Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mihin kasviin rinnastat itsesi ja miksi?  (Luettu 79015 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #75 : 09.02.2006 05:51:08 »

Cool
         Kasvista puheenollen:

Honka ,  mänty , petäjä  lienee lähinnä jäyhää olemustani.

Kukka taas olisi valkea lilja.

2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #76 : 09.02.2006 13:13:38 »

-

Hih olen kuin olenkin HYVIN fyysinen ja seksuaalinen ihminen,nyt puolukkaan viitaten Smiley...Kylla parantajaa minussakin on, toivoisin pääseväni joskus lukemaan vaikka seksologiksi ja sitten taideterapiaa. Musiikki, maalaaminen, kirjoittaminen kun on minulla joka hengenvedossa mukana...
Se Ketunleipä ei ihan ole se lammöra jota tarkoitin, vaan Stachys byzantina.Nukkapähkämö
tässä linkki kuvaan: http://www.stauder.net/bildearkiv/Stachys%20bysanthina.jpg

Kiitos itsellesi MeLinda!
Näin saamme kaikki uutta tietoa.
Seksologeja maailma tarvitsee varmasti enemmän ja enemmän. Miksi tuo luonnollinen eläimellinen ja osittain jumalallinen piirre muotoutuukin yhä vaikeammaksi ja vaikeammaksi? Kaikki tahot haluavat sitä hallita ja sanella siihen ehtojaan. Ole siinä sitten puristuksissa!  tickedoff

Ja nukkapähkämöä olen itsekin kaivannut puutarhaani. Se on kuin pieni kaninpoikanen. Aina silitän sen hennonkarvaisia lehtiä kun tapaan puutarhoissa, oikein etsin, että eiköhän sekin täällä jossakin. Se on hellyttävä! smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #77 : 09.02.2006 13:21:50 »

Cool
         Kasvista puheenollen:

2funny

Taidat oikein kaunosielu ollakin! Tuo puhdas valkea lilja, jota monet yhdistävät kuolemaan, ja vaikka siihenkin, niin asenteestahan se on kiinni kuinka kuoleman ymmärtää. Sehän voi olla upea vapautus taas uuteen mahdollisuuteen. Ainakin tie tuntemattomaan. Jos sitä saattelee tuollainen valkea lilja, niin mikä olisi upeampi.

Minä miellän tuon liljan kylläkin itse enkeliksi. Se luo huoneeseen puhtautta, yksinkertaista kauneutta. Siihen viereen pitää vain istahtaa ja katsella sitä, niin mieli tyyntyy. Kerrotaan että Jeesuksen isä Joosefilla oli tapana poimia valkoisia liljoja, joita hän usein piti yhdessä sauvansa kanssa. Siksi Maria häneen kiinnitti huomionsa ja rakastui häneen.

Ja petäjä, metsiemme kuningas kasvimaailmassa! Wink
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #78 : 09.02.2006 13:46:05 »

Voi mikä kuva! Kiss

Elämänilo! Mistä sinä tuommoisen taikatempun osasit?  Shocked

Ihan kuin olisin ensimmäistä kertaa katsonut itseäni peilistä. Olenpa minä hurmaava! coolsmiley  Aivan punastuin.  Embarrassed Grin

Hei "metsätonttu"

Olen aina halunnut nähdä, mitä tuo kuvasi sisältää
ja eilen menin sitten etsimään sitä Google/ "metsätonttu"
ja sieltähän se sitten löytyi. 
Oli ihan pakko laittaa esille.

Kuvat saa esille:
Ylhäällä on Taulun näköinen ikoni tuossa  Wink Cheesy  hymiöiden yläpuolella
- painaessasi sitä tulee esille hakasuluissa [ ]   img      /img 

- kuvaa laittaessasi painat ensin ikonia
  ja sitten menet hakemaan kuvan osoitteen- kuvan osoite löytyy haluamasi
  kuvan kohdalta klikkaamalla kuvaa oikealla hiiren nappulalla

ja painamalla Ctrl C ja sitten kuvan siirron yhteydessä Ctrl V.
  sitten palaat takaisin tälle sivustolle ja laitat kuvan
  noiden img  *  /img merkkien väliin

tähdellä merkitsemääni kohtaan - menee automaattisesti oikeaan kohtaan

smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 10.02.2006 19:11:53 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Q
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #79 : 09.02.2006 13:51:15 »

Suopursu

Naiselle se on äidillinen yrtti. Varmaan myös sinä olet äidillinen, vaikka et ehkä vielä äiti, niin moni löytää sinusta turvaa ja lohtua.  smitten smitten

Olenpa kuin olenkin äiti pienelle tyttärelleni ja äitiys onkin minun elämäni tärkein työ ja läksy, siis elämäntehtävä Smiley

Äiti Maa on lähellä sydäntä: minun luojallani on lempeät, äidin piirteet ja loputon, vehreä, kostean mullan ja väkevän maan tuoksuinen syli. Osaksi juuri siksi varmasti rakastankin suopursua niin kovasti; sen tuoksu palauttaa minut kaiken alkulähteelle maaemon syliin. Toinen suosikkituoksuni Patsuli (patchouli) toimii samoin.

Tämä on kyllä ihastuttava viestiketju, kiitos vain aloituksesta. Miten paljon suosikkikasvimme voivatkaan meistä kertoa, paitsi muille myös itsellemme. Meidän täytyy vain virittäytyä ja avautua niitä salattuja, alitajuisia viestejä kuuntelemaan Smiley
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #80 : 09.02.2006 14:53:12 »

Vaivaiskoivu,,,koska se kituu ja kituu ja ksvaa vaikka ei ois oikee paikka missä kasvaakaan.Sitkeästi hengissä  Cheesy

Terve Remppa! Onko sinulla lie Aku Ankan kovaonnisuutta tai lyötkö vain tempauksissasi päätä seinään?

Etkö tiedä että sinussa itsessäsi on myös nuo kolhut parantava ominaisuus?
Koivu oli ensimmäinen yrttini, jota syötin ukolleni, koska hänellä oli  turvotusta ja paha olo. Koivulla on nesteen poisto-ominaisuus. Muutenkin vahvistava, mutta sitä ei tule käyttää jatkuvasti. Siksi sillä on niin leppoista huiskia hellepäivien saunomisessakin. Ja se tuoksu!  smitten

Vaivaiskoivu on myös luovuuden lähde. Olet varmaan sinäkin, jos tohdit kunnolla tuoda niitä esiin. Ei ole olemassa kauniimpaa puuta, kuin vaivaiskoivun ydin. Olet varmaan nähnytkin.

Älä kätke kynttilääsi vakan alle!  Cool No mutta uskomatonta Smiley Sähän todella löydät ihmisten piirteitä noista heitoista.Joo olen aku ankka jolle aina kelkka kääntyy hyvästä tahdosta huolimatta vika suuntaa,kummiskin kuten hänellä myös joskus on hyvä olla. Wink Joo luovuus se on ollut kai aina ,joskus se astuu vahingossa esiin...Olen itsekin käyttänyt koivun lehti teetä lääkkeenä,ja se on oiva aine virtstietulehduksiin ynms.Ja todellakin vihta .... smitten mikä onkaan parempaa kuin sauna ja vihta,,,Mutta kiitos sulle metsätonttu,tämmöiset aina pikkasen mua ravistaa,luettuna oma kuvaus nostaa häntää ja saa pontta koettaa muuttaa mitä muutettavissa on,tai ainaskin yrittää taas smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #81 : 09.02.2006 15:08:20 »

Cool
         Kasvista puheenollen:

2funny

Taidat oikein kaunosielu ollakin! Tuo puhdas valkea lilja, jota monet yhdistävät kuolemaan, ja vaikka siihenkin, niin asenteestahan se on kiinni kuinka kuoleman ymmärtää. Sehän voi olla upea vapautus taas uuteen mahdollisuuteen. Ainakin tie tuntemattomaan. Jos sitä saattelee tuollainen valkea lilja, niin mikä olisi upeampi.

Minä miellän tuon liljan kylläkin itse enkeliksi. Se luo huoneeseen puhtautta, yksinkertaista kauneutta. Siihen viereen pitää vain istahtaa ja katsella sitä, niin mieli tyyntyy. Kerrotaan että Jeesuksen isä Joosefilla oli tapana poimia valkoisia liljoja, joita hän usein piti yhdessä sauvansa kanssa. Siksi Maria häneen kiinnitti huomionsa ja rakastui häneen.

Ja petäjä, metsiemme kuningas kasvimaailmassa! Wink

Kiss

Totta puhut metsätonttu.

Kyllä siellä ( siis täällä ) honkapuisen kuoren alla asustelee,

jonkunasteinen " kaunosielu ".   No mänty, se siitä, tuttujuttu.

Mutta tuo valkea lilja on jotenkin hyvin läheinen ja ihailtava,

ja niin monta kertaa kun olisin niitä halunnut viedä kylään

viemisiksi, niinkuin kukkia viedään.

Niin ei se käykkään, koska vastaanottajilla saattaa olla

perin juurin toisenlainen suhde kyseisiin kukkiin.    Cry  Cry  Cry

Niimpä paketissa kulkee joitakin

N U O K K U T U O K S U K K E J A    Undecided   Undecided    Undecided
                   2funny
« Viimeksi muokattu: 10.02.2006 05:21:14 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #82 : 09.02.2006 16:08:47 »

Kotkansilmä!!!

Minulle saa tuoda!!Ostan niitä aina itse itselleni.Yhden vain ja jotain kevyttä vihreää ympärille.

Rakastan sen kauneutta ja puhtautta! smitten
tallennettu

Velvet-76
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #83 : 09.02.2006 17:51:49 »

Hei. Metsätonttu. En ottanut turhan vakavasti... Wink   minulla on aina kylmä. Ystäväni ja perheeni ihmettelevät kuinka joku voi palella kesälläkin... mitä kaukomaihin tuleee niin en kaipaa sinne mutta lämmin saisi olla suomessakin !!!  Grin  Jos puista puhutaan niin olisin varmasti koristeomenapuu! Mitäs siitä sanot?  Smiley
« Viimeksi muokattu: 09.02.2006 17:57:50 kirjoittanut Velvet-76 » tallennettu

Nouseva Neitsyt
Aurinko Vesimiehessä
Kuu Ravussa.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #84 : 09.02.2006 23:17:38 »

Hei. Metsätonttu. En ottanut turhan vakavasti... Wink   minulla on aina kylmä. Ystäväni ja perheeni ihmettelevät kuinka joku voi palella kesälläkin... mitä kaukomaihin tuleee niin en kaipaa sinne mutta lämmin saisi olla suomessakin !!!  Grin  Jos puista puhutaan niin olisin varmasti koristeomenapuu! Mitäs siitä sanot?  Smiley

Koristeomenapuu?! idiot2

Tarakoitatko, että haluat vain liihoitella kukkaishameessa, mutta et hedelmiä kantaa, antaa? Shocked Cheesy
tallennettu
nataraja
Kohtuuastroilija
**

On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.

Profiili
« Vastaus #85 : 10.02.2006 18:10:44 »

Hieman leikkisästi ajatellen olisin varmasti aloe vera, päältä päin vähän piikikkään näköinen, mutta sisältä päin palava halu auttaa ja parantaa  smitten Ja vähän joka suuntaan kurkotteleva....
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
Ave^^
Vieras
« Vastaus #86 : 10.02.2006 18:12:54 »

olen aina ihallut tammea. ehkä sitten haluaisin olla kuin tammi. sellainen ikuinen, ymmärtäväinen ja aina läsnä oleva.  Smiley mutta enpä tällä hetkellä sitä taida olla..

ja tuolla pihalla on sellainen vanha tammi. kaunis ja viisas.  smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #87 : 10.02.2006 19:10:32 »

Hei "metsätonttu"

Vielä noista kasviasioista.  Mitä tämä kertoo minusta.
Tuija on nimeni ja Thuja on puuni = Elämänpuu

(http://personal.inet.fi/koti/nina.metsala/44_timanttituija.jpg)

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #88 : 10.02.2006 20:22:06 »

Hieman leikkisästi ajatellen olisin varmasti aloe vera, päältä päin vähän piikikkään näköinen, mutta sisältä päin palava halu auttaa ja parantaa  smitten Ja vähän joka suuntaan kurkotteleva....

Kun olin Kanarian saarilla, kuljin ristiin rastiin etsiskellen aloe veraa. Löysinkin erään lajin, jota joku kutsui yritti aloeksi. Niitähän on useita eri lajeja.

Toin se kotiin ja sain kasvamaan ja todella, se on aina auttanut palovammoihin, hiertymiin ja jopa hyttysten puremiin. Jaoin sitä pitkään ystävilleni, kunnes pian itse jäin ilman. Mutta ystävältä löytyi samaa kasvia ja jälleen se minulla nostaa pään. En luovu, en luovu, niin tarpeellinen ja kauniskin omalla tavallaan se on.

Siis oletko huomannut, kuinka tärkeä ja tarpeellinen olet ympäristöllesi? Ja ovat varmaan huomanneet senkin, ettet aina tarkoita mitä terävällä kielelläsi ilmaiset. He tietävät sinusta enemmän; lämpöisen sydämen. Anna sen tilan aueta enemmän ja enemmän ympärillesi. Siis. Muista myös jos otat aurinkoa ja poltat ihosi, aloe auttaa.

Hauska nimi noilla mehikasveilla. Niitä kutsutaan sukkulenteiksi. Sukkulentti.
Nataraja Sukkulentti  Grin smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #89 : 10.02.2006 20:30:30 »

olen aina ihallut tammea. ehkä sitten haluaisin olla kuin tammi. sellainen ikuinen, ymmärtäväinen ja aina läsnä oleva.  Smiley mutta enpä tällä hetkellä sitä taida olla..

ja tuolla pihalla on sellainen vanha tammi. kaunis ja viisas.  smitten

Ahaa! Tulihan hänkin vastaani. Maailman puiden itse äitipuu, se matroona, joka suvussa on ylinnä. En ihmettelisi, Ave, vaikka olisit druidien tyttäriä. coolsmiley
Oletko lukenut Avalonin Usvat-kirjan. Kannattaa tutustua.

Tammihan on siitä ihmeellinen (minullakin yksi pieni pihalla) ettei se koskaan pudota kaikkia lehtiään. Osa pysyy sitkeästi puussa talven pakkasista piittaamatta. Näin se kertoo jatkuvuudesta ja sisukkuudesta.

Pikku neuvo. Tammen kuoresta erittyy eteerisiä öljyjä, jotka auttavat esim. yskään. Jos tunnet hengenahdistusta, mene rungon auringon puolelle, missä se on lämmin, suukottele ja hali puuta, paina poski liki ja hengitä sen kanssa syvään, saat elämän voimaa.

Kertoo metsätonttu Cheesy smitten Cheesy smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
  Tulostusversio  

Siirry: