27
,
päivän sana on lurkkiminen,
lurkitko linnunradalla (tunnustan,ja miksikö vain lurkin,siksi että koen sen sisäpiiriksi,jonne mielikuvilla ei ole paljon asiaa,
pitäisi olla asiaa..) vai kuulutko täällä 40 visitors joukkoon, joka osallistuu vain hyvällä sisälukutaidolla muutamien mielikuvittajien tuotoksia nieleskellen,vaikka olisi asiaakin?
lurki,lurki ja minä kurkin jo joulukalenteriin,mutta sieltä tuli reilusti harjanvarresta!morgen,morgen,nur nicht heute!
tässä pohdin tuota yhteiskunnallista huonetta,
ei pitäs pohtia ääneen,heti pääsin osallistumaan,
galluppia tehtiin toista tuntia kyökin pöyvän ääressä,
EU-asiaa laidasta laitaan,galluppi tehdään joka EU-maassa,joten
edustan nyt yhtä suomalaista näkökantaa vaikka EU:n maatalouspolitiikasta ja hyvinkin just tuotantoeläinten kohtelusta,mikä on nyt tapetilla,
mutta on se vaan nurinkurista,että ensin EU ajaa pienet perheviljelmät alas ja suosii suurtilojen investointeja,eli ohjaa tuotantoa tiettyyn suuntaan,raha,raha,ja sitten kun nousee
älämölö eläinten kohtelusta,niin kysellään gallupissa,pitäskö perheviljelmiä (sittenkin) kannattaa?
otapa siinä millin laina ja investoi ja yritä pysyä pinnalla,
haistella Varunan tuulia,jotta missä ja milloin tämä "laiva"(tuotanto)uppoo/loppuu EU:n ruorin pyöriessä hullunmyllyä,sanonko mistä koko homma!
unessa olin jossain liikkeessä,jossa eteeni tuotiin lasku,
osin jo maksettu,3 naista oli seurassani,
ylimpänä luku 18 euroa-sopimus-,naiset katsoivat minua siihen malliin että älä nyt hyvä immeinen ala taas! ja minähän aloin,nostin sellasen haloon että mikä hemmetin sopimus,
perusteluja,tämähän on jo maksettu,huijausta,ainakin yritystä,
prkklll
toisessa unessa katsoin vessan ikkunasta kuinka nuori pitkä nainen varasti varastosta exän hokkarit ja minun kaunokit,
juoksin perään ja huusin ettei niitä saa viedä,mitä sä oikein meinaat!?nainen ei ollut moksiskaan,käveli vain tiehensä luistimet mukanaan
että sitten pariluistelut luisteltu?
vanha liitto varastosta varastaen ulos?
ja rakastan luistelua,jäätanssin katselua
istuin muuten pyörätuolissakin yhessä unessa,huh huh,
jospa vain jäänne tuosta elokuvasta,hoppas
muuten,kaurisenergiaa,
jos teillä on tänään ne pikkujoulut,tai kellä hyvänsä,
moon void of course 19:25 - 21 jotakin, eli ei aspekteja,
relaxing and enjoying oneself,
huomenna sitten
,
dagen efter,hang overia,eiks