Verneri
punnitsee tasapainoon hellästi tai kipaten, niinkö?
to bee or not to beeeee, ja kaksi vaihtoehtoa koko ajan kaikissa asioissa selkeästi esillä, selkeys kuitenkin on jo hyvä merkki.
born to be free ja kahleet on osittain irti, mutta kyllä annetaan testiä koko ajan että oletko varma, oletko todella varma.....huh, huh
sain selkoa siitä naapureiden riitelystäkin, siellä murkkuikänen kapinoi äidille, niimpä tietysti.....
mulla toisessa kodissa se murkku joka kapinoi, täytyyhän mun sitten tasapaino saada edes naapurista
mutta onneksi näin ettei muunlaista riitoo oo
myös onnellisia sattumia liekö
asialla, ohimennen tapailee miellyttäviä ihan vieraita ihmisiä, joista jää todella hyvä maku suuhun ja raha-asioissa, niinkus muuten diamond ennustelikin mulle, helpotusta siis niin ihmeellisissä jutuissa
yksityislääkärillä laitteiden toimimattomuuden takia, maksoin 1/3 hinnasta,
rahaa löytyi ihmeellisestä paikasta kotoa,
parturi antoi palvelunsa jostain syystä 1/2 hintaan,
lääkkeet jotka kauheen hintasia, oli tullu kelan korvattaviksi,
siis tosi mukavaa, että edes tälleen hiukka-apua tiukkaan elintilaan.
Tuo eilinen tapaus, erittäin mukava liikkeenomistaja palveli minua ja jäätiin juttelemaan niitä näitä, se oli vähä kummaa, mutta oli varmaan tarkoitus pelastaa mun päivä
Mutta sitten ne vastapelurit
lie sitten lykänny mulle raivopurkauksen taloyhtiön ikkunaremontissa tuli takapakkia ja tekijät joutui tulemaan paikkailemaan tekosiaan. Olin tyytyväinen työtulokseen ja tarkastus-kierrolla oltiinkin löydetty epäkohtia minunkin asunnosta.....
Mitenkään asiaa selittäen isännöitsijä laittoi tietty maalarin minunkin huoneistoo, voi sylvia sentään että pimahdin.
Kaikki kamat pois ikkunoilta, verhot, jne......
ylimäärästä ikävää pientä kyllä....
pyysin poitsulta kyllä purkaustani anteeksi.....
sitten naapurin jäbä ajo autonsa toissapäivänä niin kiinni mun autoon, etten päässy kun pelkääjän puolelta sisään, siinä samassa rytäkässä (kun oli jo ne paineet päässä) tää jäbä ajo taas autonsa melkein kiinni mun autoon,
minä menin parvekkeelle ja ilmoitin asian kuuluvasti...
hän siirsi autoa,näin sitten tätä tyyppiä rapussa ja pyysin myös häneltä anteeksi kiihtymystäni,
mutta kaikenkaikkiaan huomasin miten se tuuletti ja puhisti,
ihanaa kun sai vähä leijonitella