Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kiinalainen  (Luettu 8246 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« : 07.02.2006 13:24:41 »

aloitin nyt uuden aiheen tästä.. kun minua on jotenkin alkanut kiinnostamaan miten kiinalaisen horoskoopin vaikutus näkyy. miten sinä tunnistat sen itsessäsi?  Smiley

käärmeistä sanotaan, että ovat kauniita, ja aloin sitten miettimään, että käärmeen vuonna syntynyttä rumaa ihmistä en ole tavannutkaan. enemmän ja vähemmän kauniita tietysti, mutta..

tuon edellisen perusteella en nyt itseäni viitsi kommentoida.  Cheesy käärme kun olen..

kaiken käärmemäisyyden itsessäni pystyn kyllä selittämään myös länsimaisella astrologialla.. pluto skorpionissa, asc kaloissa ym.  :Smiley

jotain kommentteja kaipailen, että voisi vertailla.  Smiley
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 07.02.2006 21:01:49 »

Mie olen kiinalaisessa horoskoopissa metalli-koira ja sen tyyppikuvaus kyllä pitää melko hyvin kohdallani paikkansa. Arvaapa, millainen yhdistelmä se on skorpionin kanssa, joka on myös nouseva merkkini...  Cheesy

skorpioni Minulla on tarkka vainu, terävä kieli ja YRITÄN olla oikeudenmukainen. Tongue

skorpioni En pidä pintaliitoelämästä ja otan usein harteilleni toistenkin murheita - liikaakin...  :- Sad

skorpioni Jos ystävystyn jonkun kanssa, se ystävyys kestää sitten vuosia, kenties loppuelämän. Parhaimmillaan voisin antaa vaikka viimeisen paitani ystäväni eteen, jos tarvis vaatii  Smiley

skorpioni En ole kovinkaan pitkävihainen, mutta kerään kyllä höyryä pannuun ja räjähdän kunnolla kerran viidessä vuodessa - ja silloin ei ole hyvä olla kellään lähimmällä 10 neliökilometrillä...  tickedoff

skorpioni En sulata niin minkäänlaisia epäreiluuksia, etenkään syyttä suotta tulevia, kohdistuvatpa ne itseeni tai läheisiini. Jos musta tuntuu joku asia menevän väärin, annan sen kyllä näkyä ja varsinkin kuulua - ennemmin tai myöhemmin ja silloin joku tutisee punteissaan  knuppel2

skorpioni Olen kumminkin myös melkoisen huumorintajuinen ja nauran paljon, huumori on pelastanut monessa pahassa paikassa  Grin

Sen sijaan pessimisti en missään nimessä ole, en myöskään mikään pyhimys enkä ainakaan huono puhuja smiley6600

nimim. Grammarin neulalla jo synnärillä pistetty  2funny
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 07.02.2006 21:30:39 »

En tunnista kiinalaisen horoskoopin vaikutusta itsessäni, ja se on kaiken lisäksi täysin ristiriidassa länsimaisen horoskooppini kanssa (joka kyllä on osuva). Olen kyllä yrittänyt päästä siihen sisälle, sillä aihe sinänsä tuntuu kiinnostavalta, mutta jää hyvin vieraaksi koska en koe sitä toimivaksi. Sad
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3 : 08.02.2006 11:42:24 »

Mä en oikein tiedä,että kuinka kiinalainen ja länsimaalainen merkki minussa vaikutaisi..
Olen kiinalaisessa tuli-tiikeri ja nousevalta käärme.Länsimaalaisessa aur vesimies,nouseva/kuu kaksonen.Osaako joku muu sanoa?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Unneli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 10.02.2006 17:21:06 »

Samaa minäkin olen miettinyt ja haluaisin tietää miten nämä merkit vaikuttavat, sillä en ole oikein sisäistänyt edes länsimaisten merkkien vaikutusta.  idiot2

Olen skorpioni, nouseva leijona ja kiinalaisessa tuli-tuli-hevonen.
Osaako joku kertoa jotakin tai kertoa vinkkiä mistä löytäisin tietoja?
tallennettu

Aurinko Skorpioni
Nouseva Leijona
Kuu Kaksoset
Merkurius Jousimies
Venus Skorpioni
Mars Neitsyt

Tuli Hevonen

Sininen Resonoiva Käsi
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 10.02.2006 17:44:48 »

Moi Unneli!

Lainaus
Olen skorpioni, nouseva leijona ja kiinalaisessa tuli-tuli-hevonen.
Osaako joku kertoa jotakin tai kertoa vinkkiä mistä löytäisin tietoja?

Kirjoja ainakin löytyy kirjastoista rajatieto-luokasta ja kirjakaupoista vaikka millä mitalla. Itellänikin on muutamia, esim. Riitta Immosen toimittama "Itämainen horoskooppi" (Kirjayhtymä), jossa kerrotaan myös jotain länsi-itä-yhdistelmistä.. Sitten mulla on sellainen isokokoinen punasävykantinen opus, jossa kerrotaan sekä länsimaisesta että itämaisesta astrologiasta - ja tietenkin se on jollain lainassa, enkä muista tarkkaa nimeä.  Cheesy

Ja jos joskus innostut numerologiasta, niin siitäkin löytyy kirjoja, esim. sellainen, joka neuvoo perusteet ihan "kädestäpitäen" selkosuomella. Sitten on iso tiiliskivi, jossa on kerrottu päiväkohtaisesti synttäripäivän perusteella kaikenlaista luonteesta ja vaikkapa siitä, minä päivänä mahdollinen kohtalokas ihastuksesi on syntynyt.  Cheesy

Tietenkin netistä löytyy vaikka mitä, mutta itte jostain kumman syystä tykkään enemmän kirjoista...  :Smiley
tallennettu

Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 11.02.2006 12:52:26 »

Sitten mulla on sellainen isokokoinen punasävykantinen opus, jossa kerrotaan sekä länsimaisesta että itämaisesta astrologiasta - ja tietenkin se on jollain lainassa, enkä muista tarkkaa nimeä.  Cheesy

"Idän ja lännen astrologia"? Wink
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 13.02.2006 22:10:28 »

[quote ]"Idän ja lännen astrologia"? Wink
Lainaus

No justiinsa se! Meitä erilaisiin horoskooppeihin "hurahtaneita" on tässä lähipiirissäni useampikin ja jostain kumman syystä miun kirjat on aina jollain menossa. Tartteisin niitä nyt kyllä itekin taas, kun iski semmoinen ittensä etsimisen kausi  Cheesy

Se numerologian tiiliskivi on muuten Kariston kustantama "Syntymä, tähdet & numerot", kirjoittajina Saffi Crawford ja Geraldine Sullivan. Tosi hauska ja mielenkiintoinen luettava, vaikka se nojaa vaan syntymäpäivään ja -kuukauteen ja niiden perusteella laskettuun numeroarvoon. Luonteen etc. "tavallisen" jutun lisäksi siinä kerrotaan, milloin "Se Oikea" saattaa viettää synttäreitään, mutta ei ehkä kannata ottaa sitä liian vakavasti  smitten
tallennettu

Antti-Tapio
Satunnainen astroilija
*

RAKKAUTTA kaikille lähetän sydänmestäni

Profiili
« Vastaus #8 : 13.02.2006 22:41:10 »

Olen metalli-apina ja nousevana lohikäärme
voin sanoa että toimii
tallennettu

Metalliapina nouseva lohikäärme
Sininen lunaarinen myrsky
paju
nouseva neitsyt,aurinko neitsyessä,kuu ravussa merkurius neitsyessä,venus ravussa,mars skorpionissa
Ozzette
Vieras
« Vastaus #9 : 22.02.2006 22:18:27 »

Tarkemmin en kiinalaisesta tiedä, enkä ole siihen perehtynyt, mutta KUKKO olen...  idiot2
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #10 : 22.02.2006 22:30:17 »

Itse olen metalli-hevonen ja kuvaus osuu aika hyvin kohdalleen! Cheesy Mutta kyllähän se vesimies merkkikin vaikuttaa pikkasen siihen kiinalaiseenkiin...Ainakin mulla oli sellainen kirja missä luki esim. millainen on vesimies-hevonen.. Kuvaus tosin oli vain lauseen mittainen mutta siinä tuli se pääasia esille. Smiley

Olen kiinalaisessa horoskoopissa nousevalta maa-sika.. Tongue
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: