Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: yrittäjyys kartalla?  (Luettu 5439 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti

Profiili
« : 11.03.2010 09:22:12 »

osaako joku kattoo tästä mun kartasta valmiuksia/vahvuuksia/heikkouksia tai ihan mitä vaan, kun on ajatuksena ehkä lähtee pyörittään sisustuskursseja 3 muun naisen kanssa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #1 : 11.03.2010 13:39:55 »

No nämä tuli ihan tuosta vaan mieleen ku äkkiä katsoin karttaasi.  Vaikka viisaammat sanoo että pitäis luottaa omaan intuitioon niin oon kumminkin vähän epävarma...

Ekaks kattoin, että nousumerkki ja kuu on Maa- merkeissä.  Jos yrittäjyyden tielle lähdet, niin muista huolehtia omasta jaksamisestasi, äläkä yritä tehdä itse kaikkea.  Niin ja MC:n pistekin on härässä, maamerkissä.

Toiseksi katsoin, että Jupiter on kymppihuoneessa eli työn huoneessa, se ei ainakaan voi tarkoittaa mitään huonoa työn suhteen.  Sä varmaan menestyt, teet mitä hyvänsä!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 11.03.2010 13:49:39 »

joo, toi on huvä pointti toi jaksaminen, ekan firman kanssa vedin böönauttiin. tässä uudessa jutussa meitä on 4 tasavertasta ja duunia ehkä 2pvää/kk  Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 11.03.2010 15:44:10 »

Sellaista olen kuullut, että  uranus aspektit  askendentti :lle kertoo yksityisyrittäjyydestä.
Sulla on tuo  uranus aspect_sex askendentti  Smiley

Heh, kappas kun sä olet mieheni kanssa melkein astrologinen kaksonen. Grin Cheesy
Hänkin  aurinko jousimies askendentti neitsyt  mars leijona
ja  uranus aspect_con askendentti

Ovela homma, -kertakaikkiaan! Cheesy

Hän aloitti yksityisyrittäjyyden about reilu 3-kymppisenä erikoispoliisiuran jälkeen
ja varsin menestyksekkäästi sen on tehnyt. Voi olla sitä, että on ollut kypsempi siihen.
Hällä on kanssa taipumusta stressata itsensä burnouttiin.
« Viimeksi muokattu: 11.03.2010 15:48:01 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 11.03.2010 17:20:17 »

Uranus kyllä joo kertoo mielestäni myös yksityisyrittäjyydestä, kun yllä todettiinkin. Erityisesti Uranuksen aspektit MC:hen kertovat ja varmaan myös ASC:lle vaikuttavat.

Itse olen aina ajatellut, että perustan oman yrityksen ja siellähän se Uranus nököttää suoraan yhtymässä MC:hen. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 13.03.2010 15:22:49 »

Heh, kappas kun sä olet mieheni kanssa melkein astrologinen kaksonen. Grin Cheesy
Hänkin  aurinko jousimies askendentti neitsyt  mars leijona
ja  uranus aspect_con askendentti

Ovela homma, -kertakaikkiaan! Cheesy

Hän aloitti yksityisyrittäjyyden about reilu 3-kymppisenä erikoispoliisiuran jälkeen
ja varsin menestyksekkäästi sen on tehnyt. Voi olla sitä, että on ollut kypsempi siihen.
Hällä on kanssa taipumusta stressata itsensä burnouttiin.

no ompa sattuma Cheesy mä menin 10v sitte burnouttiin edellisessä yritelmässäni  Smiley ja silloin päätinkin että enmä enää tähän lähe..mutta näin nää asiat muuttuu, ja päätointti on siinä ettei tarvi yksin kantaa vastuuta
tallennettu

meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #6 : 13.03.2010 16:15:41 »

Olen tässä tapaillu yhtä miestä, ja nyt sain kautta rantain ongittua syntymäajan selville  angel, ja niin sielläkin näkyy  uranus luuraavan  askendentti:lla, alle asteen yhtymässä.  On ollut yksityisyrittäjänä toistakymmentä vuotta, nyt kuitenkin toisella töissä.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 13.03.2010 16:22:21 »

Burnout voipi tulla tuosta MC:n osumisesta Pleijadien tähdistöön, ns. Seulaset eivät ole aina niin onnekkaita.  ceres myös itsestä huolehtijana voi palaa loppuun. Se voisi olla myös yrittäjyyden merkki kartalla paremminkin kuin kosminen  uranus.
Ystäväni on yksityisyrittäjä.
Yhteistä teille on sama MC ja  askendentti vain asteen heitolla. Näiden välillä on siis teillä molemmilla septiili, parin asteen heitolla. Oman minän  askendentti ja tekemisen MC välinen suhde.
Ystävälläni on  ceres aspect_sex aurinko,
sinulla tarkka  ceres aspect_sex askendentti.
Näissä voisi olla sitä itsen ilmaisua yksityisyrittäjänä, tarve siihen.
Molemmilla teillä on peräytyvä  mars, eri merkeissä ja asteissa, mutta peräytyvyys yhteistä.
Ystävälläni  mars vaaka solmii sopimuksia yhteistyökumppaneiden kanssa.
Sinulla peräytyvä  mars on osa sekstiiliketjua.
 mars  leijonaaspect_sex kuunsolmu vaaka aspect_sex venus jousimies.
Tässä ketjussa johtavassa merkissä oleva  kuunsolmu keskellä, sekö yrittäjä, joka  venus jousimies :n lailla haluaa itse määrätä minkä pöydän alle jalkansa laittaa?
Molemmilla teillä on  chiron.n ja  jupiter:n välinen aspekti,
sinulla   aspect_sex, ystävälläni  aspect_squ.
Sosiaalisten suhteitten luominen, asiakassuhteiden?
Molemmilla teillä on työasteroidi  vesta skorpioni ja 3 huoneessa.
Skorpioniin liitetään hyvä rahan käsittelykyky, sitkeys ja selviytyminen, jota mitä ilmeisimmin tarvitaan yrittäjänä. Nummela liittää kolmoshuoneeseen tarpeen ilmaista itseään, suhteet lähiympäristöön ja ulkomaailmaan.
Sinulla on myös semisekstiiliketju alkaen älykkäästä uranaisesta  pallas skorpioni aspect_ssx aurinko jousimies aspect_ssx kuu kauris.
Että ehkä näistä paremminkin löytyy yksityisyrittäjä kuin  uranus.n aspektista.
Se että sinulla on paljon sekstiilejä, tekee mahdolliseksi sen, että kartalle muodostuu aika ajoin väliaikaisia yodeja, joita sinuna tarkkailisin yrittäjänä toimiessa.
Tottahan ne vaikuttavat kaikessa elämässä, mutta voivat olla käänteentekeviä myös yrittäjäelämässä.

tr  ceres 28  jousimies  aspect_kvi sinun MC,
taivahalla myös   vesta 23  leijona aspect_squ Pallas 23  skorpioni,
eli molemmat suhteessa sinun  juno (yhteityö-kumppani johtavassa merkissä) 23  kauris.
Että ajankohtainen aihe itsellesi sopivasti.
« Viimeksi muokattu: 13.03.2010 16:36:33 kirjoittanut nikki » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: