Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uskottomuus ja useat kumppanit  (Luettu 60498 kertaa)
0 jäsentä ja 34 vierasta katselee tätä aihetta.
Jinx
Vieras
« Vastaus #45 : 21.08.2006 17:42:48 »

On se niin väärin että aina Kaksoset on ne jotka ottaa, pettää ja jättää!
Kyllä se vaan on kuulkas nyt niin että samalla tavalla ne muutkin pettää kuin vain pelkät kaksoset!!!  knuppel2  tickedoff  2funny

Se on ihan ihmisestä kiinni, ja kuka mitenkin ottaa että MIKÄ SITÄ PETTÄMISTÄ LOPPUJEN LOPUKS ON?!?  Wink
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #46 : 21.08.2006 18:27:33 »

Jinx itseasiassa tunnen todella puolisolleen omistautuneita kaksosia, sen sijaan venus kaksosista löytyy flirttiä ja hiukan "hiukentelevaista" sorttia  :Smiley Ei kaikki tietenkään, sehän riippuu monesta asiasta mutta venus kaksoset ovat...hmmm... meneväisiä  Smiley
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #47 : 21.08.2006 20:00:39 »

mielenkiintoinen aihe....mä olen pannu merkille, joka kerta kun olen käynyt vieraissa mulla on kuunpaluukartalla ollut paluukartan asc radixkartan 8.huoneessa...aika hirveetä jos sen pystyy noin katsomaan, joten testataan ,te jotka muistatte millon ootte muualla käyneet onko kuunpaluukartalla sinä kuukautena jotain merkittävää?
Mä en myöskään koe mitään oman tunnon tuskia kun muualla käyn, se on vain mukavaa vaihtelua, enkä todellakaa ole mikään ilman merkki. aurinko  skorpioni, asc  kauris ja kuu  kalat. Seiskahuoneessa mars leijonassa, 8:ssa uranus ja pluto, 5 huone tyhjä....merkittävät aspektit ven 90 jup, ven 0 nep, ven 0 sun...mutta jos käytetäänki siderealista karttaa mulla on melkein kaikki planeetat vaa'assa huoneessa 10...enkä muuten jää edes kaipaamaan näitä suhteita, en soittele tms perään vaikka numeroita mun taskuun jääkin.Musta on vaan kiva valloittaa ja testata saanko mä jonkun....oliskohan mun pitänyt syntyä mieheksi?
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #48 : 22.08.2006 20:26:43 »

Ihanaa itsevarmuutta.. 2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
on se niin väärin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #49 : 09.09.2006 14:27:03 »

uranus ja vertex kimpassa kuulostais tolta...siis epäpyhän allianssin kuvio.ei koskaan löydä sitä oikeaa,koska on itsestään epävarma..
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #50 : 09.09.2006 17:20:15 »

uranus ja vertex kimpassa kuulostais tolta...siis epäpyhän allianssin kuvio.ei koskaan löydä sitä oikeaa,koska on itsestään epävarma..

Itselläni nuo kaksi päällekkäin kartalla ja itsevarma en ainakaan ole mutta epävarmako...? Nyt on yli kahdeksan vuotta takana saman kumppanin kanssa eikä loppua ole vielä näkyvissä  Smiley
tallennettu
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #51 : 09.09.2006 17:30:36 »

Venus kaksonen valitettavasti! itsekkin olen,uskoisin kyllä että merkeistä
ja venuksesta huolimatta pettäjiä löytyy joka merkistä
Toinen on kuun sijainti, mutta yhdyn vieläkin edelliseen lauseeseeni
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
on se niin väärin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #52 : 09.09.2006 20:01:39 »

sit olis tämmönen..miehen uranus ja naisen venus neliö...vaikee..
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #53 : 09.09.2006 20:09:57 »

Niin no, pettäjiä tosiaan löytyy varmasti vähän kaikista merkeistä.
Mutta oman kokemukseni mukaan ne ihmiset, joilla ylipäätään on ilmamerkkejä syntymäkartallaan tuppaavat keräämään ympärilleen paljon ihailijoita eli vientiä olisi  Wink
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #54 : 06.01.2007 00:49:26 »

paljon ihailijoita eli vientiä olisi  Wink

Mahtaako tuo houkuttava tarjonta nyt ihan korreloida siihen lankeemiseen?
Mitä enemmän on tarjontaa, sitä valikoivammaksi tulee...  coolsmiley

Syitä pettämiselle voi toki olla monia, mutta kokemukseni mukaan ihan jo tuo huomion saaminen voi tyydyttää akuutimmat tarpeet  :Smiley
tallennettu
on se niin väärin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #55 : 06.02.2007 16:34:38 »

toi uranus vertex kimpassa hmm..pakottaa jopa tollaseen..
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #56 : 06.02.2007 17:01:56 »

Minä olen nyt ainakin ihan lopen kyllästynyt tähän hyöritykseen ja pyöritykseen, kun ei sormetkaan riitä laskemaan miten monen kanssa on ollut vuoden sisään flirttiä ja sutinaa.. uglystupid2

Olen oppinut pari asiaa;
- on usein ihan totta, että mies haluaa vain seksiä
- jos mies haluaa jotain muutakin, on hänessä yleensä jotain vikaa noin muuten
- todelliset aarteet sattuu kohdalle enintään parin vuoden välein

Älkää miehet loukkaantuko, tuon sanoin kaksosen flirttaileva kiusoitteleva hymy kasvoillani, jonka nähdessään jokainen mies antaa anteeksi mitä vain..  Wink Wink Cheesy

Nii-in, Ebenia tuolla aiemmin jo puhui kaksosten huomionkipeydestä ja allekirjoitan sen täysin. Nyt kun olen ihastunut ja tyyppi sanoo minua aamulla kauniiksi, niin sen yhden lauseen voimalla oikeasti hehkun koko päivän.  Grin
Kaksosten huomionhakuisuus voi olla aina huomaamatonta esim. kun vertaa vaikka leijoniin, niin he valloittavat ihan eri tavoin. Minun kaksosmainen flirtti on ujoa ja pikkutyttömäistä. Siis hui kauhee, ei mitään teinipissismeininkiä, osaan olla ronski ja suorakin, mutta kuitenkin.. Leijonat ovat ylväitä, arvonsa tuntevia, kaksoset enemmänkin leikkimielisiä..
tallennettu
christa88
Vieras
« Vastaus #57 : 06.02.2007 17:32:15 »

voiko vaa'at situoutua? siis tiedän että ei voi mitenkään yleistää, mut jos on paljo vaakaa kartalla? esim. venus vaa'assa?
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #58 : 06.02.2007 18:03:39 »

voiko vaa'at situoutua? siis tiedän että ei voi mitenkään yleistää, mut jos on paljo vaakaa kartalla? esim. venus vaa'assa?

Vaakahan on nimenomaan merkki, jolle sitoutuminen on ominaista - vaaka tuntee itsensä usein yksinäiseksi ellei ole sitä puolisoa rinnalla. Tämä voi pahimillaan johtaa siihen, että seurustelee ja hengailee vain jonkun kanssa, jotta ei tarvitsi olla yksin. Tai vaihtoehtoissesti sitten kieltää sen "toisen parin tärkeyden" ja ryhtyy tunteettomaksi ikisinkuksi, joita minunkin kaveriporukoistani muutama löytyy. Siitä parinmuodostuksesta tulee niin iso asia, että se muodostuu ihan kynnyskysymykseksi... Sad
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
christa88
Vieras
« Vastaus #59 : 06.02.2007 18:14:08 »

Ahaa...kiitos vastauksesta!  Wink ehkä vaa'at sitten kokeilee monia ja vaihtelee heilaa usein jos huomaa löytävänsä jonkun paremman? eli on taipumusta roikkua suhteessa vain siksi ettei tarvitse yksin olla...hmm  Undecided ei taida oikeen osata päättää. mitkä aspektit kartalla viittaa taipumukseen pettää? mulla on kuunsolmu(mitä se tarkoittaa??) kaloissa ja venus oinaassa.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: