonnollisia, ja enkelit pyytävät sinua luovuttamaan ihmissuhteesi heidän "käsiin". Tiedä, että Jumala ja enkelit suojelevat sinua ja ystäviäsi. He auttavat rakkaudellisesti sinua näissä muutoksissa. Tämä kortti myös todistaa/vakuuttaa, että olet valmis vastaanottamaan uuden ystävyyden ihmisten kanssa, jotka jakavat kanssasi samat kiinnostuksen kohteet ja kunnianhimosi/halusi.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1078 : 10.11.2006 16:50:53 »

Hei Rakkauden enkeli
Minulla on takana hyvin takkuinen viikko.
Alkuviikosta sanoin itseni irti vakituisesta työstäni.
Tiistaina työnantaja soitti ja pyysin anteeksi.
Kertoi ,että olen tervetullut takaisin ja saan pitää
tämän viikon lomaa, palkka juoksee.
tänään olin työpaikalla kaikki oli ok
Olen hyvin kiitollinen jos nostat ja katsot
mitä enkelit minulle viestittävät angel angel
"helen"

Helen, sinulle tuli kortti:

KESKITTÄMINEN

Ajattele mitä haluat, älä sitä mitä et halua. Vartioi ajatuksiasi huolella, koska ne luovat kokemuksesi.

Joskus tuntuu siltä, että ajatuksemme valitsee meidät, mutta se ei ole ikinä niin. Me aina itse valitsemme ajatuksemme, joka hetki. Ajatuksillamme on aina vaikutuksensa, eikä ole neutraaleja ajatuksia. Sekunnin murto-osassa kun ajattelet jotain, päätät myös ajatella niin. Joten harjoittelulla, voit opetella tarkkailemaan (ikäänkuin etukäteen) ja muuttamaan ajatuksiasi. Tämä vastaa täysin samaa, kuin laittaisit kätesi elämäsi "rattiin".

Voit luulla, että keskittymiskykysi on huono. Kuitenkin erehtymätön Jumalan mieli on omassa mielessäsi. Voit kokea uskomatonta keskittymiskykyä vakuuttamalla: "Olen kyvykäs keskittämään mieleni tahdon voimalla". Pidän kiinni vain rakastavista ajatuksista ja enkelini toimivat portin vartijoina saavuttaakseni vakaan rakkaudellisten ajatusten virran.


 smitten angel
tallennettu
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #1079 : 10.11.2006 17:05:21 »

Kiitos Rakkauden enkeli angel angel angel
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Sivuja: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: