Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uskottomuus ja useat kumppanit  (Luettu 60455 kertaa)
0 jäsentä ja 33 vierasta katselee tätä aihetta.
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #30 : 23.03.2006 01:33:07 »

Täällä myös   venus kaksoset ja  myös uranus 7.huoneessa joka oppositiossa nousumerkkiini  harka

Seikkailuja on ollut ja pientä levottomuutta suhteissa, vaikeuksia vakiintua, koko ajan "paremman" kumppanin katselua...  Undecided
Kannatan uskollisuutta parisuhteessa, mutta toisaalta ajatus siitä, että viettäisi yhden kanssa koko elämänsä, tuntuu oudolta.  Huh

Toisaalta huolestuttaa nuo merkit mahdollisesta uskottomuudesta  idiot2 mutta toisaalta päivä päivältä mie opin enemmän ja enemmän itsestäni  angel
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
kooky
Vieras
« Vastaus #31 : 23.03.2006 09:20:46 »

painokkaasti samaa mieltä edellisen kanssa Smiley
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #32 : 23.03.2006 09:22:21 »

Myös samoilla linjoilla 'tiukasti', kahden edellisen kanssa!
tallennettu
Rookette
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #33 : 10.04.2006 12:52:48 »

Itsellä Venus, Mars ja Saturnus Kaksosissa ja 5. huoneessa - eikä MINKÄÄN valtakunnan käsitystä uskollisuudesta.

Entisellä miehella sama kuvio, joka kertoneekin paljon siitä, miksi on entinen...

*virn*
tallennettu

Aurinko-Oinas, nousu- ja Kuu-Jousimies
johannatuuli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #34 : 02.05.2006 15:47:17 »

Kiintoisa aihe kyllä Smiley
Mulla  mars ja  venus kaksosissa ja olen kyllä huomannut olevani hieman huithapeli uskollisuuden suhteen.. Embarrassed Ja kun vielä  kuu on leijonassa niin sitä kyllä nauttii mielellään useampien ihmisten huomiosta.  Wink Hmm, ja näköjään nuo mars ja venus sijaitsevat vielä 7. huoneessa.. hupsista. Ja lisäksi 7. huoneen ympärillä on mm. 8. huoneessa kuu, merkurius ja jupiter...
Jeps, yritän kyllä hillitä menoa, koska siitä ei mitään hyvää seuraa..
tallennettu

Aurinko Rapu
Nouseva Skorpioni
Kuu Leijona
Merkurius Leijona
Venus Kaksoset
Mars Kaksoset
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #35 : 02.05.2006 16:26:34 »

No joo...

Minä voisin olla joku uskottomuuden perikuva tällä kartalla...

Aurinko, mars, merkurius kaksosissa 7. huoneessa ja venus oinaassa. DC kaksosissa... Kuun laskusolmu skorpparissa huoneessa 5...

venus kolmio neptunus löytyy, samaten venus sekstiili mars.

Olen todella vaihtelunhaluinen ja sopivissa olosuhteissa ihastun uuteen tyyppiin viikon välein. Olen kuitenkin parisuhdeihminen (takana kolme pitkää suhdetta, vaikka olen vasta 21-vuotias)... Kiusauksia on tullut ja tuo viimeinen ero tulikin ihan sen takia, kun tuli sähellettyä pariin otteeseen selän takana, enkä voinut sitten enää elää huonon omatunnon kanssa. Venus oinaassa saa minut hullaantumaan tulisesti silmän räpäyksessä... Kaksospuoleni kaipaa ainaista flirttiä. Laskusolmu skorpparissa vahvistaa seksuaaliviettiä... Ihastun äkkiä ja se laantuukin äkkiä. Olen jättänyt monia miehiä nuolemaan haavojaan.....

En pidä itseäni moraalittomana, minulla on ollut aina korkeat ihanteet. En vain aina ihan yllä niiden tasolle....  Embarrassed

Hööh... Tulipa nyt toivotonta tekstiä...  buck2

No, tulipahan tunnustettua syntinsä jonnekin, josko taakka kevenisi...  :Smiley
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #36 : 02.05.2006 23:13:16 »

Venus kaksosissa tai tulen merkissä voisi viitata nopeisiin ihastumisiin, vaihteluhaluisuuteen ja mahdollisesti uskottomuuteenkin. Riippuu paljon myös kartan muista aspekteista, löytyykö rajoittavia tekijöitä, yms. Ei kaksoset itsessään ole vielä mikään "pirun merkki", en oikein pidä tästä kaksosten jatkuvasti syyllistämisestä, ihmisestä se loppujen lopuksi on kiinni vaikka tietyt asetelmat syntymäkartalla antavatkin paremmat mahdollisuudet moraalin löystymiseen kuin toiset.
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
on se niin väärin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #37 : 19.08.2006 18:41:21 »

oisko,et 8 huoneessa paljon tavaraa pluton huone..ei pelkää mitään siis kuilun reunalla olo..jukoliste.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #38 : 19.08.2006 19:53:38 »

Hei jukolitte. Tässä eräs. Cheesy Niin no pitääkö ihmisten kiintyä toisiinsa niin kamalasti, kaipa ne näppejään nuolemaan jäävät aika pian löytää uudet leikkikaverit. Minuakin hakkailee jatkuvasti hlö jonka vilkkaan seksielämän tiedän, paitsi että se on nyt jotenkin juuttunut minun saamiseen, mutta hänellä on ollut tuttavuutemme aikana noin 6-8 naista ja siksi en ota mitään hänen juttujaan todesta, mutta hauskaa seuraa. Ja on ilmoittanut ettei ole koskaan pysynyt uskollisena.

Pidetäänpä sydän toistaiseksi poissa tästä.  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 19.08.2006 19:56:13 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #39 : 19.08.2006 20:48:55 »

* Venus XII huoneessa (voisi olla salarakkaita)
* AC skorpparissa (vaihtaisi vilkkaasti partnereita)
* Yhtymä Venus - Jupiter yhtymä (rakastuisi helposti)
* ynnä muutama muu vetoa lisäävä aspekti

Taaskaan tuo quottaus ei mulla onnistu, sorry
Juu vetovoimaisia sijainteja kaiken kaikkiaan. Venus-Jupiterin näkisin merkitsevän suurta viehätysvoimaa, jota vastakkainen sukupuoli ei voi8 olla huomaamatta...

Minulla on tuo seuraavanlaisia aspekteja kartallani, jotka saattaisivat viitata "pettäjämäisyyteen".

 venus  aspect_sex  jupiter
 neptunus  aspect_sex  pluto
  venus  vesimies  12.huone
 
 mars  skorpioni 7.huone
 pluto  skorpioni 7.huone
DC  skorpioni

Minun täytyy sanoa, että moni asia noista mainituista pitää paikkansa kohdallani. Varsinkin tuo Venus Vesimiehessä 12.huoneessa tosiaankin luo sitä, että minulla saattaa olla monta rakasta samaan aikaan, en varsinaisesti petä ketään, mutta "leikin" kaikkien kanssa.  Embarrassed Tämä Venus vesimiehessä tuo tosiaan sellaista vaihtelunhalua, erikoista viehätysvoimaa ("sinussa on jotain erilaista"-tyyppistä), vapautunutta ajatellua rakkautta ja suhteita kohtaan, myös vapauden kaipuuta ja kahleiden pelkoa.  Venus sektiili Jupiteriin tuo ihan ehdottomasti sellaista jotain vetovoimaa mikä vetoaa vastakkaiseen sukupuoleen, sen olen tosiaankin huomannut. Veikkaan, että myös tuo skorpioni-painotus 7.huoneessa saattaa myös vaikuttaa tähän, salamyhkäisyyttä, paljon tunteita, tulta ja tappuraa...

Olen kuitenkin periaatteessa myös parisuhdeihminen. Olen tavallaan vähän jakautunut, koska minulle sopii kumpikin, sekä sinkkuus että parisuhde. "Parisuhdeihmisen" minusta tekee ehdottomasti varmasti maamerkit aurinko - ja nousumerkissä sekä  kuu  rapu.

Vähän aikaa seurustelin erään miehen kanssa, joka on niin kaksonen kuin vain voi olla. 
aurinko  venus  merkurius kaksoset Kaikki 7.huoneessa, jossa on tämän lisäksi vielä  kuunsolmu DC ja  chiron myöskin Kaksosissa.

Hänellä on myös
 venus  aspect_opp  neptunus
  venus  aspect_opp  jupiter
  mars  skorpioni
 
Kaikenlaisia muitakin aspekteja löytyy ja täytyy sanoa, että vaikka hän ei ikinä pettänytkään (okei, mistä minä tiedän, seurustelimme vain muutaman kuukauden), hän vaikutti siltä, että olisi hyvin niin voinut tehdä. Monta rautaa tulessa samaan aikaan, paljon tyttöjä kavereina, monta juttua meneillään samaan aikaan, todella salamyhkäinen ja epävakaa ihminen, aina liihottamassa jossain, biletysmeininki aina päällä ja uusia tuttavuuksia syntyi silmänräpäyksessä. Aina vakuutteli omaa syyttömyyttään, mutta minulla oli aina hänen kanssaan todella turvaton olo, enkä ole ikinä löytänyt itsestäni sellaista mustasukkaisuutta ja epävakautta mitä hän minussa liihottelussaan aiheutti - itkin ties mistä ja olin itsekin täysin epävakaa.  Sad Hän eli jotenkin toisten ihmisten kautta, ei kyennyt olemaan yksin, aina piti olla joku juttu meneillään. Vaikutti todella paljon siltä, että hän ei osannut sitoutua, jotenkin se koko meidän seurustelummekin oli sellaista että häneltä sai koko ajan tivata että seurustellaanko vai ei eikä vastausta oikeastaan ikinä koskaan tullut suoraan. Angry Ei enää kaksosia tänne ikinä - ainakaan tällaisia seitsen-kaksosia.  :Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #40 : 19.08.2006 20:51:50 »

Varmaan kauriille raastava tapaus tuo kaksonen mutta en joukkarinakaan haluaisi kaksosta, ominaisuudet on sitä mitä sanoit. 8)En koskaan pitänyt kaksosia listalla. Oinas saattaa kai olla uskollinen joissain tapauksissa, leijonakin ehkä, veskareista en tiedä, vaaka ei välttämättä.. näin luulen? Mutta kaikki riippuu kaikesta.. :)Miten toisen ehdoton hyväksyminen toimii pettäjien kanssa? Hyväksyy jos arvelee että pettää, mutta pitää tietää missä pelissä on mukana?
« Viimeksi muokattu: 19.08.2006 20:56:27 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #41 : 19.08.2006 20:58:11 »

Varmaan kauriille raastava tapaus tuo kaksonen mutta en joukkarinakaan haluaisi kaksosta, ominaisuudet on sitä mitä sanoit. 8)En koskaan pitänyt kaksosia listalla. Oinas saattaa kai olla uskollinen joissain tapauksissa, leijonakin ehkä, veskareista en tiedä, vaaka ei välttämättä.. näin luulen? Mutta kaikki riippuu kaikesta.. Smiley

No monta kaksosta tosiaan tunnen ja täytyy sanoa, että kaikissa on tätä flirttailijatyyppiä ilmassa. :Smiley Eräs ystäväni on  kuu  leijona ja hän rakastaa huomiota. Se ei näy ulospäin mitenkään, mutta hän oikein sädehtii saadessaan huomiota. Meillä on itseasiassa ystäväni kanssa sellainen pieni klikki, josta kumpikaan ei puhu, mutta jonka kumpikin tiedostamme, eli minä saan yleensä enemmän huomiota kuin hän varsinkin baareissa jne vastaavissa paikoissa ( venus  aspect_sex  jupiter kenties?) ja tiedän, että se on hänelle kova paikka ollut ihan lapsuudestamme asti. Se todella hiertää häntä, sen näkee ja tuntee hänestä. Sad Onneksi hän on nyt löytänyt yhden toisen kaveriporukan, jonka miesten "leidi" voi olla ilman minun häirintääni. Smiley

Äitini on  aurinko  leijona ja hänkin kyllä rakastaa huomiota ja joskus isäni on vihjaillut siihen suuntaan, että hän on ehkä jopa saattanut joskus pettää isääni. En ihmettelisi, minusta se sopisi hyvin äitini huonoon itsetuntoon ja huomiohakuisuuteen, mutta eihän sitä ikinä tiedä.  Shocked

Minun kokemukseni mukaan kuitenkin enemmän kertovat tosiaan nämä aspektit. Esim. minun aurinko/nousu/kuumerkeistäni ei IKINÄ uskoisi, että olisin pettäjätyyppiä, mutta tunnistan kuitenkin sen puolen itsessäni ja tiedän että sellainen elää minussa, niin valitettavaa kuin se onkin. Sad Sen kanssa on vain elettävä ja ajateltava muita, kun tekee asioita!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #42 : 19.08.2006 21:00:16 »

No minulla oli harmitonta flirttiä kaksosmiehen kanssa kesällä, mutta kun se tekee sitä monien kanssa, en jaksanut edes olla kovin otettu. Olisi halunnut nähdä minut nakuna ja niin edelleen ja sanoi serkulleni kaikenlaisia toiveitaan minusta, vaik on naimisissa. Juu.. oinaan kanssa flirtti lähti siitä että hän kertoi harrastavansa erittäin paljon seksiä ja koko ajan halusi minua mutta kun ei saanut, kertoi ketä kaikkia sai ja  sitten minulla meni maku vaihdellen, mutta aloin sanoa hänellekin kenen kanssa olin. Tosin en ole uskoton koska en seurustele, mutta nuoruudessa oli kokemuksia mm 2 muustakin miehestä jotka olisi pettäneet naistensa selän takana. Ja tämä oinas sanoi olevansa suoranainen rattopoika. Kerroin hänelle tuon kaksosenkin ja vakavan seurustelun ja erään toisen, niin että jo menee huvittavaksi. Yhdessä vaiheessa kysyin onko tämä kilpailu ja ei kuulema ole.  Cheesy sanoi ettei ole koskaan pystynyt olemaan uskollinen (lihan himot) ja sitten pamauttaa lopulta että seurustellaanko hah.
« Viimeksi muokattu: 19.08.2006 21:05:24 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #43 : 21.08.2006 13:42:13 »

Niin...kas siinäpä se kai juju onkin, että onko uskottomuuden tarkoitus saada jotain sellaista itselleen mitä ei muka saa omasta parisuhteestaan? Onko se pakoa johonkin tunnehuumaan? Vai onko se oman itsensä etsimistä? Jos tämä  venus kaksoset jota tässä on parjattu (siis mullakin on se kirottu yhdistelmä Cheesy) haluaakin juuri löytää rakkaudesta niin monia ulottuvuuksia ettei sitä yhden ihmisen kanssa oikein tahdo löytää?
Itselläni on juuri kokemusta tällaisesta, flirtti on lentänyt ja aika kiihkeääkin se on ollut (vastapuoli  venus oinas) mutta onneksi on housut pysynyt jalassa ja omatunto kasassa...Halua ja vipinää riittää vaikka muille jakaa (  venus kaksoset aspect_sex mars leijona aspect_tri uranus vaaka) sillä seurauksella että on oma parisuhde helisemässä... uglystupid2

tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #44 : 21.08.2006 17:38:43 »

Hei täällä taas mollataan kaksosia..... Angry

Hehheh, ei se mitään, ymmärrän. En mäkään ikinä ottaisi kaksosmiestä. Pitää sanoo että kyllä kaksonenkin osaa olla ihan hemmetin uskollinen, ihan oikeasti. Tutustuin tossa viikonloppuna mun "heilan" pikkuveljeen joka on kaksonen, mua vuotta nuorempi. Voi hyvänen aika, heti löyty yhteinen sävel... Mutta siinä on sellainen soheltaja niin naisten kanssa kuin muutenkin että armoa. Oli isoveli aika mustasukkanen kun heti kehkeyty sellanen flirttimeininki... Mutta se on vaan kommunikointia ja ystävällisyyttä, ainakin mun osalta.  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: