Eyen
Satunnainen astroilija
|
|
« : 12.03.2010 08:07:51 » |
|
Heti alkuun pahoittelut, jos en osaa ilmaista ajatustani kyllin selvästi. Mutta yritetään. Eli mulla on jo useamman vuoden - yhä voimistuvana - ollu vahva tunne, että jos mulla on joskus ollu joku edellinen elämä olen taatusti ollut mies (nythän olen nainen siis). Olen kokoajan yhä varmempi asiasta. En jotenkaan muutenkaan osaa selittää sitä, miksi koen niin voimakasta yhteenkuuluvuuden tunnetta miesten kanssa, tulen muutenkin heidän kanssaan paremmin (rennommin?) toimeen, huomaan monessa asiassa pitäväni miesten puolia..jne.
Itsestäni löydän enemmän maskuliinisuutta kuin feminiinisyyttä. Sanonkin aina, että "mä en oo mikään prinsessa, oon mielummin hyvä jätkä." Toki ihan naiselta näytän (pitkä tukka ja meikkiäkin silloin tällöin, naisellisen muotoinen "tiimalasi-kroppa"), mutta noin muuten en välitä mistään "hepenistä", enkä seuraa muotia. Pukeutumistyylini on melkoisen pelkistetty ja mustanpuhuva.
Mua kiinnostaisi kovasti, että miten mä saisin jotenkin selvitettyä, onko mulla ollu joku edellinen elämä ja olenko mä todella ollu mies. Tai sitten noin muuten, mistä tämä voimakas yhteenkuuluvuuden tunne mies-sukupuolen kanssa tulee???
|
|
|
tallennettu
|
"Tell me what to do, I'll do the opposite."
"I'm pro at weird."
|
|
|
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1 : 12.03.2010 12:20:34 » |
|
Pakko vastata ihan sen takia kun tuo tunne on minulle hyvinkin tuttu. Käytäm hameita jamekkoja silloin tällöin mutta useammin farkkuja. Ja oloni on kaikkein rennoin kun olen ainut nainen miesten joukossa ja tulen paljon paremmin toimeen miesten kanssa (tämä on aiheuttanut mustasukkaisuutta parisuhteissa. En myöskään pidä jos kutsutaan ladyksi, prinsessaksi yms. en pidä edes neiti sanasta. Paljon enemmän pidin kun eräs mies sanoi, että olen "peikko tyttö". Et siis ole ainut.
|
|
|
tallennettu
|
"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #2 : 12.03.2010 12:30:20 » |
|
Koen itse, että minulla on tässä elämässä feminiiniset ja maskuliiniset energiat hyvinkin tasapainossa. Toimin toteuttaen kumpaakin puolta itsessäni. Opiskelen esimerkiksi vaatesuunnittelua, mitä pidetään hyvinkin naisellisena, käytän korkokenkiä, mekkoja ja hameita aina kun mieli tekee. Sitten taas toisaalta harrastan vapaaottelua ja käytän jätkämäisiä löysiä housuja ja sitä rataa. Koko lapsuuteni ja varhaiset teinivuodet olin jokseenkin poikatyttömäinen, mutta sitten teini-iän myötä opin hyväksymään myös naisellisuuden osana itseäni, vaikka ei se helppoa aina ollut. =)
Mutta niin, itselläni on ollut aina varma tunne siitä, että olen ollut edellisessä elämässäni mies. Se on vain sellainen tunne siellä takaraivossa, mikä ei tietenkään estä minua tuntemasta itseäni naiselliseksi. Omalla kohdallani olen sen verran asiaa raottanut, että olen ymmärtänyt, että olen edellisissä inkarnaatioissa käyttänyt liikaa oma miehuuttani esimerkiksi muiden alistamiseen ja minun tulee nyt tällä kierroksella oikeasti oppia jotain naisena olemisesta. Tai ainakin nähdä tämä asia vähän toisesta vinkkelistä. Sen huomaan lähinnä siitä, että minulla on hyvin helposti taipumusta pitää naisia heikkoina ihan jo fyysisten ominaisuuksien takia, mutta onneksi alan tästä pääsemään eroon pikku hiljaa. Mutta kyllä, huomaan tähän tosiaan sisältyneen oppiläksyni. Jos nyt olisin mies ja ajattelisin samalla tavalla miten joskus olen itse ajatellut, niin huh huh, olisin kauhea sovinistisika. Tämän takia olen oikeastaan tyytyväinen, että naiseksi olen syntynyt. =)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Viper Venus
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #3 : 12.03.2010 17:04:19 » |
|
Edellisessä elämässäni olen suurella todennäköisyydellä asunut Tiibetissä, siihen viittaavat varhaislapsuudessani kertomani asiat sekä vanhemmalla iällä herännyt suuri kiinnostus ja rakkaus Tiibetiä kohtaan.
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko Härkä *Nousu Rapu *Kuu Neitsyt *Merkurius Oinas *Venus Oinas *Mars Oinas
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #4 : 12.03.2010 20:08:20 » |
|
Hmm, rupesin miettimään, että ehkä en sitten olekaan ollut mies Tai siis enhän ole mikään menneiden elämien tulkitsija. Hmm, onko muuten yleensä minkä hintaisia nuo tulkinnat ja arvioinnit? Itseäni ainakin kiinnostaisi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #5 : 12.03.2010 20:24:46 » |
|
Että ei sinänsä mitään hirvittävän kallista. =) Ehkä tällä hetkellä voisin tilata tuon 5 egen minitulkinnan ja katsoa sitten haluaako laajemman. Laitan tosiaan vaikka yv:nä jos vaikka tässä tilailisi sen. =)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Suljin
|
|
« Vastaus #6 : 12.03.2010 23:30:48 » |
|
Itse olen ottanut selvää tätä elämää edeltävästä elämästäni heilurini avuin..
Sukupuoleltani olen ollut mies, kuten olin aavistellutkin.. Kysyessäni silloista synnyinpaikkani heiluri antoi minulle erään juna-aseman nimen, jonka sijainti paljastui googlen avulla Portugaliksi.
Olin sen elämän aikana asunut muissakin maissa, mm. Italiassa.
Minulla ei ollut äitiä, käytin aineita ja olin riippuvainen vaimostani, jota petin..
Ajattelin tänään pitkästä aikaa taas kysellä heilurilta näitä asioita ja tällä kertaa ihan kirjoittaa muistiin kun viimeksi en sitä tehnyt ja muisti jo hieman tökkii..
|
|
|
tallennettu
|
Vain mielikuvituksesi on rajana
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #7 : 12.03.2010 23:35:25 » |
|
Hmm, heiluri siis on hyväkin työkalu edellisten elämien kanssa? Tosin en heiluria omista enkä ole käyttänyt vielä tähän päivään mennessä. Täältä foorumilta tosin varmaan löytyy hyviä keskusteluja aiheesta. Toisaalta pitäisi ehkä etsiä sitä omaa työkalua tähän. En tosin omaa hirveästi mitään meedion tai ennustajan taitoja, että tiedä sitten miten itseltä onnistuisi. Lähinnä omat taidot ovat enemmän tuolla parantamisen puolella tai sitten en ole vaan vielä herättänyt itsessä muita taitoja ^^
Mutta niin, toisaalta haluaisin kyllä jonkun ulkopuolisen mielipiteen omista edellisistä elämistä, kun en ehkä tarpeeksi luota omiin taitoihini näissä. ^^
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Suljin
|
|
« Vastaus #8 : 13.03.2010 00:08:55 » |
|
Kyllä itselläni ainakin heiluri on toiminut hyvin oikeastaan kaikissa asioissa, mihin sitä olen käyttänytkin mutta en tosiaan tiedä toimiiko se silti kaikilla, joten suosittelen pohtimaan, mikä olisi se sinun oma "juttusi", mitä käytät apuna.. Ja voisithan tietysti tehdä niinkin, että ensin testaat itse heilurillasi ja sitten hankit tulkinnan ja katsot, mienikö nappiin?
Käsittääkseni tämmöiset Entisten Elämien heilurikysymykset tulevat pitkälti alitajunnasta, jossa ne ovat hyvässä muistissa..
Itsellänikin tuo parantaminen on vahvempi, "kehdosta asti", taito kuin nämä heilurit ja muut jutut, mutta ennustajan taitojakin olen itsessäni huomannut ja olen sitten alkanut kehittämään niitä näin pikkuhiljaa
|
|
|
tallennettu
|
Vain mielikuvituksesi on rajana
|
|
|
sideman
|
|
« Vastaus #9 : 13.03.2010 00:42:35 » |
|
Heti alkuun pahoittelut, jos en osaa ilmaista ajatustani kyllin selvästi. Mutta yritetään. Eli mulla on jo useamman vuoden - yhä voimistuvana - ollu vahva tunne, että jos mulla on joskus ollu joku edellinen elämä olen taatusti ollut mies (nythän olen nainen siis). Olen kokoajan yhä varmempi asiasta. En jotenkaan muutenkaan osaa selittää sitä, miksi koen niin voimakasta yhteenkuuluvuuden tunnetta miesten kanssa, tulen muutenkin heidän kanssaan paremmin (rennommin?) toimeen, huomaan monessa asiassa pitäväni miesten puolia..jne.
Itsestäni löydän enemmän maskuliinisuutta kuin feminiinisyyttä. Sanonkin aina, että "mä en oo mikään prinsessa, oon mielummin hyvä jätkä." Toki ihan naiselta näytän (pitkä tukka ja meikkiäkin silloin tällöin, naisellisen muotoinen "tiimalasi-kroppa"), mutta noin muuten en välitä mistään "hepenistä", enkä seuraa muotia. Pukeutumistyylini on melkoisen pelkistetty ja mustanpuhuva.
Mua kiinnostaisi kovasti, että miten mä saisin jotenkin selvitettyä, onko mulla ollu joku edellinen elämä ja olenko mä todella ollu mies. Tai sitten noin muuten, mistä tämä voimakas yhteenkuuluvuuden tunne mies-sukupuolen kanssa tulee???
Koska tunnen henkilökohtaisesti erään transseksuaalin, joka leikkautti itsensä naiseksi aina kastrointia myöten, tuli mieleen, että kenties olet "lievästi" transsukupuolinen, mutta et niin paljon, että sinulla olisi pakottava tarve muuntautua fyysisesti mieheksi siinä määrin kuin se nykymenetelmin on mahdollista...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #10 : 13.03.2010 00:54:11 » |
|
Niin no, tässä asiassa on ehkä vähän sama kuin seksuaalisen suuntautumisen suhteen. Kaikki halutaan luokitella asteikolle, hetero, homo tai biseksuaali, eikä välimuotoja hyväksytä, vaikka seksuaalisuus on jokaisella oman laisensa ja tuollainen kategorisointi vain saa ihmiset rajoittamaan itseään näiden raamien sisälle sen sijaan, että toteuttaisivat seksuaalisuuttaan niin kuin se heille on luonnollista. Esimerkiksi mies, joka kokee olevansa hetero, mutta hänellä on silti fantasioita miehistä, ei välttämättä ole hetero, eikä biseksuaali vaan jotain siltä väliltä.
Sama on mielestäni sukupuoli-identiteetin kanssa ja on varsin rajoittavaa jakaa ihmiset naisiin ja miehiin, vaikka mukaan mahtuu transgendereitä ja transseksuaaleja ja kirjo on luultavasti paljon suurempikin. Meillä jokaisella on oman näkemykseni mukaan oma henkilökohtainen sukupuoli-identiteetti samoin kuin seksuaalinen suuntautuminen ja kun mukaan otetaan vielä fyysiset variaatiot, niin ei enää mielestäni voida puhua vain naisista ja miehistä, homoista ja heteroista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #11 : 13.03.2010 00:58:58 » |
|
Mutta nyt jäi näköjään vastaamatta tuohon Sulkimen viestiin xD Niin, voisin tosiaan etsiä ensin sen oman keinon ja sitten sen jälkeen tilata tulkinnan ja katsoa miten paljon menee yksiin. ^^
Jonkun verran tietoa voisi katsoa myös omasta kartasta, ainakin Lehtirannan mukaan näin on ja hänen kirjastaan olen itseasiassa noita juttuja katsellut. Sen kirjan mukaan olen ainakin ollut ilmeisen hirviömäinen ihminen edellisessä elämässä xD Mutta niin, ehkä vain näen kaikki pahat asiat, enkä osaa kiinnittää huomiota positiivisiin. Onko muilla muuten kokemuksia siitä miten paljon nuo karttatulkinnat edellisistä elämistä ovat pitäneet yhtä muiden tulkintojen kanssa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ulkopuolinen
|
|
« Vastaus #12 : 17.03.2010 01:31:02 » |
|
Sen isommin muita vastauksia lukematta minusta on mahdollista syntyä toiseen sukupuoleen, jopa eläimeksi, jos sikseen tulee. Itse tosin olen kai aina ollut nainen, mutta en ole selvittänyt asiaa.
Minä näen toisen ihmisten menneitä elämiä, mutta yleensä valokuvasta tai kasvotusten, taito on kuitenkin sen verran uusi, että välähdykset tulee ja menee. Reggressiohoito olisi aika hyvä juttu, jos asia kiinnostaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #13 : 28.03.2010 21:02:28 » |
|
Minulla on tuo sama ajatus, että voi syntyä eläimeksi.
Kerroin jo tuolla itseni aloittamassa aiheessa, että olen ehkä ollut yhdessä tai useammassa entisessä elämässä intiaani kun yhteen kuuluvuuden tunne heihin on niin vahva.
|
|
|
tallennettu
|
"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
|
|
|
|