Heips,
Sotken sorkkani soppaan, kun olen saanut hienoa apua migreeniin (viha). Sain kohtauksen kerran kuussa, ja se kesti aina kolme pitkää pimeää päivää. Pimeässä maaten.
Sain aikoinaan lääkäriltä tuomion, että joudun lopunelämääni syömään lääkkeitä (jotka eivät enää edes auttaneet).
Sitten kävin japanilaisella enegiahoitajalla eräillä messuilla ulkomailla, enkä ole sen jälkeen migreenistä kärsinyt kuin kaksi kertaa. Hoitaja lähetti enegiaa yläselkääni.
Nyt olen huomannut, että oikean hoidon ja hoitajan löytäminen ei ole niin yksi oikoista (nyt alaselän kipuihin). Kannattaa aloittaa jostain ja kuunnella sitten miltä se tuntuu. Jos tuntuu hyvältä, niin siinä se!
NLP tai Psykologinen vyöhyketerapia voisi myös tulla kyseeseen. Ja onhan niitä lääkärikeskuksia, joissa suositaan luonnonmukaista/vaihtoehtohoitoa. Siis ihan lääkäreitä, jotka pystyvät arvioimaan tilanteen. Ihan joka vaihtoehtojuttuun ei kannata lähteä mukaan, sillä allalla on kaikenkarvaisia yrittäjiä (puhun kokemuksesta).
Homeopatialla pystytään kyllä hoitamaan mieltäkin. Ainakin sellaisia kuin sisarkateus ja agressiivisuus. Niistä on kokemusta lasten kanssa. Lapset tietysti reagoivat herkemmin.
Entäpä kiinalainen lääketiede ja akupunktio? Sillä on ainakin alkoholismi hoidettavissa.
Jos voisit nähdä syiden syntyyn? Siis miksi kärsit ko. oireista? Mistä se on lähtöisin? Ja itse tietää mitä haluaa. Ja löytää ne uskomukset, mitkä vievät väärään suuntaan.
Jokainen sairaushan on vain heijastus jostain sisältämme, joka vaatii huomiota.
Voimia sinulle!