* Venus XII huoneessa (voisi olla salarakkaita)
* AC skorpparissa (vaihtaisi vilkkaasti partnereita)
* Yhtymä Venus - Jupiter yhtymä (rakastuisi helposti)
* ynnä muutama muu vetoa lisäävä aspekti
Taaskaan tuo quottaus ei mulla onnistu, sorry
Juu vetovoimaisia sijainteja kaiken kaikkiaan. Venus-Jupiterin näkisin merkitsevän suurta viehätysvoimaa, jota vastakkainen sukupuoli ei voi8 olla huomaamatta...
Minulla on tuo seuraavanlaisia aspekteja kartallani, jotka saattaisivat viitata "pettäjämäisyyteen".
12.huone
7.huone
7.huone
DC
Minun täytyy sanoa, että moni asia noista mainituista pitää paikkansa kohdallani. Varsinkin tuo Venus Vesimiehessä 12.huoneessa tosiaankin luo sitä, että minulla saattaa olla monta rakasta samaan aikaan, en varsinaisesti petä ketään, mutta "leikin" kaikkien kanssa.
Tämä Venus vesimiehessä tuo tosiaan sellaista vaihtelunhalua, erikoista viehätysvoimaa ("sinussa on jotain erilaista"-tyyppistä), vapautunutta ajatellua rakkautta ja suhteita kohtaan, myös vapauden kaipuuta ja kahleiden pelkoa. Venus sektiili Jupiteriin tuo ihan ehdottomasti sellaista jotain vetovoimaa mikä vetoaa vastakkaiseen sukupuoleen, sen olen tosiaankin huomannut. Veikkaan, että myös tuo skorpioni-painotus 7.huoneessa saattaa myös vaikuttaa tähän, salamyhkäisyyttä, paljon tunteita, tulta ja tappuraa...
Olen kuitenkin periaatteessa myös parisuhdeihminen. Olen tavallaan vähän jakautunut, koska minulle sopii kumpikin, sekä sinkkuus että parisuhde. "Parisuhdeihmisen" minusta tekee ehdottomasti varmasti maamerkit aurinko - ja nousumerkissä sekä
.
Vähän aikaa seurustelin erään miehen kanssa, joka on niin kaksonen kuin vain voi olla.
Kaikki 7.huoneessa, jossa on tämän lisäksi vielä
DC ja
myöskin Kaksosissa.
Hänellä on myös
Kaikenlaisia muitakin aspekteja löytyy ja täytyy sanoa, että vaikka hän ei ikinä pettänytkään (okei, mistä minä tiedän, seurustelimme vain muutaman kuukauden), hän vaikutti siltä, että olisi hyvin niin voinut tehdä. Monta rautaa tulessa samaan aikaan, paljon tyttöjä kavereina, monta juttua meneillään samaan aikaan, todella salamyhkäinen ja epävakaa ihminen, aina liihottamassa jossain, biletysmeininki aina päällä ja uusia tuttavuuksia syntyi silmänräpäyksessä. Aina vakuutteli omaa syyttömyyttään, mutta minulla oli aina hänen kanssaan todella turvaton olo, enkä ole ikinä löytänyt itsestäni sellaista mustasukkaisuutta ja epävakautta mitä hän minussa liihottelussaan aiheutti - itkin ties mistä ja olin itsekin täysin epävakaa.
Hän eli jotenkin toisten ihmisten kautta, ei kyennyt olemaan yksin, aina piti olla joku juttu meneillään. Vaikutti todella paljon siltä, että hän ei osannut sitoutua, jotenkin se koko meidän seurustelummekin oli sellaista että häneltä sai koko ajan tivata että seurustellaanko vai ei eikä vastausta oikeastaan ikinä koskaan tullut suoraan.
Ei enää kaksosia tänne ikinä - ainakaan tällaisia seitsen-kaksosia. :