Esmiralda
|
|
« Vastaus #3240 : 01.05.2008 08:14:04 » |
|
Huomenta! Nikki on tuolla ihmetellyt ja tuomiokorttia. Minulla tuli heti yks intuitiivinen näkymä siitä, mutta nyt en ehdi. Palaan...
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #3241 : 01.05.2008 09:04:18 » |
|
Minä ymmärrän tuomio-kortin juuri niin kuin Plutonkin. "Tuomion pasuunat soi" ja herättää kuolleet asiat eloon! Minun vanhoissa tarotkorteissa on juuri tuo kuolleista herääminen, maan uumenista nousu. Vähän niin kuin siinä dekkarissa, todistettavasti syyllinen, vai mikä se oli, jossa otetaan hyllyltä vanhat laatikot, joissa on selvittämättömiä asioita. Nyt ne otetaan uudelleen esiin ja siihen liittyvien ihmisten elämä muuttaa uudessa katsantokannassa ja totuuksien esiinnostamisessa. Joskus myöhemmin totuudet helpommin nouseekin esiin, on jo helpompi monen niitä kohdata. Plutohan tekee juuri tämän? Eikö? Ja kun otit esiin vanhan TUOMIO-kirkon. Tuomio on ollut kirkon yksiä päätehtäviä ja sitten vasta armo. Kuinka usein minäkin kuulin lapsena kirkossa jylisevällä äänellä - Sinä syntinen!!!! Nyt kaivetaan esiin vanhat tiedot myös ehkä kristinuskosta! Vatikaanin kirjastohan on niitä pullollaan. Vanhat totuudet kaivetaan esiin. Tuleekin mieleen tuo jälleensyntymisjuttu. Sehän se taistelee nykyuskonnon käsityksissä olemassaoloaan. Tämä tuli mieleen...
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #3242 : 01.05.2008 09:12:17 » |
|
Kuinka hyvin kirjoituksenne sopivat TODELLA tahan paivaan. Meilla vietetaan Naztsien 6 miljoonan juutalaisen ja miljoonan kaalojen muistopaivaa ja nythan oli juuri tuomioista kysymys-kirkollekin ja New Yorkin rabbit paattivat pistaa poikottiin Olymppiat-ainakin omalta osaltaan-moraalisyista ja pyytavat meidankin urheilioita jaamaan pois kisoista-en tieda onnistuvatko, mutta moraalinen tuki on taattu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #3244 : 01.05.2008 23:04:43 » |
|
minä haluan yhdistää tuohon tuomioon myös oikeudenmukaisuuden,jotakin sellaista vaa an hierarkisena hallitsijana -mentaliteettia, pluto kaivaa ylös ne "selkärangattomat",tuomittavat, kuka on oikeutettu antamaan tuomion? valan vannonut,kansa? :kuu:21 ja maakolmio, , , että vappu-kralupa ja kristus taivaaseen, aamen, heladagen,torsdagen,TOR? , ja liika on liikaa.. murhaa murheesi, aatella ettei noilla sanoilla ole kuin vokaalin ero, suomenkielessä, suomalainen on tottunut tässä tuhansien järvien maassa nestemäiseen olotilaan ja hukuttaa murheensa, toki tuossa tilassa osaa sitten murhatakin, kansallinen tapa tappaa aikaa juhlapäivän kunniaksi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #3245 : 02.05.2008 10:45:49 » |
|
vielä loppumetreillä kaloissa, kolmiossa :uun, koppaan orvokit kainaloon ja lähden äitiä ikävöimään, siitä on tänään tähän aikaan 7 vuotta.........
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #3247 : 02.05.2008 11:40:46 » |
|
vielä loppumetreillä kaloissa, kolmiossa :uun, koppaan orvokit kainaloon ja lähden äitiä ikävöimään, siitä on tänään tähän aikaan 7 vuotta......... mie just tulin ikävöimästä isääni - tuli kasteltua orvokkeja myös vedellä( kin )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
|
täysikuu
|
|
« Vastaus #3252 : 03.05.2008 20:06:37 » |
|
:kuu:18 astetta ja henkilökohtaisesti sanottuna ja minä nainen parhaassa iässä olen istuttanut orvokkeja, liljoja ja mikään ei tunnu miltään, ihan kun kaikki olis vaan elokuvaa. Tuijotin telkkaria tajuamatta mitään, en ole syöny kunnolla, päiväkahvi ei maistunut miltään parvekkeen lämmössä ja auringossa Siksi että olen yksin, yksin ja yksin. (nyt ne tulevat lääkärit ei paljoa lohduta). Mahtava sää ja prätkät pörpöttää, kuka tätä kestää neljän seinän sisällä? Kysympähän vaan, mutta en saa myöskään itseäni lähtemään mihinkään, voi pyhä jysäys
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|