HEI Mi-Olea
kävin tänään ostamassa tiikerinsilmän ja ajattelin viritellä sen solar plexuksen lähettyville jollain nauhasysteemillä vaatteiden alle.. Mitäpä luulet, onko tuossa mitään ajatusta?
(Samalla muuten ostin sen Hietasen jalokivikirjan, mutten ole vielä ehtinyt perehtyä..)
Niin ja tietenkin olisi ihanaa, jos ehtisit jossain vaiheessa katsoa minullekin jalokivikortin
Itselläni on sellainen aikamoinen möhkäle tuo oma tiikerinsilmäni, että sitä en ole paljon voinut mukana kuljettaa, ainakaan vaatteiden alla...voisi herättää kummastusta sellainen kananmunan kokoinen ja muotoinen pallukka housun kauluksella
Kaunis se on kuin mikä, koska juuri tämä 'silmä-ilmiö' on siinä 'kananmunan kärjessä' ja todellakin näyttää, että siinä katsoo silmä. Tänään viimeksi lapset kysyi, mikä tuo on ja vastasin, että sieltä se kiven henki katsoo meitä..
Mutta tosiaan aikoinaan kun sen hankin ja olin tarkasti lukenut, miten kivet olisi puhdistettava ennenkuin niitä tohtii itsellään käyttää...
Kuitenkin olin sillä hetkellä henkisesti aika palasina ja jo kivikaupassa tuo kivi kuumeni heti kädessäni, niin en malttanut odottaa pitkää kotimatkaani ja kiven puhdistamis seremonioita, vaan otin kiven pussista käteeni koko kotimatkaksi (ajoin siis autoa) ja se tuli heti kuumaksi ja teki aina niin kun sen käteeni otin....ja olin jotenkin 'liikkuttunut' sen tuomasta tunteesta...
(kyllä minä sen kotona sitten puhdistin jossain vaiheessa)
Mutta siis asiaan...
Jollain kangasvyöllähän se voisi saada solar plexukselle pysymään...
Mutta toisaalta voi riittää, jos vain otat joskus rauhaisan hetken ja makailet selälläsi rentoutuneena ja pidät kiveä silloin siinä...
Yleensä siitä tietää, että kivi on 'tehnyt tehtävänsä', että sitä ei tunne enää fyysisesti siinä päällään...se ikäänkuin katoaa...
Muutenhan sitten sitä voi kuljetella tuntemuksien mukaan taskussa, jos sen koko sallii..
Minullakin on tuo kyseinen kirja ja sen on hyvä kirja.
Toinen todella hyvä kirja aiheesta on Kati Tarma; Kivien parantava voima!
Nostelen niitä kortteja tästä suhtkoht siinä järjestyksessä kun on viesti ketjuun tullut.
Mukavia hetkiä tiikerin silmän seurassa!