17
:merkurius:14
,
tuo neliö kuvatkoon omakohtaisesti sitä että jotenkin kyseenalaistan koko tämän astrologisen uskomusjärjestelmän,
ehkä tuosta pitäisi jättää eläinradan merkit tykkänään pois ja aatella matemaattisesti aspekteina,lukuina,kulmana,
kolmiulotteisena suhteena kahden kappaleen välillä,
joo,sattui illalla vanha Ultra luettavaksi ja tämän Panu Myllyniemen artikkeli sieltä,kirjasta astrologia uusiksi,josta te sideerikot olette tuolla puhuneet,
"Eläinrata on makrokosmoksellinen elin.Vuodenajat,vaikka saavatkin alkunsa Auringon liikkeestä,ovat maanpäällinen luonnonilmiö."
nyt kun tämä luonnonilmiö nimeltä vuodenajat,on muutenkin päälaellaan niin oisko oikeesti aika tarkastella ajan ilmiöitä astrologisesti,ei sideerisesti eikä trooppisesti erotellen vaan
saada aikasiks pelkkä astrologia joka perustuis todellisuuteen,
totuuteen? mikä on astrologinen totuus?
tätä pohjusti myös se taannoinen uneni,
jossa tämä "vuodenaika" maisemineen jäi kimmeltämään
menneisyyden vasemmalle ja menimme portista sisään
"uuteen aikaan"? ja matka eteni mutkitellen kunnes ennen ilmaan nousua kuski sanoo:"kaikkihan me tiedämme mikä sinä olet sideerisesti"?
tää uni on vaivannut mieltä,
jos olenkin vaaka,niin sehän ei ole eläinradan eläin ollenkaan vaan skorpionista lohkastu,sarkajako käynyt skorpionissa,siksiköhän sillä on kolme symboliakin?
sitten,kun kaikkeen joutavaan kiinnittää huomiota,
olen joutilas,mikähän eläin sitä kuvaisi? nautakarjassa joutoelukat ovat vasikasta siementämättömiin hiehoihin kuuluvat,ummikkokin on joutilas,mutta se kantaa sentään uutta elämää,
niin asiaan,huomasin keittiön kellon pysähtyneen,16.45,
en vaihtanut siihen patteria ja se lähtikin vielä käpöstelemään ja pysähtyi seuraavana aamuna suden aikaan 3:47,
(aamuneljää sanotaan suden ajaksi,vuorovetten aika)
siis 11 tuntia ja pari minuuttia,
no tietenkin minun numerofriikkinä piti tämä johonkin sovittaa,
astrokartalle mahtuu,pluto on 11 astetta
kartalla,
minuutit ei satu,mutta kun tuo saturnus nyt retroaa tuolla neitsyessä,ja liittyy aikaan ja pluto pakolliseen muutokseen ja kello meijän pakkopaitaan niin
aattelin josko tää ois esimakua siitä että meijän on pakko riisua tuo pakkopaita ennenpitkää?
vuodenaika ei vastaa kuvitelmaamme,
astrologia ei vastaa tähtitaivasta,
kello ei vastaa ajankulkua,
sitä pitää rukata mennen tullen syksyin keväin,
mistä sitä sitten tutkii ajankulkua?
siitäkö kuinka kuunsirppi P-pullistuu eli kasvaa tai K-kutistuu,
vähenee? ja aurinko nousee,vaikket sitä näkiskään?
"totuus on hiljaisuuksien välissä"
niin sanotaan,mutta niin hiljaa en ole vielä osannut kuunnella,että tietäisin
mitä kuuntelen,niin kissan rohinaa,
aivan kuin se vetelisi viimesiä henkäyksiä,
ja niin itsestäänselvänä olen sen seuraa pitänyt,
(se lähtee jopa meditatiiviselle seuraksi,josko sillä onkin passiivinen keuhkosyöpä?)
että vasta nyt havahdun sen mahdolliseen poislähtöön,
se on jotenkin merkittävä kolli,
minä en valinnut sitä,se valitsi minut,tuli ja asettui taloksi
neliöpäivä