Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Väärin kuultuja laulujen sanoja  (Luettu 30089 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« : 09.02.2006 09:13:51 »

Kuuletteko muut laulujen sanoja väärin? Itse kuulen usein laulujen sanat väärin  Smiley Niin monta kertaa olen miettinyt että eihän nyt noin voi laulaa.. Ja sitten jälkikäteen olen tajunnutkin että olen kuullut kaiken väärin.
Oletteko kuulleet laulun sanoja väärin? Hauskuuta minua ja kerro minkä  Grin

Mm. Ressu Redfordin biisi jota paljon 80-90 luvun vaihteessa soitettiin radiossa sai minut usein ihmettelemään. Miten he voivatkaan laulaa "kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria, niin moni tarjoaa vain pelkkiä HUORIA"... No sehän oli sitten vissiin kuoria  Smiley

Sitten tämä biisi. Lapsena ihmettelin miksi ihmeessä lauletaan "jäi äiti itkemään, mä vielä kuolemaksi kaakon nään". En ymmärtänyt mitä se tarkoittaa. Taisi olla Chigagon  Smiley
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 09.02.2006 09:38:53 »

meikän lista:
Satasenlaina se kohta missä erin laulaa että:"matkan ilmaiseksi saan" olen pitkään kuullut sen kohdan,että "matkan ilman seksii saan"

maija vilkkumaa satumaatango:"joka yö soitan satumaatangon ja joskus tuntuu kuin joku huutais apua merelta päin ja paneskelevat lujempaa" oikeasti se menee näin: Ja joka yö soitan Satumaa-tangon
ja joskus tuntuu kuin joku huutais apua merellä päin mä panen stereot lujempaa!
« Viimeksi muokattu: 10.02.2006 17:52:01 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 09.02.2006 09:51:35 »

Paneskelevat lujempaa  Grin  Grin  Grin
Hassua!
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3 : 09.02.2006 09:59:29 »

lisää..nemo sailing home kohdan kuulin nemo säilyy vain!Ilmeisesti Tarja laulaa sen niin,että se kuulostaa siltä!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 09.02.2006 10:05:40 »

Radiossa soitettiin erästä poikabändin uutta biisiä syksyllä ja olen varma että eräässä kohdassa lauletaan "everybody is gay", mutta voiko se olla niin? En tiedä biisin nimeä enkä bändin nimeä muista mutta se on sellainen aika hidas biisi...
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 09.02.2006 10:08:36 »

"Yksi lensi yli käenpesän" biisissä lauletaan "Oltiin Bonnie ja Glyde sekä Jekyl ja Hyde" ja minä kuulin sen AINA muodossa "Oltiin monia kai sekä jekkyjä hain" ja ihmettelin, että mitä hiivattia tuo meinaa?  Grin

Pienenä puolestaan lauloin Lappoonian kohtaa "Lappoonia, tämä on Lappoonia" muodossa "Lappoonia, ala mennä Moonia" koska se kuulosti aivan siltä  Wink

Eräästä japanilaisesta piirretystä kuulin kerran remix biisin, jossa laulellaan piirretyn sanoja. En vieläkään tiedä tarkalleen mitä se mies ääni laulaa, mutta se kuulostaa kuin hän sanoisi "Jekymeni niidenta, Jekymeni niidenta, Jekymeni niidenta, vittu kaikki liikettä!"  2funny

Artemis:
En tiedä biisiä, mutta gay sanana tarkoittaa alunperin hilpeää tai iloista. Kivisten ja Sorasten tunnarissa lauletaan muistaakseni "everyone have a gay old time" eli "kaikilla on hauskaa"  Wink MUTTA TUSKIN poikabändi noin laulaisi enää nykyisin, kun sana on saanut uuden merkityksen.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 09.02.2006 10:43:25 »

Kiitos tiedosta AthaMaarit  Smiley En tiennytkään. Mutta olisinkohan kuitenkin kuullut väärin  :Smiley Tiedä häntä.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #7 : 09.02.2006 11:33:41 »

mä en lapsena tajunnut taikapeilin jos sulla on toinen kappaleen sanojen merkitystä!Mä vain hoilasin mukana..näin vanhemmiten olen kyllä ymmärtänyt,että ko.biisissä lauletaan pettämisestä...
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 09.02.2006 12:01:26 »

Athene, minä kuulin sen biisin aina näin "Jossulla on toinen". Mietin aina kuka se Jossu on  Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 09.02.2006 12:04:31 »

Eräs pikkutyttö jonka tunnen laulaa Tik Takin biisiä näin: Näen tyhjän taistelukentän, oon mä siellä...  Smiley
tallennettu
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 09.02.2006 16:22:55 »

He hee... Luulin pitkään, että Pelle Miljoonan moottoritie on kuuma biisissä lauletaan : sisko tahtoisin jäädä, mutta sinä liikaa lyöt...  Cheesy

Korvien putsaamisen jälkeen : sisko tahtoisin jäädä, mutta sydän liikaa lyö  Grin
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 09.02.2006 17:58:04 »

Radiossa soitettiin erästä poikabändin uutta biisiä syksyllä ja olen varma että eräässä kohdassa lauletaan "everybody is gay", mutta voiko se olla niin? En tiedä biisin nimeä enkä bändin nimeä muista mutta se on sellainen aika hidas biisi...

Artemis,
mahtaisitko tarkoittaa Backstreet Boysin biisiä One Backstreet boy is gay, jossa puhutaan naisten vaatteisiin pukeutumisesta ja homoudesta seuraavasti:
Yeah
we are one fire,
we have disires,
but one is that way,
one backstreet boy is gay,
but we don't want to be mean
since now he's a queen
don't ask please
which back street boy is gay,
tell me who?
ain't saying that its AJ,
tell me who?
ain't sayin that it Howie
tell me who,
i never wanna hear you say,
which Backstreet boy is gay

now i can see him,
he's in womens clothes,
but he don't need an IUD, yeah
he likes Village People,
he's playing croquet,
his dog is a pekinese

he is on fire,
his back, perspires
won't say, won't say won't say,
WHO'S GAY?!

he's always sayin,
ain't nothing but a butt ache
ain;'t nothin but a fruit cake
i never wanna hear you say (i don't wanna hear you say)
which one of us is gay,
tell me who?
ain't sayin that it's Brian,
WHY tell me who?
ain't sayin if your Kevin,
tell me who,
he's bakin up a souffle,
whcih backstret boy is gay....

OK we're ALL gay

AthaMaarit, kiitos!
Olen tämän viestiketjun lukemiseen asti todellakin luullut, että Frimanin laulussa sanotaan "oltiin monia kai". Minustakin se kohta on tuntunut aika oudolta. Mutta nyt, kaikkien menneiden vuosien jälkeen olen nyt siis taas hiukan viisaampi.

Itse muistan lapsuudesta kamalan Tarja Ylitalon rallatuksen "hän on mun, hän on mun, lökäpöksyni mun", kuulin sen aina "hän on mun, hän on mun, sekä pöksyni mun". Alakouluikäinen päänuppini joutuikin kovalle koetukselle yrittäessäni ymmärtää, mihin kummalliseen (irstauteen?) biisissä viitataan.  Grin
tallennettu

Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 09.02.2006 19:00:47 »

May, ei se itseasiassa ole tuo vaikka olen tuonkin version kuullut joskus  Smiley
Mutta saattoi olla eräs toinen bacstreet boys biisi. Se oli viime syksynä uutushitti. Mikäköhän mahtoi olla...
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #13 : 09.02.2006 19:02:16 »

Athene, minä kuulin sen biisin aina näin "Jossulla on toinen". Mietin aina kuka se Jossu on  Smiley

hehee..olen kiusannut serkkuani laulamalla hänelle tuota biisiä.Hänen nimensä on johanna jota on aina kutsuttu jossuksi..arvaa pitääkö hän siitä?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 09.02.2006 19:21:35 »

Ilkeä tyyppi Grin  Grin
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: