*Kide*
|
|
« Vastaus #1035 : 14.08.2012 08:40:14 » |
|
Supikas Krysocolla on vahva kivi ja se toimii nimenomaan tietoisen ja tiedostomattoman välillä. Se sisätää ja voimia, eli aika antaa anteeksi tai ainakin irroittaa. Arkikielellä tämä kaippa tarkoittanee muutosta, joka edellyttää jonkin vanhan asian irtipäästämistä, jos aivan anteeksi antaminen ei ole tapetilla...? Jos kuitenkin koet, että sydämesi kätkee asian, joka vaatii anteeksi antamista, suosittelen lämpimästi Eilatin kiveä. Se sisältää malakiittia ja vaikka se on voimakas kivi myös, se tukee tunteiden purkamisessa. Tarottina tämä edustaa kolikoiden 2., eli joustavuutta on ilmassa, jotta muutos tapahtuu. Hieman rahan kanssa pelaamista, mutta pärjäämistä - tasapainoilua voi ilmentyä joustavuuden nimeen, mutta eiköhän se siitä, kun et hermostu. Tasapaino tulee sisältä ja jos hermostuu, korttitalo menee herkästi nurin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #1036 : 14.08.2012 08:56:23 » |
|
Satyagraha Labradoriitti, tämä upea kivi ja näin kun Suomalaisena, Suomessa kirjoitan...tarkoitan luonnollisesti spektroliittia! Tämä kivi kun on kyseessä, saat valita värin itse... kirjo on Suomen kallioperässä niin runsas <3 Spektroliitti vaikuttaa rauhoittavasti, ilman flekmatisoitumista tai ruusunpunaisten lasien juurtumista nenälle. Se auttaa kantajaansa olemaan oman elämänsä herra ja tekemään ne tarpeelliset suuntapäätöksen, jotka vievät henkilön omaa tavoitettav kohden... ei jonkun muun. Tarottina tämä edustaa maljojen kuningasta, eli tunteita, intuitiota, ystävällisyyttä ja kaikkea kaunista ympärilläsi taitaa olla nyt. Hienoa! Hyvät neuvot ovat silti aina tarpeen kuulla... sataahan joskus kesälläkin rakeita bikinikansan niskaan No, siis älä sulje tunteiden kauniisti soiden realimaailmaa ulos tai ystävien neuvoja. Kuuntele, näe ja päätä itse,s en perusteella miltä faktat tuntuvat sinusta olevan totta ja/tai fiktiota. Sillä joskus neuvojen antajallakin voi olla ketunhäntä kainalossa tai ei niin puhtaat jauhot pussissa... ymmärrät varmaan. Luota omaan sisäiseen vaistoosi ja kuuntele sitä, vaikka olisi kuinka ihanaa... Silloin jos niin on, se vain vahvistaa tunteen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #1037 : 14.08.2012 09:06:44 » |
|
minä myös tahtoisin tietää mikä on minun kiveni eli jos ehdit/jaksat niin kerro horoskoopilta olen mutta jos kiveni on joku muu kuin tämän merkin tai sitten ei niin kiinnostaa kovasti. sitten miten kuvataan mahonki-obsidiaania kun ostin ns. matkamuistona riipuksen rapakon toiselta puolelta ja se kuvattiin siellä "odottamattomien ihmeitten" kivenä ja sitä ihmettä minä tarvitsen tällä hetkellä!!! Anteeksi, nyt joudun olemaan tylsä... en ymmärrä, mitä tarkoitat. Haluatko kortin, vai kerronko sinulle kivistä /jalokivistä? No, mutta mahonkiobsidiaanista pystyn kertomaan... Obsidiaanit ovat säälimättömiä kiviä, luonnon vulkaanista lasi. Varsinkin musta on kurinpalautus, näpeille livautus tai korvapuusti, jos siihen on aihetta itse antanut. Se ei auta huomaamaan, vaan se heittää kasvoille ne asiat, jotka eivät ole kuin pitäisi. Sillä on hyvin maahan pureutuvat energiat, eli se ei ehkä sovi unikaveriksi jos on raskasta aikaa muuten. Mutta raskaan ajan suuntaluotsiksi se soveltuu, kova päiselle ja järkevälle ihmiselle. Ruskea väri obsidiaanissa pehmentää sitä rutkasti ja saa aikaan turvallisuuden tunteen kiven energioihin. Eli niin säälimätön ei ole manhonki obsidiaani, kuin mitä pelkkä musta obsidiaani olisi. Hyvä valinta! Mahonki obsidiaanin suhteen vain pieni muistutus... se on kausikoru! Eli turvallisuus on muutoksissa hieno homma, mutta kun muutos on tapahtunut, tulee turvallisuudestakin osata luopua. Jotta kasvu pääsee vauhtiin... uutta ei saa, jos vanhasta ei osaa luopua. Kaikki lähtee ihmisesti itsestä... olethan tutustunut The Secret kirjaan...?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #1038 : 14.08.2012 09:16:48 » |
|
Ninsku_1 Granaatti... oih, yksi ihan ehdottomista lempparikivistäni... mikä värin intensiiviys... *huokaus* Mutta siis asiaan, punaiset granaatit ovat Ystäviä. Ne vitalisoivat kaikki energiakeskuksemme ja luovat niiden välille yhteyksiä. Granaatit ovat usein parhaimmillaan lahjana saatuna ja silloin se luo antajan /saajan välille telepaattisen yhteyden. Eli voisi kai sanoa, että tämä todellisten ystävien kivi tai jopa rakkauden kivi... erotuksena rubiini, joka on intohimoisen rakkauden kivi! Tarottina tämä edustaa miekkojen paasipoikaa (palvelijaa, kuinka vaan), eli tasapainotusta olisi tilauksessa... ota se. Jos ylikierrokset pyörähtävät, saattaa agressio olla seuralainen. Mutta jos väsyminen astuu kuvioihin, saattaa em.flunssa iskeä oikein kunnolla. Tasapainoilu on syksyn teema tämän suhteen... muista ymmärtää ennenkaikkea itseäsi ja omia tarpeitasi, vaikka nyt olisi tuntosarvet herkät huomaamaan muiden tarpeita normaalia enemmän.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #1040 : 14.08.2012 10:08:55 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
merjaperhana
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1041 : 14.08.2012 15:44:59 » |
|
se jäi vielä siinä mahonkiobsidiaanissa vaivaamaan että se on riipus ja kannan sitä aina välillä kaulassa ja välillä se roikkuu jossain kodissani enimmäkseen oven vieressä (toivottavasti hyvä paikka) mutta kun puhuit muutoksesta niin sitä ei ole vielä tapahtunut viimeiseen tilanteeseen nähden eli kannanko sitä niin kauan kaulassa vai onko sen hyvä olla siinä oven pielessa vaiko makkarissa kun rakkaudesta tässä minun asiassani on kyse. jos vielä tähän viitsisit vastata kun ehdit. ja sitten millainen kivi omaa sellaista energiaa jolla voisi lähettää sitä rakkautta ja voimia sille ihmiselle jossa tässä on kyse lähinnä että hän saisi sen rohkeuden joka tällä hetkellä puuttuu sekä voimia oman raskaan tilanteensa selvittämiseen. olen heilurin avulla yrittänyt lähettää aina välillä (heilurinani on tällä hetkellä shiva lingam aiemmin ruusukvartsi) ja kannan kaulassa myös yhdistelmää risti ja ruusukvartsisydän (joka on vaalentunut melkein valkoiseksi - sekin kiinnostaa miksi näin, koska en ole ollut auringossa sen kanssa mitenkään erikoisen paljon) jos joskus ehdit niin kiva olisi saada tietoa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ninsku_1
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1042 : 15.08.2012 21:13:32 » |
|
Kiitos Kide
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #1043 : 18.08.2012 03:57:21 » |
|
Moi taas Kide, vähästä aikaa. Olen löytänyt Mahtavia kiviä, luonnonpuistoista ym.. mistä ollut tarkoitus milläkin hetkllä. Voimakivenä kulkee tällä hetkellä sydänchakraa parantava sekä turkoosi, kommunikaatiota. Sekä välillä lilaa.. mitä se nyt olikaan.. ametistia! (hieman myöhä kirjoitaa :/ ) mutta en ollut valmis siihen kaulakoruun sillä se meni rikki, kuten pinkki muhkea korunni myös, mutta vain osittain. EI liaan pahasti kun korjailee.. Mutta olisin kiitollinen jos kurkkaisit minkä kiven lähden huomenissa (tai siis tänään) ostamaan. =)) Intuitioikin sen kertoo... mutta pyydän silti, sitten kun toki ehdit!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
merjaperhana
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1044 : 18.08.2012 12:28:22 » |
|
heips! "kolmas kerta toden sanoo" olen kaksi kertaa yrittänyt kirjoittaa kysymystä ja nettiyhteys poikki keskenkaiken??? se minua kummastuttaa kun kaulassani olevan riipuksen kivi = ruusukvartsi muuttuu yhtäkkiä likaiseksi ja tahmeaksi ja sitten vaikken itse puhdista sitä se hetken päästä taas puhdas ja kiiltävä?!? näin on ollut koko sen ajan kun olen tuntenut sen ihmisen jota rakastan ja hänellä oli eilen syntymäpäivä! ja aamulla kun heräsin niin kivi oli likainen ja muutaman tunnin päästä taas puhdas vaikka en tehnyt mitään sille. jokin aika sitten se oli sellainen monta päivää ja vaikka puhdistin sen niin hetken päästä taas likainen - olin sinä aikana parhaan ystäväni luona ja hänkin huomasi sen? onko jokin energiakenttä tms joka aiheuttaa näitä kun vaistoan myös sen rakkaan ihmisen fiilikset ja olen jostain syystä levoton - olenko tulossa kun myös se mahonkiobsidiaani-riipus "käyttäytyy" samalla tavoin silloin kun pidän sitä kaulassa??? jos joku osaa kertoa jotain vai tekeekö sydänsuru ja kaipaus tätä kun en ole tällä hetkellä yhdessä rakastamani ihmisen kanssa ja hänellä on rankkaa omassa elämässään???
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
suvivuo
Satunnainen astroilija
Onnelliseksi ei voi tulla,onnellinen voi vain olla
|
|
« Vastaus #1045 : 19.08.2012 13:10:35 » |
|
Hei, voisitko nostaa minullekkin kortin? Olisin hyvin onnellinen siitä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
suvivuo
Satunnainen astroilija
Onnelliseksi ei voi tulla,onnellinen voi vain olla
|
|
« Vastaus #1046 : 19.08.2012 20:48:46 » |
|
Voisin vielä tarkentaa että haluaisin nimenomaan vastausta siihen mikä on minun oma kiveni.. Aluksi niin innostuneena laitoin viestin etten edes ymmärtänyt tarkentaa kysymystä.. Olen syntynyt vuonna 1986 Elokuussa, jos sillä on merkitystä... Kiitos paljon vastauksestasi etukäteen Suvivuo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AnnaAleksandra
Vieras
|
|
« Vastaus #1047 : 21.08.2012 16:50:24 » |
|
Heido! olisi mahtavaa jos minullekkin voisi nostaa kortin, joka selventäisi vähän tämän hetkistä elämäntilannettani joka on sisäiseti todella sekava kiitos paljon avusta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rihanna
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1048 : 23.09.2012 20:21:36 » |
|
Heipsan Minullekkin voisi pikkuisen raotella tulevaisuutta....asumismuotoa ja sen semmoista Isosti kiitos ja kumarrus
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #1049 : 26.09.2012 12:09:48 » |
|
Vesimies53 Seleniitti nousi pakastani sinulle ja se on hyvin voimakas kruunushacran kivi. Siksi siis sillä tulee olla maadoittava kaveri, em.hematiitti mukana, jos alat kantamaan sitä mukanasi tai vaikka meditoit sen kanssa. Seleniitti siis aukaisee itsetietoisuuden kanavia ja puhdistaa piintyneitä ajatusmalleja, se on kuin ikkuna ulos. Lisää telepaattista kykyä, mutta ilman maadoitusta saa aikaan irrallisuutta todellisuudesta. Tarottina tämä edustaa sauvojen 2., eli yllätyksiä tiedossa, ehkä jopa ongelmia. Mutta vakautta on ilmassa, älä murehdi vaikka hetkittäin aina kaikki ei luista kuin hankikannolla. Keskustelulla selviää paljon, kun vaan aukaisee salaisen sana-arkkunsa ja maalaa tunteet sanoiksi, muistaen toki kuunnellakin välillä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|