Hienoa L ja I!
Nuo on varmasti tärkeitä juttuja kaikki.
Itse olen vasta suht. vähän aikaa ollut tietoinen yhtään mistään (joskin nuoresta asti vaistonnut että jokin tässä maailmassa on isosti päin h....tiä), joten hieman vaikea on arvioida mikä kaikki oikeastaan on uutta ja mikä ei. Kiva että täällä voi keskustella näistä jutuista
Yksi asia jonka olin jo unohtanut, on se että kaikenlaiset "henkiset" ja "vaihtoehtoiset" tapahtumat keräävät paljon väkeä. Ainakin paikallinen 'hihhuli'yhdistys on jäsenmäärältään kasvanut hurjasti eli se on ihan numerotietoa. Jälleen voi tietysti miettiä mistä se tarkalleen ottaen on merkki. Joka tapauksessa siitä että yhä suurempi joukko ihmisiä haluaa miettiä asioita hieman toiselta kantilta, mikä on minusta aina hyvä juttu. Toki mukaan mahtuu paljon uskonnollistakin suhtautumista joka ei vie asioita eteenpäin. Se on se oma arviointikyky yhdistettynä hyvään tahtoon joka vie kohti parempaa maailmaa, imho.
Olen myös hämmästellyt kuinka olen saattanut löytää itseni keskustelemassa punaniska juntiksi luulemani henkilön kanssa joogasta ja ilman mitään virnuilua tai väheksyntää tms. tilanteita.
Hih
Mulla ei ole vastaavia kokemuksia... Enemmänkin olen hairahtunut uskomaan että ihmiset olisivat jo jotenkin valaistuneempia ja kaikki lapset olisivat jotain indigoihmeitä, ja sitten joutunut huomaamaan että ihan eläimen tasollahan tässä useimmat tuntuu elelevän
- Media on saanut enemmän sanavapautta - asioista puhutaan niiden omilla nimillä ja kissoja nostetaan pöydälle.
Josko tuota jaksaisi taas hieman alkaa seurata mediaa... Minua se tuntuu vain rasittavan. Jotain oikeaa asiaa siellä on välillä ollut kaiken sen p....n seassa mutta niin vähän että olen katsonut parhaaksi olla kuuntelematta esim. uutisia. Netti-tv:stä kyllä seuraan joitain tiettyjä ohjelmia. Olisiko hyvä idea laittaa tänne joku aihe jossa voisi linkittää mediajuttuja koskien positiivisia muutoksen merkkejä? Vai onko sellainen jo?
- Lääketieteessä tunnustetaan asioita, joita ns. vanha kansa on tiennyt jo vuosisatoja..(Etenkin oikea-oppisesta syömisestä puhutaan taas paljon.)
Tämä on erityisen mielenkiintoinen aihe. Saattaa tulla vielä paljon kaikenlaista esiin tähän liittyen. Ja joitain modernin lääketieteen ei-niin-mukavia puolia myös.
- Uusia puolueita on tekeillä. = Vanhoja raameja yritetään rikkoa. Tässä kohtaa toivoisin kaikkien yksilöiden olevan aktiivisia ja kuuntelemaan / lukemaan. KAIKKI asiat lähtevät siemenestä.
Kieltämättä Markku Uusipaavalniemen jutut on jotain mikä herätti ainakin minulla sellaisen ajatuksen että ehkä politiikalla voisi saada aikaan jotain positiivista kehitystä ihan oikeasti.
Täytyykin lähettää
Suomen Talousdemokratian kannattajakortti (lähettäminen on jäänyt jotenkin roikkumaan).