Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uskottomuus ja useat kumppanit  (Luettu 60472 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #15 : 12.02.2006 00:08:40 »

Mulla on
* Venus XII huoneessa (voisi olla salarakkaita)
* AC skorpparissa (vaihtaisi vilkkaasti partnereita)
* Yhtymä Venus - Jupiter yhtymä (rakastuisi helposti)
* Yhtymä Merkurius - Asc yhtymä (eloisa, avoin, pitää ihmisten seurasta jne. => seurassa viihdytään)
* ynnä muutama muu vetoa lisäävä aspekti

MUTTA: En todellakaan ole "miestä kuin paitaa vaihtava" tyyppi, vaan pidän paljon enemmän vakaassa suhteessa elämisestä. Saatan retkahtaa n. kerran/10 vuotta johonkuhun, mutta sen pitää todella olla joku todella erityinen, kerrassaan jalat alta vievä tyyppi - eikä fyysinen suhde sittenkään ole varmaa. Olen polttanut näppini kerran ja tunnen jo muutenkin itteni liian hyvin... Kysyntää kyllä olisi, en esim. jää kovinkaan mielelläni baaritiskille yksin, koska heti joku on selvittämässä mulle elämäntarinaansa tyyliin "Ku vaimo ei minnuu ymmärrä" Tongue

Se on kylläkin todettava vielä rehellisyyden nimissä, että avioliitto tekee todella harvan immuuniksi vastakkaiselle sukupuolelle. Olen jo jossain välissä sanonut niistä 6 mrd ihmisestä maapallolla ja siitä yhdestä ainoasta oikeasta...  Taitaapi olla aika paljon omasta asennoitumisesta kiinni tämä touhu Cheesy
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
enska
Vieras
« Vastaus #16 : 12.02.2006 00:24:20 »

[quote author=Satusko70 link
Mulla on
* Venus XII huoneessa (voisi olla salarakkaita)
* AC skorpparissa (vaihtaisi vilkkaasti partnereita)
* Yhtymä Venus - Jupiter yhtymä (rakastuisi helposti)
* Yhtymä Merkurius - Asc yhtymä (eloisa, avoin, pitää ihmisten seurasta jne. => seurassa viihdytään)
* ynnä muutama muu vetoa lisäävä aspekti


Taaskaan tuo quottaus ei mulla onnistu, sorry
Juu vetovoimaisia sijainteja kaiken kaikkiaan. Venus-Jupiterin näkisin merkitsevän suurta viehätysvoimaa, jota vastakkainen sukupuoli ei voi8 olla huomaamatta... Mutta eipä se sitä tarkoita että niitä kaksilahkeisia tarvitsisi aina noteerata vaikka kuinka liehittelisivät eikö? En kyllä huomaa mikä noista viittaisikaan kevytkenkäisyyteen. Merkurius AC:lla tehnee sinusta  sosiaalisen, mutta se ei ole sama kuin uskoton. Ja DC:n merkkisi on Härkä, jota uskollisempaa saa varmaan hakea. Tuota en kyllä sisäistä miksi noususkorppari vaihtaisi vilkkaasti partneria, eiköhän noususkorpparit ole enemmän sellaista fuusioituvaa tyyppiä..
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #17 : 12.02.2006 02:03:50 »

Heissan Enska!

Juu, ei ole lainaaminen aina minullakaan hallussa, ku koodit häviää  Cheesy

Lainaus
Mutta eipä se sitä tarkoita että niitä kaksilahkeisia tarvitsisi aina noteerata vaikka kuinka liehittelisivät eikö? En kyllä huomaa mikä noista viittaisikaan kevytkenkäisyyteen. Merkurius AC:lla tehnee sinusta  sosiaalisen, mutta se ei ole sama kuin uskoton. Ja DC:n merkkisi on Härkä, jota uskollisempaa saa varmaan hakea. Tuota en kyllä sisäistä miksi noususkorppari vaihtaisi vilkkaasti partneria, eiköhän noususkorpparit ole enemmän sellaista fuusioituvaa tyyppiä..

Nuo aspektit olikin vaan yhdestä pikatulkinnasta peräisin, mutta hämmensivät kyllä yhtä kaikki. Ja olet oikeassa: heitän kyllä läppää vaikka kenen kans, mutta siihen se jää. Oikeasti lähelleni ei tulla ihan niin vaan. Tuosta viimeisestä lauseestasi sen verran, että noususkorpparina mulla ON välillä vaikeuksia parisuhteessa, kun olen niin hemmetin hallitseva ja vaativa luonne. Se ei tarkoita parin alituista vaihtamista, mutta esim. Sepon tulkinnassa tuli esille oman henkisen kehityksen tärkeys ja jopa avioeron mahdollisuus, jos en osaa "olla ihmisiksi" ja roikkumatta liikaa...  Huh
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #18 : 12.02.2006 13:32:52 »

Hmmm. Minulla viidennen huoneen Venus tekee mm. kolmiota Neptunukseen ja sekstiiliä Mars-Merkurius -yhtymään. Toisaalta DC on Härässä.

Olenkin seurustellut käytännöllisesti katsoen "aina", mutta toisaalta olen välillä ollut aikamoinen hunsvotti.  Embarrassed En varmasti pahimmasta päästä, mutta annan itselleni anteeksi paljon sellaista, mitä en suvaitsisi kumppanilleni.

En ihastu helposti, mutta tutustun mielelläni uusiin miehiin. Ja flirttailen. Minuun kyllä ihastutaan aika helposti, ja usein miehet jäävät vielä ns. roikkumaan, mitä en ymmärrä - kun teen siis kuitenkin aina selväksi, että seurustelen ja aion sitä myös jatkaa. Taidan lähettää joskus vähän ristiriitaisia viestejä.  angel

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #19 : 12.02.2006 13:47:05 »

Katsoin vielä parin hieman löyhämoraalisen ystäväni karttaa ja toisella oli myös Venuksen ja Marsin sekstiili, toisella taas Venus viidennessä huoneessa ja silmään pisti myös Venuksen ja Jupiterin neliö.

Joku väitti joskus, että Mars-Leijona pettää, mutta minähän en siihen usko, kun tuo sijainti löytyy avomieheltäni.  Grin

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
sinima
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #20 : 12.02.2006 17:19:59 »

Mulla on
* Venus XII huoneessa (voisi olla salarakkaita)
* AC skorpparissa (vaihtaisi vilkkaasti partnereita)
* Yhtymä Venus - Jupiter yhtymä (rakastuisi helposti)
* Yhtymä Merkurius - Asc yhtymä (eloisa, avoin, pitää ihmisten seurasta jne. => seurassa viihdytään)
* ynnä muutama muu vetoa lisäävä aspekti

MUTTA: En todellakaan ole "miestä kuin paitaa vaihtava" tyyppi, vaan pidän paljon enemmän vakaassa suhteessa elämisestä. Saatan retkahtaa n. kerran/10 vuotta johonkuhun, mutta sen pitää todella olla joku todella erityinen, kerrassaan jalat alta vievä tyyppi - eikä fyysinen suhde sittenkään ole varmaa. Olen polttanut näppini kerran ja tunnen jo muutenkin itteni liian hyvin... Kysyntää kyllä olisi, en esim. jää kovinkaan mielelläni baaritiskille yksin, koska heti joku on selvittämässä mulle elämäntarinaansa tyyliin "Ku vaimo ei minnuu ymmärrä" Tongue

Jep, mulla on myös
Venus XII huoneessa (kaksosissa, joidenkin tulkintojen mukaan VII huoneessa)
* AC skorpparissa
* Kolmio Venus - Mars
* neliö Venus-Pluto/Uranus

ja olen erittäin sitoutuva ihminen. Kun sitoudun, niin sitoudun. Ehkä vakautta tuo  aurinko/ kuunsolmu härässä VI huoneessa. Tiedä häntä, mutta uskottomuutta en siedä, sillä olen kyllä joutunut sen kokemaan. Uskottomaksi ajautuu ihminen, jolla ei ole itsetunto kovinkaan terveellä pohjalla eikä hänellä ole myöskään selkärankaa...
tallennettu
xantippa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« Vastaus #21 : 12.02.2006 23:21:05 »

Hmm...Mä olen  aurinko kalatkuu leijona  askendentti leijona Rakkauselämäni on aina ollut räiskyvää ja täynnä draamaa ja "ihmeseikkailuja"Wink Ihastun/rakastun tulisesti ja nopeasti ja lusikoita tuppaa joskus olemaan useampi sopassa kerrallaan. Joku joskus pisti sen tuon Desc  vesimies ja 7. huoneen syyksi. Ja  kuu-leijona kuulema nauttii useamman ihmisen rakkaudesta ja huomiosta. Pätee ainakin muhun.
7.huoneessa on myös  kuunsolmu.
5. huoneessa ( jousimies) lymyää  mars , neptunus , jupiter
6.huoneessa ( vesimies) on  venus.

Kartalta löytyy mm nämä aspektit:
 venus aspect_sex jupiter
 venus aspect_sex neptunus
 kuu aspect_con askendentti
 jupiter aspect_con neptunus
 neptunus aspect_sex pluto

"Tunteitaan ei voi hallita, mutta tekojaan voi" sanoi joku viisas muinoin. Niinpä niin Cool
tallennettu

Aurinko-> Kalat
Kuu-> Leijona
Nouseva merkki-> Leijona
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #22 : 13.02.2006 09:57:49 »

Nikki, tuon miehen ex on ystäväni ja tuolta ystävältäni löytyy neptunus 7. huoneesta. Ja hän tuli totisesti petetyksi monesti. Mielenkiintoista...
tallennettu
on se niin väärin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #23 : 14.02.2006 15:48:54 »

tosta vois kattoo onko uranus ja vertex kimpassa...aika selvä merkki.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #24 : 14.02.2006 16:02:40 »

Mikäs se Vertex olikaan? Asteroidiko?  :Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #25 : 15.02.2006 12:35:24 »

Herranen aika, huomasin että itselläni on tuo Vertex ja Uranus yhtymässä. Pettäjän merkkikö? Osaako kukaan kertoa tuosta Vertexistä?
Vertex ja Uranus olivat skorpionissa viidennessä huoneessa yhtymässä.
tallennettu
on se niin väärin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #26 : 16.02.2006 00:11:52 »

mikään ei pakota pettämään tai yhtään mihinkään..voi olla monia joilla on tietty kuvio,selkeäkin "merkki"mutta kotikasv.ym estää sen esille tulon..ur-vert.kimppa on että ihastuu ja rakastuu helposti,siis eräänl.epäpyhä...kin. josta voi koitua ongelmia elämään.kypsyysasteestakin riippuu antaako joidenkin asioiden "viedä" vai hallitseeko niitä.tai kuinka paljon puhuu mistäkin ongelm.vai pyrkiikö opiskelemaan ajattelua ja kasvaa.mutta ainahan kaiken voi lastata toisten harteille.heh.
tallennettu
Freija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #27 : 16.02.2006 15:21:37 »

Venus ja kuu ensikseen..

Merkkikohtasesti kaksosvenus ehkä voittaja kaikista..

- Hei Hansuli, olet melkein mun astrokaksonen, kuumerkkimme vain eroavat sinun ollessa kauris ja minä vesimies.

T: Freija
tallennettu

Aurinko-Kalat
Kuu
Merkurius - Vesimies
Venus
Mars- Kaksosen
Asc- Leijona
Gimmy
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #28 : 19.02.2006 13:07:34 »

Mielenkiintoinen aihe... itselläni merkurius ja venus yhtymässä vitoshuoneessa (4,32 astetta), niin että merkurius on oinaassa ja venus härässä...  Kiss

Vähän on ollut sellaista ihastumistaipumusta, mutta näin vanhempana sitä on jo onneksi vähän rauhoittunut.
tallennettu
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #29 : 17.03.2006 10:53:20 »

Ehehhe...täällä puhuu  venus kaksosetmars leijonavenus aspect_squ jupiter....

Ja kyyyyylllä se nyt täytyy myöntää että tuo flirtti taitaa aina välillä luonnistua turhankin kepeästi.   :Smiley  Vaikka kuitenkin kannatan uskollisuutta niin kai tuo  venus kaksoset tuo sitä sellaista kokeilunhalua mihin pelitaidot riittävät... Cool
Kaikenlaista seikkailua sitä on tullut eleltyä ja lisäksi mulla on joku sellainen 6.vaisto (liekö  kuu kalat tai  pluto aspect_con askendentti) että haistan ihmisten mielenliikkeet tosi herkästi...eli jos joku osoittaa kiinnostustaan edes ohimennen, huomaan sen kyllä.... coolsmiley

Öhöh, kevätkin tulla kolkuttelee... Grin
Ihan sekavia hourin..... Smiley
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: