*Kide*
|
|
« Vastaus #30 : 31.03.2007 20:09:56 » |
|
Tökkään väliin kysymyksen aloesta Nautittuani For ever living aloeta 4 törppöö ja koko ajan lisääntyvä kumihanskan sivumaku lisääntyi, lakkasin juomasta Tuohon aineeseen on käytetty luonnonkumia stabilointiaineena. Käyttöaikanani olin selvästi energisempi ja tykkäsin, jotta naaman väri tasaantui... Mutta se jälkimaku... eli nyt tuossa nenän alla on natural life´n aloe vera life essence pullo. Tämän sisältää 90,1% aloe vera Barbadensis Milleristä saatua geeliä, 9% kukkaishunajaa, happamamuudensäätöaineena sitruunahappoa, stabilointiaineena ksantaania, L-askorbiinihappoa (0,067%), säilöntäaineena kaliumsorbaattia ja natriumbentsoaattia. www.pirkanmaanallergia.fi/ruokaohjeet/tieto/vehna_ruis_ohra_allergia.htmwww.fi.wikipedia.org/wiki/C-vitamiiniwww.skane-finland.com/ravintoainesanasto.phpwww.fi.wikipedia.org/wiki/NatriumbentsoaattiEn ole vielä kokeillut, mutta tuossa se on... onko muilla kokemuksia ko. tuotteesta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aion
Vieras
|
|
« Vastaus #32 : 01.04.2007 09:36:29 » |
|
Olen kuullut ettei aloe vera sopisi kaikille veriryhmille. Muistaakseni henkilö joka tästä kertoi, oli AB. Minulla taas veri on O - ja kuten sanottua, aloe maistuu. Eikö kenelläkään ole kommenttia vieläkään aloe vera - himooni?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sula
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #33 : 01.04.2007 09:56:23 » |
|
Aion ihan tuli sellainen ajatus, että kroppasi kaipaa jotain mitä aloe juoma antaa. Kenties olisi tarve puhdistautua tai sitten sulta puuttuu jokin ravinne mitä juoma antaa. Oliskohan aihetta jollain tapaa selvitellä puuttuuko sulta jotain vitamiinia yms. Tai juotko riittävästi, ettei jano "naamioidu" hyvänmakuisen juoman himoon.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aion
Vieras
|
|
« Vastaus #34 : 01.04.2007 11:38:13 » |
|
Tuota vitamiinijuttua ajattelin itsekin. Juomapuolta en huomannutkaan - olen tosiaan juonut vettä liian vähän viimeaikoina. Muut mehut eivät kylläkään ole houkuttaneet...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #35 : 15.09.2007 11:11:45 » |
|
Olen kuullut ettei aloe vera sopisi kaikille veriryhmille. Muistaakseni henkilö joka tästä kertoi, oli AB. Minulla taas veri on O - ja kuten sanottua, aloe maistuu. Muistaisin lukeneeni, että B-veriryhmälle aloe ei sovi. : Itse olen B+. Napsin sitä juomaa viimejoulun aikaan muutamana aamuna ja ihoni meni ihan syherölle, kauttaaltaan Onhan nämä tietty yksilöllisiä reaktioitakin Ja voihan se syy olla muukin En vain uskaltanut sen koommin kokkeilla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #36 : 15.09.2007 11:15:30 » |
|
... Tuohon aineeseen on käytetty luonnonkumia stabilointiaineena. ...
Nyt vasta tämänkin luin! OLEN allerginen ainakin latexille ! SE taisi ollakin se syyllinen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mammamma
Vieras
|
|
« Vastaus #37 : 15.09.2007 12:00:54 » |
|
Olen kuullut ettei aloe vera sopisi kaikille veriryhmille. Muistaakseni henkilö joka tästä kertoi, oli AB. Minulla taas veri on O - ja kuten sanottua, aloe maistuu. Eikö kenelläkään ole kommenttia vieläkään aloe vera - himooni? Mulla on AB -veriryhmä ja sopii kyllä. B taisi olla sen veriryhmäteorian mukaan epäsopiva, mutta tunnen kyllä useamman henkilön, jotka vannovat aloe veran nimeen, ja heillä on B -veriryhmä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #38 : 16.09.2007 11:56:13 » |
|
Ippuska Näin on täytynyt käydä, mutta mites se toinen valmiste... se hunajalla maustettu?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #40 : 17.09.2007 23:52:31 » |
|
Ippuska Näin on täytynyt käydä, mutta mites se toinen valmiste... se hunajalla maustettu? Nyt en tiedä mitä "toista" tarkoitat Olen vain yhtä tuotetta kokeillut - - eikö siinä hunaja-toisessa ole lateksia?? MOI Elektra
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #41 : 18.09.2007 18:59:08 » |
|
Tätä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #42 : 19.09.2007 00:03:42 » |
|
OK
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #43 : 19.09.2007 11:26:13 » |
|
Etkö sie nuku ollenkaan, Ippuska? Vai oletko valveilla, kuten minäkin? Hyviä yöunia toivotan kuitenkin, kun sellaisia on nyt luvassa. Käväisin vain "koneella" ja olin jo varmaan takaisin unten mailla kun tuon kirjoitit KIITOS
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #44 : 19.09.2007 13:37:13 » |
|
Ippuska Näin on täytynyt käydä, mutta mites se toinen valmiste... se hunajalla maustettu? Nyt en tiedä mitä "toista" tarkoitat Olen vain yhtä tuotetta kokeillut - - eikö siinä hunaja-toisessa ole lateksia?? MOI Elektra MOI Ippuska Muutto takanapäin, niin ennättää täälläkin pyörähtelemään
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|