Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 239
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro. 1)  (Luettu 1780812 kertaa)
0 jäsentä ja 117 vierasta katselee tätä aihetta.
kooky
Vieras
« Vastaus #195 : 23.06.2006 09:55:15 »

Smiley

pitää tarkastaa astro.comista, tuo oli eilisestä päivästä, kun valvoskelin aamuyöhön.

Lainaus
äitimaa on konkreettisesti kaunis,
luonnon yltäkylläinen väri- ja muotokieli parantaa,
se yltäkylläisyys voi tietysti ahistaakin..

tämä on totta ja onneksi se ei ollenkaan ahdista, päinvastoin, jos olisi lumikinokset ja kaikki mustavalkoista, se voisi ahistaa, mutta nuo yltäkylläiset värit todella ovat parantavia. ja siellä on todella kaunista.

Lainaus
taivaallisetkin kuviot laittavat kehon reagoimaan alitajunnan ahistuksiin,
fyysinen kipu kun on niin paljon helpompi kestää kuin henkinen tuska,
jaksetaan,
vaikka neptunus seilaakin uranuksen "aalloilla"

kyllä ne näköjään näin tekee. se on oikeastaan lohdullista koska kuuluu siten isompaan kuvioon ja on jotenkin luonnollista.

uranuksen sähköaalloilla. poseidon avaruuslaivassa Cheesy en yhtään tiedä millaisesta elokuvasta on kysymys mutta telkkarissa mainostetaan uutuusleffaa nimeltä poseidon, eikös se ollut neptunuksen kreikkalaisversio jumalista. voisi olla neptunusihmisten leffavalinta. :Smiley

pitää tarkistaa oliks kuu chironin päällä. eilen en halunnut edes kurkkia karttoja.

Smiley
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #196 : 23.06.2006 10:04:41 »

tehdäkseni tässä nyt tutkimusta...kuu oli chironini päällä tarkalleen edellistä päivää edeltäneenä yönä ennen keskiyötä. liekö vaikutus tullut uniin muhimaan, ja purkautunut päivänvaloon seuraavana päivänä. ja totta, nukkumaan mennessä oli erikoinen tunnelma ja halusin tietentahtoen nukkua eri paikassa kuin yleensä, vein patjaan toisen huoneen lattialle ja laitoin oven kiinni, ikään kuin tarve eristyä.

tämä siitä jos jotain kiinnostaa tarkkailla kuun ja chironin yhteyttä haavoittuneisiin fiiliksiin jotka ilmestyvät jostain ilman välttämätöntä laukaisijaa tässä hetkessä.

kaiketikin chiron käsittelee niitä kaikkein perimmäisiä ja syvinpiä haavoja ja akilleenkantapäitäö, jotka luonnollisestikin pysyvät yleensä piilossa jotta ihminen voisi toimia arjessa...
« Viimeksi muokattu: 23.06.2006 10:07:46 kirjoittanut sign? » tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #197 : 23.06.2006 11:52:00 »

Minulla on myös Chiron 12. huoneessa ja Härässä, mutta en huomannut mitään tuollaisia vaikutuksia. Tosin muuten niitä kyllä ilmenee tasaisin väliajoin. En vain ole liittänyt niitä erityisemmin Kuuhun kun se perhana hallitsee koko karttaani...

Nämä keväisten merkkien Kuut eivät yleensäkään herätä minussa mitään vastakaikua. Harvemmin. Paitsi viime yönä nautin suunnattomasti sateen ropinasta ja hämmästelin että kyllä yöt alkavat taas pimenemään... Ihanaa!

Intouduin laskemaan tuon katastrofi pisteeni... Se löytyy 4. huoneesta, 25 astetta Leijonaa. Katastofi sekä itsetunnolle että perhe-elämälle... auts...
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #198 : 23.06.2006 12:25:14 »

Lainaus
En vain ole liittänyt niitä erityisemmin Kuuhun kun se perhana hallitsee koko karttaani...

elämäsi ei siis ole turhan tasapaksua Wink kuu ei ole koskaan jämähtänyt mihinkään vaan vaihtaa naamaria koko ajan Wink

oletko muuten ikinä haaveillut venetsian karnevaaleista?

(tulipa ihan intuitiolla tuo kysymys)

heh pitää laskea katastrofi piste....12 huoneen ihmisenä sen tiedän että secret enemies pisteeni löytyy myös härästä. joten siis salaiset viholliset (12 huone) myös haavoittaen parantavat. no ainakin haavoittavat. buck2 :Smiley

jep, ehdottomasti kannatan suoria vihollisia. rehellisyys siinäkin maan perii.
« Viimeksi muokattu: 23.06.2006 12:29:18 kirjoittanut sign? » tallennettu
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #199 : 23.06.2006 13:02:53 »

Nikin kysymyksiin:
Meri : syli
Suljettu/lukittu huone : alitajunta
Astia: shampanjalasi    Grin

Koira
Tiikeri
Yökiitäjä             Katastrofipiste on 1h. 22 astetta kalat
Iilimato
Delfiini

Se Draconkartta on kuunsolmukartta nouseva solmu laitetaan 0 astetta  oinas
Solar fair ohjelmassa löytyy mahdollisuus tehdä kartta
Mielenkiintoinen kartta koska se kertoo Karmasta.
Planetat ovat samoissa huoneissa mutta laadut muuttuvat. Natal kartassa  aurinko  kauris ja Dr-kartassa  leijona.
Tätä karttaa verrataan syntymäkarttaan ja oma Karma oli se isäni kuolema ja haavat sen mukaisia, eli isän rakkaus puuttui jolloin kokemukset miehistäkin, nimenomaan rakentavat.

Wink Mateve  smitten
tallennettu

mateve
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #200 : 23.06.2006 16:16:03 »

Ei ole tasapaksua ei...  :Smiley Naamiaiset viehättävät ja kiehtovat minua suuresti. Sellaiset oikein kunnon 1800-luvun tyyliset karnevaalit... Voisinpa päästä sellaisiin mukaan.  Smiley Ah vaikka sinne Venetsiaan.  smitten

Mitenkäs tuo salaisten vihollisten piste lasketaan? Intuitiolla, ennen kuin tiedän mitään veikkaan, että omani on kaksosissa.  :Smiley Mutta kerrotha miten tuon saa selville. Nuo arabialaiset pisteet ovat kiehtovia.  coolsmiley
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #201 : 23.06.2006 16:56:44 »

googleta arabic points calculator...pitäisi löytyä laskuri, johon syötetään oman kartan astelukuja.

kiitos Nikille kun toit chironin esiin tuolla aikaisemmin. oikeasti tämä chiron härkä 12 huone alkoi avautumaan kaikissa eri yhteyksissään ja syvällisyydessään omalla kohdalla. näyttää tuo chiron olevan tosi merkityksekäs, ja sitä ei ole tullut aikaisemmin kovin tutkineeksi. ja kun mulla ei edes ole mitään härässä paitsi vesta, joten en saa härkäteemoja mistään muualta, en voi erehtyä chironista. pitääpä kirjoittaa omaan päiväkirjaan niin laajat jutut siitä löysin.

kyllä se jupiter retroilee :Smiley

kannattaa tutkia omaa chironiansa. ja huomasin että merkittävissä ihmissuhteissa chiron oli tärkeässä asemassa synastriassa, tekemässä yhtymää useinkin. jotenkin koen sen kaksi puoleisena, tavallaan juuri ne asiat olisivat olleet hyvin hallussa, mutta niissä piti etsiä kieltäymystä ja haavoittumista voidakseen ymmärtää millaista on vastapuolella. ja sitä kautta parantaa ja tulla parannetuksi, muuntaen...myös se aspekti on mielenkiintoisnen, ettäå sillä alueella on joutunut haavoittamaan toisia, vaikka tiedostamattaan ja tahtomattaankin. ja myös se, että näissä asioissa on hyvä tukemaan toisia mutta ei koe oikeutta saada niitä itselle.

ja sitten kun oma karttani on ristiriitaisimpia monista näkemistäni kartoista, tajusin että oli siellä harmoniaakin: en ollut aikaisemmin katsonut akseleiden ja astroidien kanssa, minullahan on chiron-MC-kuumarsjupiter suurkolmio smitten ei todellakaan ole liikaa noita suopeita aspekteja muuten...tämä toi positiivistä vibaa härkä12huone ongelmaan ja epäonnistumisiin, ehkä minulla onkin siis myös mahdollisuuksia juuri sillä alueella, jos vain löydän ne ja uskon siihen Smiley

joo ja Lilja-82, itsekin viehtynyt karnevaaleihin ja naamiaisiin. Cheesy

kerro sit missä sun vihollispiste oli...
« Viimeksi muokattu: 23.06.2006 17:01:44 kirjoittanut sign? » tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #202 : 23.06.2006 17:08:21 »

Kiitos Sign,

Tota noin... ei sen kyllä näin pitäny mennä...

Mun salainen vihollinen pisteeni on 3 astetta Jousimiestä eli tarkassa yhtymässä mun Aurinkooni. Lisää tragedisia paljastuksia... Olenkin itse itseni pahin vihollinen.  buck2

Arabialaiset pisteet tietävät...
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #203 : 23.06.2006 17:50:10 »

oho Shocked    ( :Smiley 2funny)  no, ainakin tiedät mistä etsiä kun tulee koston aika, ei nääs pääse karkuun.

vakavasti ottaen, tosi mielenkiintoinen yhtymä. mitä ihmettä se sitten voi tarkoittaakaan...ehkä sitten juuri tuota. mutta sehän on hyvä asia oikeastaan, sillä sinulla on todellakin suuret mahdollisuudet muuttaa sitä asiantilaa, koska aurinkosi sitä valaisee. olen kyllä ajatellut että itse se itsensä pahin vihollinen on, vaikkei olisinkaan se piste noin tärkeällä paikalla. muuten tuota, minun "energy, sex drive"-pisteeni on sitten yhtymässä aurinkoosi Kiss 2funny If I was a man, preferably a taurus man... Cool

« Viimeksi muokattu: 23.06.2006 17:51:43 kirjoittanut sign? » tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #204 : 23.06.2006 18:12:03 »

Onko? No mielenkiintoinen yhtymä tuokin...  :Smiley Hassua muuten, että mainitsit tuon Härkämiehen, koska oma energy, sex drive pisteeni on 29 astetta Härässä.

smitten

Tosin olemme näistä Härkämiehistä tainneet puhua jotain aikaisemminkin...  Wink
*huokaus*  Kiss

Innostuin oikein tutkimaan noita pisteitä ja aika moni osuu kartalla Ac linjalle tai sitten juuri aspektiin jonkin planeetan kanssa.  Huh

Tuo Leijona 25 astetta onkin kohtalokas... aivan samasta pisteestä löytyi tuon katastrofi pisteen lisäksi tuho piste.  Shocked

Mutta näin juhannuksen kunniaksi en katsonut mitään kaikkein ikävimpiä pisteitä ollenkaan.

smitten

Hei ja muuten tuo Energy sex drive piste on yhtymässä Chironiin.  smitten

Mitä sitten tarkoittanee.  :Smiley
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #205 : 23.06.2006 18:36:48 »

se piti vielä tarkistaa, että tuo secret enemies piste oli tosiaan yhtymässä chironiin...ja synastriassa esim yhtymässä äitini venukseen (joka neliö pluto), ja muitakin synastria yhtymiä tälle pisteelle härässä löytyy. eli tosiaan, salaiset viholliset parantavat. :Smiley knuppel2

joo, mutta rauhallisin mielin kaikista pisteistä huolimatta Wink
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #206 : 23.06.2006 18:42:38 »

No tuo Lovers pointsi asc. linjalla tuo varmaankin vain romanttisuutta.  smitten

Minulla oli eksentrisyys piste yhtymä asc.  :Smiley

*jää eksentrisesti haaveilemaan härkämiehistä*  smitten
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #207 : 23.06.2006 18:49:24 »

Lainaus
No tuo Lovers pointsi asc. linjalla tuo varmaankin vain romanttisuutta.

varmasti joo...mikä tietenkin on poissa järjenkäytöstä, big time :Smiley crazy2 ja johtaa tuhoihin ja umpikujiin ja antaa kyvyttömyyttä unohtaa ikinä. Grin

katsoinpa, että myös ex-terapeuttini merkurius oli yhtymässä chironiini ja secret enemyyn...ei ollut sattumaa, että hänkin edusti härkää ja plutonisuutta :Smiley mikään ei ole sattumaa, tää on tälläinen iso monimutkainen kuvio jota voi lukea kartoilta. se kuitenkin auttaa poistamaan vihaa, kun tajuaa, että myös siellä vastapuolella on kaikella tarkoituksensa. ja chiron sekä haavoittaa ja parantaa. varmasti myös minä onnistuin haavoittamaan niitä joihin chironini koskettaa...mutta liekö se sitten niin että haavoittumisen kautta paranee syvemmin, ja kaikki hyvä ei aina tule kauniilla tavalla.

koetko että olet eksentrinen? viehättävätkö sinua bisarrit hörhöt smitten
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #208 : 23.06.2006 18:51:53 »

mutta KUU siis siirtyi kaksosiin, ja sehän tekee minut puheliaaksi. tää on tapahtunut ennenkin kuu ykkösessä...
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #209 : 23.06.2006 19:01:14 »

Kyllä tunnen erittäin suurta vetoa outoja hörhöjä kohtaan.  smitten
Olen itsekin kai vähän hörhö.  :Smiley laugh

Minä en tiedä ex-terapeuttini astrologista merkkiä. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää. En nyt jaksa edes veikata kun en taida olla siinä kovin hyvä...  Tongue

Kävin tietysti katsomassa tuon oman lovers pointtini ja se on oinaassa (que?)12 astetta. Eli neliö asc. hmm.

Kaikki Rakkauteen, ihastukseen ja kauneuteen liittyvät pisteet ovat sitten Ravussa. Tuon eksentrisyyden kanssa.

smitten

Minulla Kuu Kaksonen liikkuu 12.huoneessa. Alitajunnan virtaa a la Kaksoset.
 smiley6600  laugh
tallennettu
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 239
  Tulostusversio  

Siirry: