Sain siitä vuosia sitten kanavointeja, että maailma muuttuu.
Hän on nähnyt näyn, että Kuolan niemimaan juuresta Laatokan kautta Itämereen irtoaa Skandinavia tullen saareksi.
Mukava kuulla pitkästä aikaa näitä konkreettisia näkymiä
Minulta kun tahtoo mennä vähän yli ne galaktiset asiat ja useammat ulottuvuudet samoin kuin erikoislaatuinen filosofiakin.
Tuntuu ettei näistä ole puhuttua vuosiin. Oliko se vain joku muoti-ilmiö? Minusta ainakin muutaman vuoden päästä tapahtuva geologinen "peruskorjaus" tai ainakin mittava muutostyö on aina kuuma aihe. Eräs nyttemmin paremmassa maailmassa asuva selvänäkijä kertoi minulle nelisen vuotta sitten, että Tampereesta tulee rantakaupunki ja ensin pääkaupunki, myöhemmin Jyväskylästä tulisi pääkaupunki. Sitä hän ei kertonut miten Tampereelle siinä vaiheessa käy :
Sinänsä minulle on kyllä ihan sama mikä on pääkaupunki.
Ikävää tuossa on se että Turku ja muut hienot rantapaikat jää veden alle, mutta jäipähän se Atlantiskin. Helsinki ei minua henkilökohtaisesti sureta niin paljon. (ei millään pahalla helsinkiläisiä kohtaan, en vain pidä siitä paikasta kovinkaan paljon, ja täytyy olla tasapuolinen kun Turusta kerrotaan aina niitä typeriä vitsejä) Toivotaan että muutokset, olipa ne mitä tahansa, on joko niin hitaita että kaikki ehtii kuiville, tai niin nopeita että kuolevat melkein huomaamatta.
Suomesta tulikin mieleen, mitä kuuluu Valo Tulee Pohjolasta -aiheelle? Siitäkään ei ole juuri kuulunut. Enemmän on ollut juttua ulottuvuuksista. Entä oliko silloin, kun siitä puhuttiin, muissa maissa samanlaisia juttuja, esim. puhuttiinko Saksassa että Valo Tulee Saksasta? (Das Licht Kommt Aus Deutschland tai jotain) Aina vähän epäilyttää ne jutut jossa Suomen erityisroolia painotetaan, jotenkin tulee olo että sillä saadaan vain suosiota ja lisää lukijoita. Voisiko olla sama kyseessä siinä mitä se selvänäkijä kertoi niistä kaupungeista... Vaikka hyvä näkijä kyllä oli, näki oikeita tulevia asioita ja osasi jättää kertomatta ne joita en ollut valmis kohtaamaan/joita ei ollut hyvä tietää sillä hetkellä.