Moi.
Yhteisiä piirteitä kuudessa exässäsi on reppanuus. Mainitsithan jo neljä piirrettä minkä takia olet pistänyt suhteen poikki (tulkitsin näistä neljästä piirteestä kasaantuvan neljä eri tapausta/eroa). Ei ole täten yllättävää, että kaikki exäsi hankkiutuvat nopeasti seuraavaan "suojaan".
Seuraava kysymys kuuluneekin sitten, että miksi niin on käynyt. Yhden syyn olen havainnut sopivan moneen naiseen (olen itse mies): Naiset eivät tunne miehiä. Mies saattaa nopealla vilkaisulla havaita toisen miehen olevan surkimus. Onhan miehet eläneet koko ikänsä miesten keskuudessa ja täten oppineet erottamaan jyvät akanoista. Sama tietty toisinkin päin (naiset tuntee naiset). Eli mitä tästä opimme... Kandee näyttää ehdokasta isukille/äipälle (tai vastakkaista sukupuolta olevalle kaverille) ja odottaa kommentteja. Hauskaa tässä on se, kuinka järkyttävän laajassa mitassa tuntemani naiset ovat haksahtaneet täysiin surkimuksiin (eli ette ole yksin). Suhde hyvien ja surkimusten välillä on järisyttävä surkimusten hyväksi.
Tosiäijäthän on kaiken kummastuksen lisäksi olleet kokoajan ilman naista! Ihmeellistä... Okei, ihan viime aikoina on kaveripiirini (kunnon miehiä) alkanut varautua
(sähkötekniikkaa u know). Naikkosia on alkanut löytyä kainalosta tai mistä nyt milloinkin, mutta vuosikausia meni niin, ettei meillä kellään ollut naista. Aikansa kun punnersi, alkoi tapahtua.
Voisikohan tässä tehdä varovasti rajun yleistyksen... Miehiä on kolmea sorttia:
luusereita, gigoloita (kuuluvat surkimusten pääryhmään) ja sanotaan nyt äijät. Luuserit ei pärjää ilman naista, gigoloita ei huvita olla ilman naista ja äijille ei kelpaa mikä vaan nainen. Viimeinen ryhmä taitaa olla se hiljaisin.... en tiä miks.
Kyl niillä miehilläkin järkee on, ne ei vaan puhu siitä (paitsi minä
). Tosin en minäkään aina saa puheenvuoroa, ku toiselta puolelta tekstiä tulee tarpeeks tunteella. Silloin sitä helposti menee aivot vastaanotto- ja kuuntelulinjalle. Sitten kun toinen osapuoli lopettaa, niin eipä siinä enää olekaan mitään sanottavaa, kunnes aivot palautuu... ja on saanut pureskeltua saamansa tiedon.
Tulipahan vuodatettua...
Mahtavia hymiöitä täällä...