sign
kiitos itelles avoimuudestasi ja siitä ettet loukkaannu suorapuheisuudestani,minen ole tietosesti ilikiä,
ja tuohon allekirjoitukseesi kun vielä lisää sen psykologian,filosofian,uskonnon ja mytologian,numerologiaa ja unentulkintaa unohtamatta niin sitten voisi jo astrologiaakin ymmärtää,
tää on kokonaisuus linkittyen toisiinsa,
symboliikka on ikiaikaista,
minä en sitä opiskele,
uskon ja luotan intuitiooni,
tuo sinun nimimerkkisihän sopii yksiin myös tuohon sideerisen maan
"hurmaavaan leijonaan" joka Suomessa vieraileepi..
miten orava liittyy Suomen jalkapalloiluun?
en tosiaan loukkaannu, tai ole loukkaantunut. itse asiassa pidän erittäin paljon suorapuheisista ihmisistä
. tottakaihan sellaiset ovat pelottavia joskus, jos itsellä on jotain salattavaa. oli mullakin aika jolloin juoksin pakoon suorapuheisia ihmisiä. mutta tykkään eritoten haasteista, sillä ne kehittävät ja laittavat liikkeelle, ja sitähän sinun "osuvat skorpioninpistosi" ovat antaneet. mikäs sen parempaa! en ole kokenut koskaan sua tietoisesti ilkeäksi, ja jos olisin tuskin olisin kauheesti jaksanut sanoa sulle mitään, tuntenut vaan oloni surulliseksi ja ehkä ahdistuneeksi ohimennen. tietoisesti ilkeästi käyttäytyvä ihminen rajoittaa ja suppeuttaa itseään, tekee kuoren.
no, sulla on hyvä kontakti sillä intuitiolla siihen ikiaikaiseen tietoon.
hmm...meillä on tää sama laskusolmu vesimiehessä muistaakseni, ja niistä sanottiin, että ilmeisesti kuin menneissä elämissä olisi olleet astrologeja. Kai niitten keillä on noususolmu vesimiehessä, kannattais olla astrologeja tässä elämässä.
minä en oikeen oo perillä mistä puhut "hurmaavista leijonista" ja mun nimimerkistä...siitäkö, että suomen valtion kartalla on trooppisesti kuu neitsyt eli sideerisesti kuu leijona? hmm...siksikö suomen vanhassa rahassa oli leijonan kuva ja jääkiekkojoukkue on leijonat? hmm, hmm, hmm :
aika osuvaa olis.mut miten sign-nimerkki liityy näihin? joo, en oo seurannut mediaa viime päivinä. muutenhan leijona liittyis enemmän afrikkaan...no, suomessa on nykyään suht paljon afrikkalaisiakin.Jos korkeasaaressa on leijonia, voisin mennä moikkaamaan. tosin en tiedä onko se enää syksyllä auki. kaunis eläin kuitenkin
niin ja oon samaa mieltä mitä sanoit tuosta asioiden yhteyksistä ja ymmärtämisestä. voin allekirjoittaa.
Lilja-82, en osaa sanoo sulle mitään tuohon aiheeseesi, muuta kuin nyökkään, hymyilen ja toivotan onnea
kuulostaa hyvältä ja kuulostat jotenkin niin selkeeltä ja päämäärätietoiselta...voimakkaalta.Tuo on varmaan sun omatekemä maalaus? *hymyilee ja tutustuu sinuun paremmin kun näkee siveltimenjälkesi*...(maalauksista en osaa puhua tiivistetysti, joten tyydyn nyt "vain" aistimaan ja tuntemaan sen. tosin juuri sehän maalauksissa onkin hienointa kun ne antaa jotain mitä sanat ei tavoita)
mullakin on samantyyppinen aika...tosin se luku 8 puhuu mulle nyt.
joo, on tässä ajassa jotain hyvin kaunista, nimenomaan nyt kun ei ole vielä liian kylmää. alakulokin voi olla ihan viehättävää. tekisi mieli nähdä soihtuja palavan illan pimeydessä. olisi kiva myös oikeasti tiirailla tähtitaivasta.
nyt tuli paljon muistoja...hiljenenpä niiden pariin hetkeksi...