Tunnistin kyllä monta asiaa ainakin omasta ulkonäöstäni tämän ketjun myötä!
Minulla on vahva, kihara, tumma tukka, tummat piirteet ja hyvin intensiivinen ja vahva katse (Pluto ja Mars skorpioonissa?). Kuu (
), Nousu (
) ja aurinkomerkkini (
) tuovat selkeästi minun vartalossani esiin erilaisia piirteitä. Ehkä tuo rapumaisuus tuo minulle lyhyyttä (155cm pitkä) ja myös kaikki tuntemani ravut ovat olleet keskipituuden alapuolella. Rapumaisuus tuo ehkä myös pehmeyttä vartalooni, samoin härkämäisyys tuo jykevyyttä ja tiettyä tahdikkuutta, samoin kasvoni ovat jykevät ja toisaalta myös pyöreät (
). Kaurismaisuus tulee esiin ehkä yleisesti siroudessani, pienet jalat ja kädet, nilkat ohuet ja pieni nenä ja ehkä myös tietyllä tapaa keveydessä (hoikkuus).
Vaa'at ovat minun silmissäni sellaisia vaaleita hurmuriblondeja, oikeita pohjolan venuksia koreudessaan, varsinkin naiset. Toisaalta tuntemani miesvaa'at ovat olleet aina ristiverisiä ja heillä on omituinen, hieman vetinen ja harhaileva katse.
Oinaat tunnistaa ulkonäöstä heti! Ihan kuin heillä kasvaisi sarvet päässä ja jotenkin koko olomuoto on vähän sellainen jykevän eteenpäin "puskeva".
Punainen tukka naisilla tai ainakin punertava, miehillä ehkä harmaaseen vivahtava vaalea.