Sivuja: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vuosi 2012: Mitä tapahtuu?  (Luettu 687066 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #750 : 31.03.2010 14:16:27 »

Kiitos  Kiss
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Pentti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #751 : 03.04.2010 16:29:02 »

paljon oli vastauksia, en jaksanut lukea, mutta ei maailma silloin lopu 21.12.2012 joku luonnonmullistus varmaan tapahtuu jotta ihmiset ja ihmisten ajatukset muuttuu telkkarista tuli jimiltä asian tiimoilta tietoa , mikä nyt sit varmaa tietoa on ? eiväthän hekään tiedä mitä tapahtuu , joten saa nähdä, odotellaan ja toivotaan  Embarrassed Embarrassed crazy2
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #752 : 04.04.2010 01:59:34 »

coolsmiley

Ei sitä kukaan huomaa! Tulee kaksi maapalloa, eli tämä jää ja toinen osa irtauatuu.

Tietoisuutemme menee lepotilaan tämän muutoksen ajaksi. Jälkeenpäin emme

muista mitään edellisestä elämästämme, kaikki uutta ja sopeudumme siihen.

smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
dodobien84
Vieras
« Vastaus #753 : 04.04.2010 03:54:38 »

Jep olen lukenut saman jutun, ettäs äitiskä maa jakautuisi 3d:hen ja 5d:hen. Mitä sitten käytännössä tarkoittaakaan...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #754 : 11.04.2010 11:00:43 »

sepolla muutama hyvä juttu blogissa..

Kaikkea ei enää voi nähdä etukäteen niin selvästi ja kaikkeen ei voi varautua, suunnitelmat saattavat mennä uusiksi kerta toisensa jälkeen. Silti kun katsoo ympärilleen huomaa että NYT minulla on kaikkea riittävästi. Monesti pelkkä pysähdys on riittävä että näemme mitä kaikkea meillä on. Sen jälkeen kaikki mistä on kiitollinen nyt on se mitä tilaa itselleen tulevaisuuteen.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #755 : 12.04.2010 21:33:42 »

coolsmiley

Olettaisin kuitenkin, ettei nykyiset sähköllä toimivat aparaatit oikein toimi!

smitten

tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #756 : 12.04.2010 22:13:13 »

Samaa mieltä, Kotkansilmä! Telepatiat olisivat pian tarpeen!  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #757 : 13.04.2010 19:42:49 »

heh, sama juttu kuin ennenkin, ilmeisesti selkeintä matskua mitä löydän..

http://henkimaailma.wordpress.com/2008/12/03/viides-dimensio-ylosnousemus-ja-2012/

Tässä saamaani tietoa, jota sain mm. kanavoinnin välityksellä.

Ylösnousemus ja 2012

Olemme menossa kohti uutta evoluution vaihetta, joka vie ihmiskunnan viidennelle tasolle/dimensiolle/ulottuvuuteen. Ylösnousemuksen, eli tämän evoluution vaiheen pitäisi tapahtua vuoden 2012 tienoilla, mutta se ei ole kiveen lyöty ajankohta. Jotkut kehittyvät jo sitä ennen, jotkut silloin ja jotkut sen jälkeen tai vielä jatkavat kehitystään kolmannella tasolla. Meidän kannattaa kuitenkin muistaa, että emme ole fyysisesti menossa mihinkään, eli emme vaihda paikkaa. Pysymme siis samalla maapallolla, joka kehittyy mukanamme. Osa ihmisistä on jo osittain viidennessä dimensiossa, joka ilmenee mm. outona tunteena ruumiissa (ihan kuin ruumista ohjailisi joku muu) ja se johtuu sielun henkisestä kehityksestä, kun sielu alkaa erottumaan fyysisestä ruumiista ja ihminen alkaa tuntemaan, että ei ole se jota käyttää väliaikaisena kehona. Jotkin kolmostasolla ja viitostasolla samaan aikaan olevat ihmiset ovat täällä opettamassa ihmisiä kohti kehitystä/ylösnousemusta.

Millaista on olla viidennessä dimensiossa?

* Luominen on suuremmassa osassa kuin 3D:ssä.
    * Tietoisuus on erilainen. Kaikki ovat yksi ja sama iso kollektiivinen tietoisuus, joka on samaan aikaan kaikkialla kokien kolmatta tasoa, neljättä tasoa, sekä viidettä tasoa.
    * Aikaa ei ole olemassa samalla tavalla kuin täällä. On olemassa vain nyky-hetki ja tulevaisuuden suunnitelmien teko on turhaa, koska on aina siinä ajassa milloin haluaa olla. Kun esim. alat luomaan taloa, niin voit päättää, että olet jo sen talon valmistumisvaiheessa.
    * Teleportaatio on mahdollista, mutta saa matkustaakkin jos haluaa.
    * Olemassa pelkkää nautintoa ja rakkautta.
    * Ei ole olemassa mitään sääntöjä, paitsi se, että ei saa tehdä mitään pahaa toisille.
    * Kehitys on loputonta, ei rajotteita, kaikki on mahdollista.
    * Kaiken mitä ajattelee voi kokea ja olla kokematta.

Mikä on sitten 5 ja 6 tason ero?

Viides ja kuudes dimensio eroavat toisistaan ainoastaan siinä, että kuutos tasolla on enemmän rakkautta. Kun on saavuttanut tietyn määrän rakkautta viidennessä dimensiossa ja on halukas siirtymään kuudenteen, niin se onnistuu.

Aihe(et): Artikkelit, Henkimaailma, Ulottuvuudet/Dimensiot, Viestit - Vinkit - Ohjeet | Avainsanat: 2012, 5D, dimensiot, kanavointi, tasot, ulottuvuudet, ylösnousemus
« Viimeksi muokattu: 13.04.2010 19:48:08 kirjoittanut **Lilinoe** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #758 : 13.04.2010 20:43:10 »

hah, tässä on Cooperilla oikein kartalla kaikki portaalit, eipä ole sitä jota olin tekemässä muutaman kanssa Pohjoiseen!

http://www.dianacooper.com/2012atlantisascension/portals-chakras.html

Kiina Tibet Intia Afganistan Englanti jne

Egypti, Mesopotamia portaalit, entäs se Baghdad

« Viimeksi muokattu: 13.04.2010 20:46:35 kirjoittanut **Lilinoe** » tallennettu

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #759 : 13.04.2010 21:11:35 »

hah, tässä on Cooperilla oikein kartalla kaikki portaalit, eipä ole sitä jota olin tekemässä muutaman kanssa Pohjoiseen!

http://www.dianacooper.com/2012atlantisascension/portals-chakras.html

Kiina Tibet Intia Afganistan Englanti jne

Egypti, Mesopotamia portaalit, entäs se Baghdad

Cheesy Kiss angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #760 : 13.04.2010 22:28:32 »

coolsmiley

Tällä hetkellä, kun krapula jo tunkee jalkaansa mieleni tietoisuuteen, siis oluen

puutteen merkeissä. Luulen tietäväni, ettei meille kovinkaan hyvin käy.

Sillä ITSE-petos on pitänyt meidät kaikki sopuisasti omassa

pienessä piiriissään, kiitellen toisiamme, ja jopa tapautellen

toistemme, jos ei aina omia selkiämme!!

smitten

tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
epona
Vieras
« Vastaus #761 : 14.04.2010 09:23:57 »

Hey -
Kannattaa katsoa ajan kanssa! Pätkä on pitkä, mutta mielenkiintoinen.

http://www.youtube.com/watch?v=scym0WH3Jww

/A
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #762 : 14.04.2010 19:05:34 »

Olipas mielenkiintoista! Ja selvää kaunista englanninkieltä!
Tuli mieleen Secret-kirja ja Elämän kukan salaisuus, samoja asioita siellä... Cheesy
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
dodobien84
Vieras
« Vastaus #763 : 18.04.2010 10:48:31 »

Maapallolla on mitä, noin 6 miljardia ihmistä. Koko hökötys lähtis toimimaan jos kaikki rupeaisivat ajattelemaan omilla aivoillaan ja tekemään omia päätöksiä, ilman pelkoja mitä muut ajattelevat tai miten käy jos uskaltaisinkin tehdä näin.

Pikkulapsesta asti kaikille syötetään sääntöjä ja koulussa, (jos on onnekkaasti saanut 7 oikein ja syntynyt esim. Suomeen) opetetaan aineita työelämän tarpeita silmälläpitäen. Ei siellä opeteta sivistystä tahi muiden kunnioitusta. Kilpailu on päivän sana.

Itämeri tuossa vieressä on esim. yksi maailman saastuneimmista sisämeristä. Kuinka moni tulee ajatelleeksi sitä kun seilaa vaikkapa Suomenlinnaan ottamaan aurinkoa? Ei siinä mitään tykkään kyllä itsekkin sinappisillistä ruisleivän päällä. Mutta se taitaakin olla kohta ainoa kalalaji mitä tuostakin jorpakosta tulee.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #764 : 18.04.2010 12:20:14 »

Kyllä opetetaan kunnioitustakin! Ryökäle, että olen taistellut sen puolesta. Puolet tunnista saan selvitellä riitoja ja tehdä draamoja siitä miltä tuntuu olla se 'hyljeksitty' tai haukuttu. Samoin käyn taistelua sellaisten kanssa, joilla on jo verissä kilpailun periaate: 'Minä olen paras eikä minun saa ikkään hävitä'. Jokainen kasvattaja on taistelija tällä alueella, uskoisin.

Vaan siinäpä se mistä ja miksi lapsi jo pienenä oppii ennen kouluun tuloa, että toisia saa mokata, pilkata ja repiä ja että 'minä olen tärkein ja paras'?

Tässä pieni puolustuspuhe koulun tiimoilta, mutta toki maailmassa on muutakin kuin koulu. Wink
Ja toki käytämme myös omia aivoja.  Wink

Minä väittäisin jopa että yleisesti on vallalla ihmisoikeusasiat ja se MITÄ OIKEUKSIA MINULLA ON!
Ja unohdetaan se, mitä VAStUUTA JA VELVOLLISUUKSIA MINULLA ON.

TRÄTÄTÄTÄTÄ !  knuppel2 knuppel2
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen