No niin... Jälleen kerran ! Eli juuri kun LUULIN olevani taas hiukan positiivisemmassa mielentilassa, niin ei !
Eli olen superonnellinen siitä asiasta, että minulla olisi nyt mahdollisuus saada ja jakaa uusi asunto kahden ihanan ihmisen kanssa... Huomenna menemme sitä katsomaan ja se on meidän, mikäli vain otamme sen. Mutta... Liekö tosiaan syy hormoneissani vai depressiossani, kun hetkessä suistuin taas raiteiltani kohti synkkyyttä... Vai olenko sitten "lataamoa" vailla "HULLU" tai VAINOHARHAINEN !!!
Olin tuosta asiasta tosi iloinen ja onnellinen & tohkeissani, mutta suorastaan RAIVOSTUIN ja petyin suuresti siitä, kun erään ihmisen moralisointi alkoi asiasta ilmoittaessani. Sinne katosi tuo riemu... Tuli vaan niin mieleen, että olen TYHMÄ, YKSINKERTAINEN... Vaikka olenkin tietyllä lailla "hullu" kun maanis-depressiivinen, niin EI kai se minusta kuitenkaan TYHMÄÄ tee ! Tuntuu, että minua kohdellaan välillä kuin jotain idioottia, joka ei tajua, mitä tekee... Ja voin VAKUUTTAA nämä FAKTAT ! Eli: 1. TÄMÄ ASUNNONHAKU OLI KAIKKIEN MEIDÄN MUUTTAJIEN YHTEINEN TOIVE/IDEA, ELI EI KENENKÄÄN MEISTÄ MÄÄRÄÄMÄ/PAINOSTAMA. 2. EMME MUUTTAISI, ELLEMME KOKISI ASIAA HYVÄKSI, EMMEKÄ MUUTAKAAN, MIKÄLI ASUNTO EI TYYDYTÄ. 3. EN OLE MENOSSA NS. KENENKÄÄN "ELÄTETTÄVÄKSI/SIIVELLÄ-ELÄJÄKSI" VAIKKA KÖYHÄ OLENKIN JA JOTKUT NIIN TUNTUVATKIN AJATTELEVAN... Eli kiteytettynä voisin sanoa, että matto vedettiin jälleen alta ja puukkoa tuli selkään, JUURI, kun olin jälleen saamassa kiinni yhdestä onnen ja toivon asiasta elämässäni ! Eli KENEEN voi ylipäätään enää tässä maailmassa luottaa, kun ei edes tuttuihin... !?
Koko ajan löytyy moralisoijia, neuvojia, kyseenalaistajia, kritisoijia, tuomitsijoita yms. yms. Osaan kyllä ITSEKIN ajatella ja tehdä JÄRKEVIÄ ratkaisuja ! Aina tuntuu löytyvän sillekin kyseenalaistajia... MITEN ONNELLISUUTENI, ITSETUNTONI, POSITIIVISUUTENI, VOIKAAN KOSKAAN KUNNOLLA KASVAA JA KUKOISTAA, KUN AINA JOKU, JOLLEN MINÄ ITSE SEN RUNTTAA MAAN RAKOON JA LATISTAA... Lisää vaan paskaa niskaani, kiitoksia vaan ! Ja haukkukaa vaan ihan vapaasti... Kaiken senhän kai ansaitsenkin...
Tuntuu, että luotto menee ihan kaikkeen ja kaikkiin...