Elektra, hyvin puhuttu!
Painekammiossa tosiaan on vietetty nyt selkeästi ainakin kuukausi,
jokos täältä pääsis kohta ulos?
Mun kohdalla tämä on
joka on rajulla tavalla pakottanut nostamaan kissan jos toisenkin pöydälle, minkä takia minun kanssani ei enää haluta (tai ei tiedetä halutaanko) seurustella, minkä takia haluan muuttaa täältä pois.. Sitä se teettää kun asioista ei puhuta ja oteta niin vakavasti ja sit ne vaan kasaantuu ja kaikki jotenkin purkaantuu kerralla..
Minkä kaiken takia olen joutunut hirveästi miettimään mitä on oikea rakastaminen, oikea hyväksyminen..
Vaikka kuinka suvaitsevaisena pidän itseäni, niin miten paljon olenkaan nalkuttanut erään alkoholinkäytöstä ja kavereiden kanssa viikonloppuriennoista joiden jalkoihin koko suhde jää (minun mielestäni, tämä ehkä ei ole todellinen totuus vaan minun näkökulmani ja tuntemukseni)..
Miksi minä olen sitten ollut takertunut ajatukseen että kaikki muuttuisi?
Halusin vain omistaa jotakin, mikä totuttaisi unelmani?
Kuka tässä on ollut itsekäs? No ei ainakaan pelkästään hän!
Ehkä me molemmat olemmekin sitten todellisesti onnellisia erikseen kun annan hänelle vapauden tehdä mitä lystää ja minä vapautan itsenikin tästä itsestäänselvän tyttöystävän roolista ja musta tulee aikuinen itsenäinen nainen..
Ja silti vaikka kaikki on muuttunut, halusin halata häntä unisena aamulla ja tunsin siinä sylissä niin paljon lämpöä ja rakkautta..
Mikä minä olen sanomaan tai päättämään kenenkään toisen puolesta tai toisen elämästä tai siitä minkä näkisin olevan hänelle parhaaksi, koska todellisuudessa en voi tietää mikä on parhaaksi ja kelle, muuta kun itselleni... Jos jonkun sielu tarvitsee joitakin kokemuksia, tulee sen seurata niitä..
Niin, tästä oli nyt pakko kirjoittaa, oli asianomainen mitä mieltä hyvänsä siitä että jaan tuntojani ja ajatuksiani täällä.. Minkään kirjoituksen ei ole tarkoitus ärsyttää tai loukata...
Mutta siis tässä minun painekammiossani on ollut sellaiset käsittelyt, jotka ovat pakottaneet minut luopumaan omistushalusta ja mustasukkaisuudesta ja siitä että pystyisin vaikuttamaan/manipuloimaan muita ihmisiä.. Elikkäs jokseenkin on skorpparimaista teemaa.. Minun on pitänyt vain nöyrtyä ja hyväksyä kaikki.. Oppia uskomaan siihen että on myös erilaisia vaihtoehtoja... Ja että kaikkea ei voi suunnitella etukäteen..