vähenevä kuu vesimiehessä lauantaiaamulle asti
saturnus on myös vesimiehen planeettana tunnettu ennen ulkoplaneettojen löytymistä
vesimies-ystävät,tuttavat,yhteiskunta ja uudistukset
esimies on myös ystäväni,kävin tänään keskustelua työn tiimoilta eteentulevista uudistuksista,joita tämä kaikkialla buumina oleva kuntayhtymien
pakkosynnytys tuo tullessaan,
kunnanjohtajilla on hienot ja toimivat TEORIAT asioiden hoidosta mutta he eivät osaakaan vastata duunarin käytäntöjä koskeviin kysymyksiin,
MINÄ EN OIKEESTI YMMÄRRÄ MIKSI TOIMIVIA,VIELÄ HYVIN TOIMIVIA,ASIOITA PITÄÄ LÄHTEÄ MUUTTAMAAN!!vain muuttamisen ilosta,kenelle se on ilo?
atk-ohjelmat pitää ajaa uusiksi,
yksilö ja yksilön tarpeet unohtuu,ja kun ne unohtuu isoissa yksiköissä,myös työntekijän motiivi työhön ja panostus vähenee,
seuraa työuupumus,joka taas kustannuksiltaan moninkertaistaa mukamas syntyvät säästöt
pienten kyläkoulujen lakkauttaminen on ollut tapetilla vähän joka kunnassa,
lasten kustannuksella tehdyt "säästöt" moninkertaistuvat menoina siinä vaiheessa kun heistä pitäisi tulla veronmaksajia,
ehkä reagoin tunteen pohjalta,kuun vaikutuksesta saturnukseeni vesimiehessä,
mutta selvästi tuo
vaikuttaa myös yhteiskunnallisesti ja tunteellahan ihminen ensiksi kaikkeen reagoi,
minua harmittaa henkilökohtaisesti tuo kuntauudistus täällä koska se vie esimieheni pois kuvioista,ja hänen kanssaan on yksinhuoltajana toiminut erinomaisesti tuo yksilön tarpeet huomioonottava JOUSTAVUUS TYÖSSÄ,
ja kaikki osapuolet ovat olleet tyytyväisiä,myös he joita olen sitten jaksanut paljon paremmin palvella
..no,kunnanvaltuusto ei ole vielä sanonut painavaa sanaansa,kokous osuu tietenkin tuohon
tarkkaan päivään...
rajoja vedellään vaiko muutellaan heimon rajoja,
heimopäälliköt polttelevat mukamas rauhanpiippua,
tekevät kauppoja,teille sosiaalipuoli ja meille maatalouspolitiikka,
ja savut tupruaa tietämättömän silmille kun pitäs jonkun tehä sitä TYÖTÄKIN..
helevata..
laitetaan tähän vähän kasvikuntaakin mukaan,
olen vähän mattimyöhänen tuon kasvimaan kanssa,
istuttelin tänään saturnuksen kulta-aikaa odotellessa auringonkukkia ja
kaaleja ja purjoa,
käänsin maata siitä,mihin olin 12 vuotta sitten istuttanut tähän tullessani mansikkaa,ja mitenkähän maankääntö taas liittyy vesimieskuuhun,no ei mitenkään,
paitsi ideoiden ja ideologien kautta,
olen ollut onnekas saadessani toteuttaa ideologiaani puhtaasta ruuasta,
rakkaasta puutarhahommasta,johon onneksi löytyi vielä innostus,vaikkei taimia kasvanutkaan itellä,
ostin taimia torilta ja sain niitä kaksinkertaiset määrät,myyjä vaan tokas että pääasia että asiakas on tyytyväinen,
siinäkin omaksuttu hyvin voiton sijasta asiakaspalvelu,
ja luultavasti kauppa käy hyvin tuon myötä ja tuo pennosiakin,eiku euroja,joo,
siis pointti oli se että
pyrkikää toteuttamaan sitä mihin uskotte ja rakastatte,
ÄLKÄÄ LUOPUKO UNELMISTA!