|
He|mi^
|
|
« Vastaus #3316 : 21.05.2008 20:56:24 » |
|
huhuu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #3317 : 23.05.2008 08:22:22 » |
|
Annalilja-onko onni liian aikaista? Mita tapahtuu Olymppialaisten jalkeen, kun olen noita merkkeja seurannut, 08.08.2008 ja klo 8.08-eli pelkaan paljon pahempaa 10-15.09 Burmasta alkoivat nama syyn ja seurauksen lait-sotilasjuntat eivat antaneet kansainvalisen avun tuontia-vaan varastivat itselleen nama kansainvaliset avunannot-he saivat uuden myrskyn... Kiina on kayttaytynyt julmasti Tiibettilaisia kohtaan-he saivat maanjaristyksen-kuullostaa julmalta, mutta nakojaan syyn ja seurauksen laki kuitenkin toimii-kuten kaikkialla muuallakin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #3318 : 23.05.2008 11:01:40 » |
|
..ja,fröken tiden,det skulle vara Ultra bra, hei hoi hauki,avaa leukasi ammolleen,tervehdi vesihiisiä...ja tätähän ei tietennää passaa unohtaa ..kansallisilla kalapäivillä sinut parhaana palkitaan.. oikeesti, näin "painajaista" että AAVIISUINEN jatkoi kuunkiertoo,minun vetäydyttyä "ns. eläkkeelle" ja herätessäni aattelin että ei helevetti,tää peli ei vetele.. siis Viisuinen,kaikella kunnioituksella,mutta yhtä paljon kuin minä osaan liittää linkkejä viesteihini niin yhtä paljon sinä osaat kertoa 8 :kauris:suhteesta vaikka energiapalloihin :oon ja :iin, tai siis täähän on meikäläisen tunnettua OLETTAMISTA, voithan kertookin vaikka mitä olennaista,yhteiskunnallisesti ajan kuvausta, persoonat vaan on erilaisia tuosta kollin kuolemasta, sillä oli kasvain päässä ja eläinlääkäri lopetti sen, hautasin sen isän koiran viereen metsään, ja lähdin sitten muutaman päivän reissulle pois kotoa,kun se kotiinpaluu muistutti kaikkein vahvimmin siitä ettei siellä olekaan enää ketään vastassa, oli se sellanen kumppani,sieti minua,ärräpäätä,istutti potut ja keräsi mansikat kaverina, niin tuosta kasvaimesta vielä, kun kartalla yhtymä on kuulemma oikein klassinen syövän aspekti ja minulla se on omalla kartallani,niin nuo oman kartan kuviot voivat siis näkyä myös vaikka lemmikin kautta ( huolehtii myös lemmikeistä), ja nythän tuo taivahan 21 on kvinkunssissa omaan merkuriukseeni :ssa, eli se sai vihdoin viimein toimimaan (itseasiassa ihan absurdin unen myötä) ja jättämään hyvästit (joskus oli erokartoilla puhe tuosta kvinkunssista marsin transiittina) suunnittelee "järkevästi" yo-juhlien menuuta, pyh, baakkelsia ja herrasväen leipiä, istuttaa orvokkeja mieluummin, sai koltunkin ommeltua transiittien aikaan, oikeesti Aaviisuinen kertoo sitten mitä tarkoittanee ja ... jäämmä kuulolle..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #3319 : 23.05.2008 13:25:51 » |
|
... tuosta kollin kuolemasta, sillä oli kasvain päässä ja eläinlääkäri lopetti sen, hautasin sen isän koiran viereen metsään, ja lähdin sitten muutaman päivän reissulle pois kotoa,kun se kotiinpaluu muistutti kaikkein vahvimmin siitä ettei siellä olekaan enää ketään vastassa, oli se sellanen kumppani,sieti minua,ärräpäätä,istutti potut ja keräsi mansikat kaverina, ... ... suunnittelee "järkevästi" yo-juhlien menuuta, pyh, baakkelsia ja herrasväen leipiä, istuttaa orvokkeja mieluummin, sai koltunkin ommeltua transiittien aikaan, ... Hei "nikki"
Tervetuloa takas areenalle.
Elämä jatkuu.
YO-juhlien valmistelua, mekon ompelua, leipomista ....
Minulle on tullut tietoa entisistä elämistäni - eka tieto viime viikolla (kahden naisen mies, joka tapettiin) ja eilen sain toisen tiedon (8-9 v. poika, paloin tulipalossa Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #3320 : 26.05.2008 00:01:06 » |
|
ihania orvokkeja ,kiitos, ja jatkamme tätä symbolikielen tulkintaa, onko se sitten väkivaltaa ,leimaamista ja brännäystä vai mitä lie..ajantappoo.. eilen oli , jotenkin liitin siihen sanan kristill-isyys,ja pohdin muutenkin noita -isyys loppuisia sanoja suomenkielessä,ihmisyys,inhimillisyys,kärsivällisyys.. niistä oli luento joskus messuilla, isä meidän ja patriarkaalisuus, isyys on tärkeää,ei paha, mut nyt oon liian väsynyt, kuukauris ja nyt yhtyneenä omaan saturnukseen tänään on leivotuttanut yksinkertaista perinneruokaa korkeassa lämpötilassa eli karjalanpiirakoita, ja muutenkin taitaa ens viikko mennä kädet jauhoissa joten ei taija joutaa tänne kuuta kurkistelemaan,päässä pyörii reseptit ja kymmenen hyvää ja kahdeksan kaunista, noista entisistä elämistä,kun tuo Elämänilo mainitsi, niin voinevat olla tuon aikaansaannoksia, kuunsolmu liittyy kohtaamisiin,mm., tavallaan "polkuun",merkkeihin elämän varrella, voisi kuvata ajatonta aikaa, sen perinteinen planeettahan on ,ajanherra, paitsi että Niemi-Mattilan kirjasta Jumalainen mies pisti silmään Zeuksen tehtävä määrittää ajankulkua,ja Zeushan liitetään taas :iin, että mäne ja tiedä, ne kun söivät lapsiansa ja kukistivat "isyytensä",ettei heitä kukistettaisi, hyvä kirja muuten, siitäkin ois vaikka mitä pohdittavaa mutku ei nyt jaksa, yks yö unessakin tytär kuristi kurkusta,lopetti sitten ja tuumas että pitää jättää jotain seuraavaankin kertaan.......................
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #3321 : 27.05.2008 15:23:17 » |
|
vähenevä :kuu:29 siirtyy kohta kaloihin ja tulee oppositioon :lle, sää muuttui kuunsolmuyhtymän myötä eilen sateiseksi,ainakin täällä, tais vaikuttaa myös asiaan läheisyydellään, / vahva tunne/järki,rajat/kaaos tasapainottelu, uskomusten järkeistämistä/luopumista "hölynpölystä",retro kuvioissa mukana,onhan se myös :en planeetta, että se oli alunperin valkia katti joka sitä epäonnea toi..ettäs tiäätte! vanhat päiväkirjat esiin? "kolme sanaa sinulle,ole ystävä minulle!" ja :kin venkuilee samoissa asteissa retrona, kolmiossa saturnukseen ja neliössä kuuhun eli vois hyvinkin KARSIA,kitkeä, turhaa kukkapenkistä ja mielestä, no täällä pyyhitään pölyjä "hölynpölyistä", joita hyllyt ovat täynnään, myös pullottaa kohta Louhisaaren juomaa ja pistää kotikaljaa käymään, hyvin omintakeista mustaherukka-kippis-juomaa,LUONNOSTA, ja perinteistä kaljaa ja huolissani olen tästä kylmästä ja kuivasta keväästä, oraat ei nouse ja halla panee kukkaset, mustaherukasta ei toen perrää kohta saaha ku lehistä juomaa, kippistää sille ei tee mieli..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
täysikuu
|
|
« Vastaus #3322 : 27.05.2008 16:24:42 » |
|
nikki lapin-lemmenjuoma sun juomas lienee ja hyvää kuin mikä. Oiva juhlajuominki, kauniin värinenkin. Kirjoitin eilen piiiiitkän jorinan ja hupsista, pois se pyyhkäistyi, persketti. Naureskelin nikin päätteille, kun minä olin taas pyöritelly isi-päätettä, jostain kumman syystä? Juhlija monet värkkää, täällä ei ole mutta yhdet rippijuhlat käydään kylläkin. Ai karjalanpiirakat ja munavoi, kuohuva kotikalja ja mansikkakakku kermallansa.....perinteistä mutta hyvää. Naurattaa välillä ihmisten erikoisuudet, hyviä ovat, mutta vanhassa vara parempi, kai.. Kalat vissiin jo nyt väsyttää minua, vie tuonne toiselle tietoisuuden estraadille. Unet oli todella selkeitä muutamana yönä, lasitalo, lapsi kateissa, ystävä kateissa, huusin...... Kalan haaveilu-vaikutus myös lykkää pintaan, samoin kalamies on utelias minusta, jooo Kylmää säätä, tihkui vettä täälläkin ja tuulee kylmästi. Suvivirsi soi jo korvissa, ja herättää mahottoman kaipuun, surun, syvyyden elämään. Mitä ei ole älynny taas vuoden aikana tehdä, saattanu tehdä tai pystyny tekemään. Minun elämä suvivirrestä suvivirteen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #3323 : 27.05.2008 21:09:23 » |
|
... kuukauris ja nyt yhtyneenä omaan saturnukseen tänään on leivotuttanut yksinkertaista perinneruokaa korkeassa lämpötilassa eli karjalanpiirakoita, ja muutenkin taitaa ens viikko mennä kädet jauhoissa joten ei taija joutaa tänne kuuta kurkistelemaan,päässä pyörii reseptit ja kymmenen hyvää ja kahdeksan kaunista, noista entisistä elämistä,kun tuo Elämänilo mainitsi, niin voinevat olla tuon aikaansaannoksia, kuunsolmu liittyy kohtaamisiin,mm., tavallaan "polkuun",merkkeihin elämän varrella, voisi kuvata ajatonta aikaa, sen perinteinen planeettahan on ,ajanherra, .... ... myös pullottaa kohta Louhisaaren juomaa ja pistää kotikaljaa käymään, hyvin omintakeista mustaherukka-kippis-juomaa,LUONNOSTA, ja perinteistä kaljaa.... Hei "nikki"
Pian koettaa kevään juhlahetki teidänkin perheessä
Kummipoikani YO-juhliin en saanut kutsua Järvenpäähän, mutta väliökös tuolla Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
täysikuu
|
|
« Vastaus #3324 : 29.05.2008 15:58:22 » |
|
Moi :kuu:lehan , olis aika lähtee lätkimään jo tyhjyys hylätty tyytymättömyys pettymykset, opetukset, luopuminen liian raskaista ihmissuhteista tai muusta painolastista siinäpä joukko tämän typykän painitatamista tällä erää, hoh, hoijaa olenko osannutkin korttini kunnolla pelata, ja se tuntuu tämän kaiken tarjoaa nyt ja ja vielä Kukkii sentään orvokit iloisina ja isoina, violetteina sääkukka violettina myös loistaa vieressä ja kielot tuoksuu maljakossa taivaalliselle korjatkoot ne olotilaani ja niin.... jalka poikki ja pinoon paketti on hyvässä kondiksessa, kyllä alkaa kulkemaan tokkuraista lääkehumppelia aika-ajoin kyllä, mutta sehän vaan on pakoa arjesta..jihuuuuu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #3325 : 29.05.2008 17:53:45 » |
|
Voi taysikuu, pikaista paranemista Lahetan mielessani myos kieloja sinulle,sita ihanaa vienoa tuoksua
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #3326 : 29.05.2008 21:12:39 » |
|
Moi lehan , olis aika lähtee lätkimään jo ....... jalka poikki ja pinoon paketti on hyvässä kondiksessa, kyllä alkaa kulkemaan tokkuraista lääkehumppelia aika-ajoin kyllä, mutta sehän vaan on pakoa arjesta..jihuuuuu Hei "täysikuu"
29 36'11
Sinulla taitaapi olla ongelmia - syytäkö = ?
Kyllä kaikki järjestyy Elämänilo
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.05.2008 21:15:33 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #3327 : 29.05.2008 23:27:18 » |
|
0 oinas, tytär on jo koko viikon vinoillut perfektionisti mutsista, joo sideerisestihän päivä paistais korkeimillaan just neitsyessä, kun tehhää ni tehhää kunnolla tahi ei sitte olleskana, rätti on heilunut eilen ja tänään, nyt oon vaan rättipoikki, pluto neliöi kuuta kauriista, kuin majavanpato murtuis, kuu on vissiin oinaassa vielä lauantainakin, oma 4 huone on oinasta ja härkää, vieraita kotiin,venuskin on kirinyt kiinni :ia, voepi siinä puheenporina olla, joo, eilen tehtiin hillokaivoja, tytär ei ota neuvoja vastaan ja jäi uupumaan vähän jauhoja taikinasta, kaivoista tuli lätäköitä.............. vaan hyvin nuo maistuivat, taitaa retro tehdä kuurot korvat, kun en taho sitä äeti-tytär suhet pohtia, nii katellaan vaan taivaalta syntipukkia, muuten onks "syntipukki"?? ny mä meen maate, perjantai on pahin..............
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #3328 : 30.05.2008 11:19:11 » |
|
0 , tytär on jo koko viikon vinoillut perfektionisti mutsista, joo sideerisestihän päivä paistais korkeimillaan just neitsyessä, kun tehhää ni tehhää kunnolla tahi ei sitte olleskana, .... taitaa retro tehdä kuurot korvat, kun en taho sitä äeti-tytär suhet pohtia, nii katellaan vaan taivaalta syntipukkia, muuten onks "syntipukki"?? ny mä meen maate, perjantai on pahin.............. Hei "nikki"
Isojen juhlien järjestäminen on kovaa puuhaa, varsinkin jos tekee sen :n tarkkuudella.
Jännitys ja pieni "kireys" kuuluvat asiaan. :
Aurinkoista YO-lakkiais-päivää.
Onnea äidille ja tyttärelle. Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #3329 : 30.05.2008 12:43:38 » |
|
Onnea nikin tyttärelle ja muillekin valkolakkisille! Itsellänikin yhdet ylppärijuhlat huomenna luvassa ja mikäs on juhliessa, kun aurinkokin näyttäisi hymyilevän. Omista juhlista onkin jo 14 vuotta vierähtänyt, mutta ai, se oli mukavaa aikaa...muistelen sitä vapauden tunnetta kaiholla.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
|