Elektra
|
|
« Vastaus #255 : 19.07.2006 08:30:45 » |
|
Niin no - ainahan on jäänyt jotain jäljelle edellisistä asukkaista - vedenpaisumuskertomukset edellisen napojen vaihtumisen tiimoilta kertovat kuitenkin, että melkoinen karsinta siinä tapahtuu. Mikseipä voisi tulla koittamaan aika, jolloin ihmisväestöllä on tärkeämpääkin tekemistä kuin sotiminen. Jälleenrakennus voi olla sellainen projekti, johon tarvitaan voimavaroja totaalituhon jälkeen. Mutta miksipä tällaisilla asioilla pieniä päitämme vaivaisimme - elämmehän täällä herrankukkarossa pohjolan perillä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #256 : 19.07.2006 10:35:48 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #257 : 19.07.2006 14:15:35 » |
|
Meditaatiokin on autuuden kokemista. Paha! hahahaha! Toivottavasti exxxxxxxxxxxxxxxxxx`ät eivät häiritse liikaa!!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #258 : 19.07.2006 18:15:09 » |
|
Mulla henk.koht. EI ole tuota kuolemanpelkoa ja luotan 100% siihen, että whatsoever happens mulle, se on juuri mun TIE.
Kyllä sulla on kuoleman pelkoa ja mistäs tiedät että se on sun tie!? Lukeeko siinä sun nimi!?! TÄH?
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #259 : 19.07.2006 20:04:46 » |
|
Mulla henk.koht. EI ole tuota kuolemanpelkoa ja luotan 100% siihen, että whatsoever happens mulle, se on juuri mun TIE.
Kyllä sulla on kuoleman pelkoa ja mistäs tiedät että se on sun tie!? Lukeeko siinä sun nimi!?! TÄH? Puma hei, Ymmärtäisitkö tarkoitukseni paremmin, jos sanon my way or my path? Ai miten niin mulla on kuolemanpelkoa? Jos tämä nyt menee meidän kahden välisexi dialogixi, niin jatketaako yv:nä, ettei tule sanomista?! T. Ippuska
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #260 : 19.07.2006 23:01:38 » |
|
HEI! Eikös se kuolemanpelko olekkin ihana asia!! ? JOS, se kääntyy kuoleman ihannoinniksi, niin silloinhan se on melkein terrorismiinnn läheisesti liittyvää !! ? P:S: EI ole kirotusvire tuo terrorismiinnnn. Vaan hämäykseksi tuolle ISOLLE veljelle! Joka meitä alati tarkkailee!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #261 : 20.07.2006 00:18:20 » |
|
Kotkansilmä, sinäkö täällä alati tarkkailetkin Siis kuolemasta sinäkin haluat puhua 1. Uskotko siihen? 2. Pelkäätkö? 3. Ihannoitko? Omasta puolestani voin sulle kertoa: 1. en, 2. en, 3. en. JOS poistun Tellukselta ennen vuotta 2012, olen vakuuttunut siitä, että en KUOLE, vaik'et minua täällä enää näkisikään
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #262 : 20.07.2006 15:29:10 » |
|
Ei tänne kuolemaan ole tultu, vaan elämään, luomaan ja juomaan!! : : :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
härkä-69
Vieras
|
|
« Vastaus #264 : 21.07.2006 09:54:09 » |
|
Alussa Luoja Loimaan ja sitten Saimaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #265 : 21.07.2006 11:03:11 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #266 : 21.07.2006 13:23:20 » |
|
Kun kaikki oli valmista, kehoitti Luoja Aatamia. Mene naimaan ja täytä tämä maa, ja muista panna parastasi ( tosin oli vain EEVA ).
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #267 : 20.08.2006 20:11:27 » |
|
Kaikilla on sitten 10 erilaista energiakehoa ja 20 tosi siistiä lentoalusta käytössä.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #268 : 20.08.2006 20:23:59 » |
|
MITÄ ! Eikö bisnes luokkaa ollutkaan?? Missä ne lukuisat jalkavaimot sitten matkustivatkaan, ruumassa, sanoi Herra.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #269 : 20.08.2006 20:26:42 » |
|
Voit rakentaa Bisnesluokan omaan alukseesi.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|