Äänestys
Kysymys: Onko auringollesi seuraavia aspekteja  (Äänestys päättynyt: 15.02.2006 12:08:05)
Jup yhtymä - 2 (15.4%)
Jup avautuva sekst t. kolmio - 1 (7.7%)
Jup avautuva puolineliö t.neliö - 1 (7.7%)
Jup oppositio - 4 (30.8%)
Jup sulkeutuva sekst t. kolmio - 0 (0%)
Jup sulkeutuva neliö t. puolineliö - 0 (0%)
Sat yhtymä - 0 (0%)
Sat avautuva sekst t. kolmio - 2 (15.4%)
Sat avautuva neliö t. puolineliö - 0 (0%)
Sat oppositio - 2 (15.4%)
Sat sulkeutuva neliö t. puolineliö - 1 (7.7%)
Sat sulkeutuva sekst t. kolmio - 0 (0%)
Äänestäjiä yhteensä: 7

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sietämätön ihminen ?  (Luettu 5465 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Värikkö
Vieras
« : 08.02.2006 12:08:05 »

Heips astrolaiset  smitten

Toivon, että äänestät vain, jos lähipiirissäsi sattuu olemaan sellainen sietämätön ihminen, joka aiheuttaa tai on aiheuttanut sinulle unettomia öitä tai on yleensä ottaen ahdistusta herättävä.
Kiinnostaisi myös saada tällaisen "riesan" syntymätiedot, jos mahdollista.

KIITOS!  smitten
t. Värikkö
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 08.02.2006 12:33:02 »

Itselläni on auringon oppositio saturnukseen, en ole varma oliko myös jupiteriin... Olenko minä sietämätön ihminen  Grin
tallennettu
Värikkö
Vieras
« Vastaus #2 : 08.02.2006 13:03:34 »

Voi Artemis,
en tosiaankaan tiedä ( toivottavasti et ole!), mutta huomasitko,  että pyysin vastaamaan siinä tapauksessa, että ITSE satut pitämään jotain TOISTA ihmistä sietämättömänä
 smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 08.02.2006 13:21:02 »

Taidan kyllä olla hiukan ainakin  Grin
Huomasin kyllä. Hmmm... Lähipiirissä ei ole yhtään sietämätöntä henkilöä mutta taidan tuntea pari sellaista jotka ei ihan ole kanssani samalla aaltopituudella. Heistä en tosin tiedä kuin aurinkomerkit...
tallennettu
xantippa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 08.02.2006 21:27:53 »

No itsellä on työpaikalla kolme toooodella sietämätöntä tyyppiä. Kaikki ovat rapuja, syntymävuodet -61, -81 ja -78, syntymäpäiviä en muista. Sanottakoon nyt sekin, että he kaikki 3 pitävät mua aivan yhtä sietämättömänä Grin
Olen ikäni ihmisten kanssa tehnyt töitä ja yleensä pärjään vaikka kenen kanssa mutta näiden kanssa en kerta kaikkiaan...Yritämme kyllä parhaamme käyttäytyä ihmismäisesti, mutta räjähtäviä riitoja tulee tämän tästä Embarrassed
tallennettu

Aurinko-> Kalat
Kuu-> Leijona
Nouseva merkki-> Leijona
Värikkö
Vieras
« Vastaus #5 : 15.02.2006 10:58:55 »

Kiitoksia kaikki äänestäneet.  smitten  smitten
Arvasinkin ennakkoon, ettei tästä porukasta kovin montaa vastausta saa tällaiseen kysymykseen siksi, että useimmat tietävät, että vaikea ihminen heijastaa omia ominaisuuksiamme, sellaisia, joista emme vielä ole tullut tietoiseksi.
Ja harvassa varmaan on sellaisia paukapäitä kuin itse olen ollut, että tarvittiin 14 vuotta tietoista tietoisuuden kasvattamista ennenkuin elämäni kamalasta ( ainoasta sellaisesta, muut ovat olleet vain pikkuhankalia tämän rinnalla!) ihmisestä pääsin ylitse ja löysin rakkauden häntä kohtaan.

Itselläni on muuten Jup avneliö Aurinko.

Kiitos Sepon avulla avautuneen astrologian  Smiley  smitten
« Viimeksi muokattu: 15.02.2006 11:24:42 kirjoittanut Värikkö » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: