Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakastunut skorpioni?  (Luettu 8646 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Unneli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« : 10.02.2006 20:39:26 »

Rakastuessani käyttäydyin kuin järjetön Cheesy, en tuntenut itseäni enkä ymmärtänyt omaa käytöstäni!!! Pelkään tunteideni voimakkuutta ja reaktioitani, joten pelkään myös kontakteja miehiin. Olen täysin ymmälläni ja ihmeissäni  idiot2, mitä minulle oikein tapahtui?

Planeetta:  venus Arvomaailmani, rakkauskäsitykseni ja taipumukseni ihastua ihmisiin tai asioihin
Merkki:  skorpioni   toimivat perimmäistä totuutta ja jatkuvaa muutosta etsien
Huone:     3.  päivittäisen kanssakäymisen ja elämään sopeutumisen alueella
 
Minulla on siis sekä aurinko että venus skorpionissa ja 3. huoneessa.
 Minkälainen olen rakastuessani? Minkälainen vaikutus tuolla huoneella on?
(Yllä oleva ei paljon "valaise" minulle.)
tallennettu

Aurinko Skorpioni
Nouseva Leijona
Kuu Kaksoset
Merkurius Jousimies
Venus Skorpioni
Mars Neitsyt

Tuli Hevonen

Sininen Resonoiva Käsi
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 10.02.2006 22:56:46 »

Hei Unneli! Kun Venuksesi on kiihkeässä ja intohimoisessa Skorpionin merkissä, rakastuminen on sinulle elämän ja kuoleman veroinen asia. Heittäydyt tunteeseen täysin sydämin, koko sielustasi, täysillä suhteeseen paneutuen. Olet hyvin intohimoinen, ehkäpä hieman mustasukkainen ja omistushaluinenkin ja jollakin tapaa melkoisen ehdoton ja musta-valkoinen. Haluat kaikki tai ei mitään, muruja et huoli. Venus kertoo rakastumisen tyylisi lisäksi myös mm. arvomaailmastasi. Ollessaan karttasi 3. huoneessa, tunnet vetoa mm.taiteisiin, viestintään, kommunikointiin, ehkä kirjoitat itse päiväkirjaa tai haaveilet vaikkapa romaanistakin jostain melkoisen syvällisestä ja intiimistä, psykologisestakin aiheesta?! Rakkaudessasi rakastut joskus myös kumppaniisi eritoten hänen kommunikointikykyjensä tähden. Ei puhu eikä pussaa-mies ei siis ole sinun juttusi, vaikka itse oletkin välillä hieman salaperäinenkin tunteissasi.

Tunne-elämää katsastaessa pitää muuten myös ottaa huomioon Kuumerkki. Kuu kun kertoo vakavammista tunteista, kun taas Venus kertoo enemmänkin romansseista ja vähemmän vakavista ihastuksista.

PS. Kukapa meistä ei käyttäytyisi kuin järjetön ihastuessaan?  Wink Cheesy
« Viimeksi muokattu: 10.02.2006 22:58:18 kirjoittanut May » tallennettu

Unneli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #2 : 14.02.2006 13:44:01 »

Kiitos May!
Harmittaa vain, kun "järjettömyydelläni" sain niin paljon vahinkoa aikaiseksi  Embarrassed

Kertoisitko vielä...
kuumerkkini on kaksosissa ja 10. huoneessa  smitten
tallennettu

Aurinko Skorpioni
Nouseva Leijona
Kuu Kaksoset
Merkurius Jousimies
Venus Skorpioni
Mars Neitsyt

Tuli Hevonen

Sininen Resonoiva Käsi
JääKyynel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #3 : 16.02.2006 19:19:51 »

Päteeköhä noi samat jutut skorppari miehiin??  :Smiley Meinaa oon tutustunu yhtee skorppariin ja se oikeesti elää ku viimestä päivää, on iha "sekopäinen"...ja on vieläpä puhuu ja pussaa miehiä. Lisäksi noita muitaki piirteitä löytyy. Onko toi kenties tyypillistä käyttäytymistä ihastuneelle/rakastuneelle skorpparille? En valita, aivan ihanaa, mutt välillä mietityttää mistä se sitä energiaa oikein ammentaa koko juttuun. Pelkään, että itse väsyn tohon jossain vaiheessa  Embarrassed Ellei sitten rauhoitu ajan oloon??
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 16.02.2006 19:41:35 »

Hei Unneli!

Kuumerkki kertoo niistä vakavammista, pysyvämmistä tunteista Venuksen edustamien hetkellisten ihastusten ja romanssien sijasta. Kun Kuumerkkisi on viileässä ja älyllisessä Kaksosessa, se antaa mukavaa tasapainoa Venuksen ja Auringon merkin, Skorpionin, intohimoisina jyllääviin tunteisiin. Veikkaisin, että vaikka ihastut Skorpioni-Venuksesi teeman mukaan palavasti ja intohimoisesti ja usein vielä loppuelämän tähtäimellä, tunteesi ovat kuitenkin myös helposti sammuvia ja hieman ailahteleviakin sitten kun ensimmäinen tunteiden palo on hieman lauhtunut. Yhtäkkiä huomaatkin kaipaavasi tunteissasi enemmän vapautta, enemmän riippumattomuutta, kiinnostutkin aivan uudesta kohteesta - olkoon se sitten ihminen tai muu, esim. älyllinen kiinnostuksenkohde. Kuumerkkisi antaa sinulle myös joustavuutta ja sopeutuvaisuutta Skorpioni-merkkiesi edustaman ehdottomuuden vastapainoksi.

Kuumerkkisi ominaisuuksia ilmennät parhaiten esim. työelämän saralla (10. huone), jossa älyllisyys on kaiken a ja o ja voisitkin menestyä (näillä vähillä tiedoilla, joita ilmoitit) esim. tutkijana: Kaksosen älyllisyys yhdistettynä Skorpionin syvällisyyteen. Mutta tämä työjuttu alkaa jo mennä pahasti ohi aiheen.

Unneli, kyllähän sitä itse kukin sortuu elämässään tahtomattaan monenlaisiin "järjettömyyksiin", jotka satuttavat vuoroin itseä, vuoroin toisia. Mutta elämän oppiläksyjähän nekin vain ovat ja seuraavalla kerralla osaamme ehkä toimia piirun verran paremmin.  Wink

Jääkyynel,

kaipa tuo Skorppari etsii vielä kovasti itseään, omaa identiteettiään etenkin seurustelusuhteissa ja roolit on vielä kovasti hukassa. Ilmeisesti toteuttaa mustavalkoisuuten taipuvaista Aurinkomerkkiään hieman laidasta laitaan tasapainoisen käyttäytymisen sijasta. Kyllä kai se tasapaino ja myös rauhoittuminenkin sieltä vielä ajan oloon löytyy ihan niinkuin arvelitkin... Wink
« Viimeksi muokattu: 16.02.2006 19:44:41 kirjoittanut May » tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: