Hei!
Luen vuorikiteestä juttua just ja olen ihmeissäni. Kirja Jonathan Goldman, Ääni.
Siinä kerrotaan, että vuorikiteella on kyky muuntaa energioita. (siksi näitä piisiruja käytetään tietokoneessa). Jos kahta vuorikidettä hieroo pimeässä yhteen, niistä syttyy valo ja ehkä joskus käytettykin valaisimina. Vuorikiteet toimivat siten miten uskot, vahvistavat ajatusmuotoja. Riippuu ihmisen itsensä värähtelystä eli tasosta, miten hän voi vuorikidettä käyttää tukenaan.
Eli vuorikiteet olisivat eläviä olentoja, joilla on tietoisuus!!!
Mitä tähän sanotte?
Kaikki kivet kanavoivat energiaa... Eihän se mitänkään uusi juttu ole..
Vuorikiteen lisäksi esimerkiksi timantit vahvistavat vallalla olevaa olotilaa, siksi timantteja ei pitäisi käyttää ollessaan vihainen, masentunut tms..
Oletteko kuuleet kristallikalloista?
Nehän ovat kuin eläviä olentoja, mitä olen lukenut niin sellaisen avulla selvänäkö- ja meediohommat saavat potkua. Kristalli on silta fyysisen ja henkisen välillä. Siksi kristalleja kannattaa kuunnella ja katsella, ne antavat meille henkistä tietoa.
Minulla on sellainen muistikuva jostain että Atlantiksen aikaisia kristallisauvoja on piilotettu jonnekin päin maailmaa, koska ne ovat niin voimallisia että ne eivät saa uudelleen joutua ihmiskunnan käsiin, ennen kuin ymmärrämme niiden voimien päälle. 2012?