Hmm.. Seppo kirjoitteli että alkaisi mulla vasta 14.02--mutta mistä ongelma läppiksen (datahuolto), nettisalasanojen (ei mee läpi vaikka viikko sitten meni), foorumien (kadonnut), auton kanssa yhtaikaa nyt juuri?
Mennee ohi? Yhtä puheluakin odotin eikä tullut. Tää oli siis positiivista? No muistan sen kun koetan saada yhden kaukaisen firman kiinni tänään. Ja vakuutuspaperit liikkeelle (lopetinpa autolla ajelut). Tähän liittyy kai kaikki liikenne, muistan menneestä jotain vastaavaa muiltakin Merkuriuksen kanssa. Voikohan asialle mitään - muuta kuin rukoilla, meilata ja soittaa! Pitää kommunikoida tavallista hankalammin. Tätä ennen taas tuli yllättävä voitto.
Onks muilla tätä tai mitä Merkurius muuten puuhaa??
Tark:8:16 14.2.2006
Täytä näinä aamuina reppusi positiivisella asenteella ja huumorimielellä, sillä saatat kokea ***yllättäviä ja harmillisia vastoinkäymisiä kaikilla mahdollisilla elämänalueilla***. Ilkikurisen luonteensa mukaisesti Merkurius-jakso >>ei pidä sisällään pienintäkään todellista katastrofia, ellet itse ehdoin tahdoin halua niin ymmärtää>>(no olipas, kolari siis, mutta vakuutus korvaa isoimman osan)
Todellisuudessa nämä päivät ovat sinulle mitä otollisinta aikaa opetella tulemaan toimeen ***alati muuttuvan ja sinun valmisteluistasi vähät välittävän ympäristösi kanssa***. Mitä ahtaammin elät itse rakentamiesi sääntöjen, velvollisuuksien ja odotusten rajoittamassa maailmassa, sitä kovemmat panokset Merkuriuksella on sinua varten varattuna. Syyttelemällä muita kohtaamistasi vaikeuksista saat päivästäsi syntymään kurjuuden malliesimerkin. Miettimällä vähän tarkemmin, huomaat olevasi itse vaikeuksien aiheuttaja. Olet mahdollisesti asettanut itsellesi niin tiukat ja ahtaat tavoitteet, ettei sinulla ole lainkaan joustovaraa jäljellä. Eli jos autostasi puhkeaa rengas tai bussi jättää sinut pysäkille, onko päiväsi heti sekaisin? Aikataulut eivät sovi näille päiville, joten ota suosiosta paljon normaalia rennommin, ja saatat kuitata täydellisen päivän muistojesi almanakkaan. Timantit eivät nyt löydy normaalilta reitiltä vaan täysin odottamattomien kulmien takaa, jonne löydät tiesi ottamalla*** vastoinkäymiset vastaan positiivisina elämääsi ohjaavina tapahtumina, sen sijaan että taistelisit hampaat irvessä niitä vastaan***. Sinä olet taistelussa varma häviäjä, joten nosta vain kiltisti hanskat naulaan ja käytä järkeäsi.
Oliskohan näistä mikään vaikuttanut eilen.. klo 16-17 tuli se harmi.
Mars Opposition Mercury, exact at 23:55
Mercury Square Neptune, exact at 03:45
Mercury Square Mercury, exact at 04:45
Mercury Trine Ascendant, exact at 16:46 (eihän tuo ole paha merkurius..)
Moon Square Jupiter, exact at 19:12
Moon Trine Uranus, exact at 07:08
Moon Trine Mars, exact at 09:54
Moon Sextile Saturn, exact at 20:09
Moon Sextile Chiron, exact at 00:52
Moon enters Gemini, 09:32