MMM-MM...
Kiitos Enska! Lapsuudessa paras kaveri oli tällainen samana päivänä syntynyt. Tietysti paljon yhtäläisyyksiä kartassa ja kivat leikit
Nyt alkaa leikit olla jo vähän eri luokkaa.
Mutta tavallaan on sääli jos vain tällainen läheinen syntymäaika selittää niin paljon. Vaikka tietysti se ei selitä, koska onhan mulla nyt aikuisiälläkin kavereita jotka ovat syntyneet päivien erolla, mutta yhteenkuuluvaisuus ei ole samaa luokkaa ollenkaan. No mutta, pitänee jatkaa tätä tutkiskelua ja vertailla vähä noita aspekteja. Eteenkin skorppariuranuksen luulen vaikuttavan, koska se ainakin itsellä vaikuttaa siihen että tunnen itseni aina ihan irtonaiseksi. Ja harvoinhan tällasta kai muutenkin tapahtuu. Että joku on niinkun ihan tuttu. Ku omaa kuvaansa kattelis ja sielun peiliä - tai jottai
Muuten Ozette mulla on kyllä samanlaista sanatonta keskustelua veljeni kanssa vaikkei kartat sano juuta eikä jaata (ikäeroa pari vuotta). Voimme täydentää lauseita tai jättää vaikka sanomatta. Se on mukavaa se ja tämä uusi tuttu onkin veljeni jälkeen eka, jonka kanssa tämmönen toimii. Siitä tämä ihmettely