Mie olen kiinalaisessa horoskoopissa metalli-koira ja sen tyyppikuvaus kyllä pitää melko hyvin kohdallani paikkansa. Arvaapa, millainen yhdistelmä se on skorpionin kanssa, joka on myös nouseva merkkini...
Minulla on tarkka vainu, terävä kieli ja YRITÄN olla oikeudenmukainen.
En pidä pintaliitoelämästä ja otan usein harteilleni toistenkin murheita - liikaakin... :-
Jos ystävystyn jonkun kanssa, se ystävyys kestää sitten vuosia, kenties loppuelämän. Parhaimmillaan voisin antaa vaikka viimeisen paitani ystäväni eteen, jos tarvis vaatii
En ole kovinkaan pitkävihainen, mutta kerään kyllä höyryä pannuun ja räjähdän kunnolla kerran viidessä vuodessa - ja silloin ei ole hyvä olla kellään lähimmällä 10 neliökilometrillä...
En sulata niin minkäänlaisia epäreiluuksia, etenkään syyttä suotta tulevia, kohdistuvatpa ne itseeni tai läheisiini. Jos musta tuntuu joku asia menevän väärin, annan sen kyllä näkyä ja varsinkin kuulua - ennemmin tai myöhemmin ja silloin joku tutisee punteissaan
Olen kumminkin myös melkoisen huumorintajuinen ja nauran paljon, huumori on pelastanut monessa pahassa paikassa
Sen sijaan pessimisti en missään nimessä ole, en myöskään mikään pyhimys enkä ainakaan huono puhuja
nimim. Grammarin neulalla jo synnärillä pistetty