Hei Welhotar
KOHTALO, kuulostaa jotenkin siltä, että sinulla/meillä ei ole valinnanvaraa
. Siksi en usko kohtaloon, se on jotakin sellaista, johon sinut on pakotettu olemaan, etkä voi muuttaa tilannetta/tilanteita.
Olevaisen tarkoitus, ei mielestäni ole se, että hän kyykyttää meitä sieluina tahtonsa mukaan, vaan niin että Olevainen haluaa kokea itsensä meidän kautta.
Sovimme kyllä tuolla toisella tasolla, missä olemme, ennen syntymäämme raamit, mitkä sitten toteutamme kukin tavallaan. Uskon kuitenkin siihen, että miellä on aina mahdollisuus muuttaa raameja, ja sitä ei kukaan tuomitse tai kiellä.
Kun puhutaan kohtalosta, voin kertoa, että olen ahmaissut suuren palan ja minusta
tuntuu, etten jaksa kulkea tietäni, koska tuntuu siltä kuin joku olisi aina vastaan
.
Mutta haluan vapautua kaikista rajoitteista, olen niin uupunut taakkani alla, etten oikein jaksa ajatellakaan, mitä kaikkea mulla on työstettävänä
Vaihtaisitko osia minun kanssa? Tuskin. Kukaan ei halua ottaa tätä taakkaa, joka minulla on itselleen, vai haluaako?
Yksityisyyden suojan tähden olen avautumatta omasta "kohtalostani" tämän enempää