Tässä kohtaa mulle tulee sellainen tunne, että sua on väärin informoitu.
En ole koskaan kuullut,että Mayat pelkäsivät jotain kamalaa tapahtuvan ja sen vuoksi olisivat tehneet raakuuksia...
En ole tosiaankaan mikään asiantuntija. Koulussa oli heistä jotain, nyttemmin katsonut telkusta erinäisiä dokumentteja aiheesta, lukenut jotain sieltä täältä. Tietysti voi miettiä onko kaikki historiasta kirjoitettu paikkansapitävää, en osaa arvioida sellaista. Joka tapauksessa en ole julistamassa mitään totuutta vaan kerroin omasta suhtautumisesta. Jos löydän totuuden tästä asiasta, niin ilmoitan siitä myöhemmin erikseen ja lisään tunnisteen "tässä tulee ehdoton totuus".
nykypäivän ihmiset ovat äärimmäisen julmia ja raakoja toisiaan kohtaan. Suljemme kuitenkin tältä silmämme
Jotkut sulkee jotkut ei.
Olen itse aikoinaan "sattumalta" eksynyt eräälle shamanismi leirille sellaiseen paikkaan, jossa perehdyimme Mayojen kalenteriin ja teimme erilaisia seremonioita kunnioittaaksemme esim. kaikkia ilmansuuntia ja jokaisen päivän erilaista energiaa. Nämä asiat avautuvat kyllä varmasti aivan eri tavalla käytännössä kuin näin lueskellen tai jutellen.
Se oli varmasti upeaa! Uskon että avautuu paremmin.
Nyt haluan kysyä tässä välissä, että tunsitteko tosiaan jotenkin ne päivälle ominaiset energiat?! Ihan uteliaisuudella kysyn, itse en ole kokenut enkä kyllä ole vielä koettanutkaan omakohtaisesti tutkia. Sellainen lievä epäilys tähän sisältyy mutta älkää antako sen häiritä. En ole lyttäämässä kenenkään kokemuksia. Itseäni hieman arveluttaisi lähteä tunnustelemaan enempää ympäröiviä energioita (teenhän sitä jo nyt mm. Kuuta seuraamalla), koska olen huomannut taipumukseni alkaa kuvittelemaan kaikenlaista ja alkaa tehdä uskomussysteemin mukaisia havaintoja ennakkoluulottomien sijaan. No niin taas meni ihan sivu aiheen.
Mitä nyt on aina välillä kiva reissailla ympäri maailmaa tapaamassa eri Kinejä ja yhdistymässä valotyötä tehden.
Wow, tekeekö joku oikeastikin tuollaista!
Tarkoitin tuolla lyhyellä kommentilla sitä, että onko kenties Sinulla joitain henk. kohtaisia kokemuksia avaruusihmisistä - Jos niin olisin enemmän kuin kiinnostunut kuulemaan ja jakamaan omia- muuten - annetaan olla.
Miten se, mitä kokemuksia muilla on, vaikuttaa siihen haluatko kertoa omiasi?
Omalta osaltani voin kertoa että minulla on 2 kohtaamista, mutta ne on varmaankin toisten mielestä tylsän kuuloisia koska he eivät sanoneet mitään. Minulla ei ole heiltä mitään sanomaa ihmiskunnalle
enkä edes tiedä millä asialla olivat, mistä ovat kotoisin, tai yleensäkään mitään.
Mutta hyväntahtoisia tuntuivat olevan.
Voi tietysti olla että he yrittivät sanoa jotain, mutta en vain kyennyt vastaanottamaan sitä (ja pian saan varmaankin kuulla olevani "liian alhaisella tasolla" tms). Ymmärrän että tämä saattaa kuulostaa keksityltä tai harha-aistimukselta. Mutta en minä sille mitään voi että nyt on vain tällaisia epämediaseksikkäitä kohtaamisia. Niin ja ensimmäinen oli silloin kun en tiennyt avaruusolennoista yhtään mitään, ja vasta vuosia myöhemmin ymmärsin että siitä taisi olla kysymys.