kuu omassa merkissään lienee vahvoilla,kotona,tunteissaan,
huolenpidossaan,
mars lisää ravun kääntöpuolta,pomotusta ja kiehumapistettä,
ravusta on sanottu näin:
"Rapu on monimutkainen tähtimerkki,sekoitus äärimmäistä? herkkyyttä ja voimakasta kunnianhimoa.Yhtä suuri kuin rapujen taipumus vetäytyä haavoituttuaan syrjään on heidän armoton päättäväisyytensä antaa takaisin."
onkohan tänään naisiin kohdistuva väkivalta otsikoissa?
uneni liittyy veteen joten kerronpa sen tänne:
kävelin jonkun miehen kanssa valtavien pyöreiden jätevesialtaiden ohi,ne olivat piripintaan täynnä,
verkkoaidalla suojattu,
rakennettu metsikköön,ja kulkuväylä oli asfaltoitu,
minua puistatti ajatus että joutuisin tuollaiseen altaaseen ja otin miestä käsipuolesta kiinni jatkaessamme matkaa,
sitten olin tuolla alueella jossain valtavassa hallissa,jossa nainen otti hanasta vettä parinkympin muovikanisteriin ja katsoi minua lähtiessään kantamaan sitä,että minunkin pitäisi tehdä samoin;minä tuumasin että minä olen kantamiseni kantanut ja seurasin tyhjin käsin,
sitten olin valtavan joen yläpuolella korkeuksissa jonkun lankun/liaanin päällä hajareisin istumassa,joen suuntaisesti,
katsoin alas ja minua hirvitti tuo korkeus,
takanani oli ilmeisesti ihmisiä,joita en kuitenkaan nähnyt,
oli tarkoitus matkata "koepaikalle",
katsoin kuinka nainen käveli joen vartta ja ihmettelin miksen minäkin?helpommalla?
liikahdin,säikähdin ja sitten ajattelin että eikun menoksi,
vetäisin itseni valtavaan liukuun pitkin liaania,joka seurasi joen reittiä,joki virtasi sitä nopeammin mitä pitemmälle pääsin,
aattelin josko joudun koskeen,
sitten tulin perille,joen yli oli pieni suora silta lankuista ja sillä oli ihmisiä,pöllähdin "taivaalta" heidän keskelleen,
joessa edessäni oli 3 ihmistä veden alla,heillä oli putkimainen "vatupassi" ja ilmeisesti se piti saada kaikista kolmesta kohdasta vaateriin,jotakin veden ominaisuutta siinä tutkittiin;vesi oli lasinkirkasta,kylmän ja raikkaan oloista,
nopeasti virtaavaa
toisessa unessa ystävä lakaisi minun jo kertaalleen lakaisemaa tuvan lattiaa ja tivasi minulta tyttärensä huolenpidosta,olin ollut lapsenlikkana,ja hänenkin kanssaan joen varrella,
paikka oli tädin huusholli,
sisäänkäynti oli muutettu ja serkkuni tuli minua etsien,nimeltä kutsuen