mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 14.03.2010 09:35:37 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #16 : 14.03.2010 09:39:02 » |
|
Toisaalta mun kanssa voi olla melko vaikea harrastaa ainakaan järjestelmällistä petollisuutta, koska oon varsinainen kyylä, mustis, vainoharhainen, dominoiva ja omistava, näin kiteytetysti
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #17 : 14.03.2010 09:59:55 » |
|
Meidän suhteeseemme eivät mahdu muut. Ollaan keskusteltu, että onko tämä "perus"malli meille se paras, entä jos pitäisi saada irroitella, mutta ei, kyllä se meille parhaalta suhteelta tuntuu. Aika näyttää, että miten tässä eletään ja ollaan. Ihanaa on ollut tähän asti ja luotan, että on vastakin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #18 : 14.03.2010 20:14:32 » |
|
Itse oon ainakin huomannut, että / Vesimiehet on niitä, jotka aika helposti pettävät pariaan, vaikka olisivatkin suhteessa. Ja sit kauris on toinen. Myös jos Vesimiehessä, niin monet tuttuni ovat halunneet kokeilla ns."monta" miestä, siitä huolimatta, että ovat suhteessa. Itse uskoisin niin, että kompinaatio ja niihin kohdistuvat aspektit vaikuttavat siihen, onko ihminen luonteeltaan sellainen, että hänen on vaikeaa olla yhdelle uskollinen. Kannattaa katsoa kans, missä huoneessa ja sijaitsevat, sekin voi antaa lisäviitteitä ja myös ja sen merkki. Kyllähän ja varmasti kertovat paljon lisää tietoa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ulkopuolinen
|
|
« Vastaus #19 : 15.03.2010 01:03:01 » |
|
Sasha, onko sinut kesytetty? Oletko rakastunut isolla K:lla? Vau, jos niin on. Johan sitä odotettiinkin, kuule, sinun liittosi. vau.
Ehkä minun pääni on vain pehminnyt... Sellaista on liikkeellä, varokaa vain.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #20 : 15.03.2010 14:15:28 » |
|
En usko, että olisi merkitystä pettämisen tai uskollisuuden kanssa... ennemminkin miettisin parin yhteisiä tekijöitä, jos ne ei natsaa... mikään ei ole mahdotonta Superkonservatiivi vanhoollisuskovainen ydinperhediktaattori sortuu sopivassa mielentilassa sopivaan loveen tai oksaan... Vaihtelunhalusta jos taas puhutaan, niin varmasti (mielestäni) joku , , , voisivat olla ne jotka vaativat extraa suhteessa kuin suhteessa. Poikkeuksia toki sisältäen Perusidealiperhe-elämä varmasti saa suun kuivaksi ja alaspäin vääntyväksi, jos parisuhde on pelkkää rutiinia... "ei tänään ole kuun eka lauantai, mitä oikein meinaat?!?!?" ( )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Titania.
Kanta-astroilija
haahuilija
|
|
« Vastaus #21 : 15.03.2010 16:17:04 » |
|
Mä en usko että uskollisuus on kauheen yksoikonen asia noin yleisesti ajatellen. Varmaan astrologian kautta voi löytyä eri motiiveja uskottomuuteen, mutta tuskin mikään sijainti tms. kartalla on uskottomuuden merkki. Toiset pettää, koska saavat siitä kaivattua seikkailua/jännitystä elämäänsä, toiset pettävät kun ovat huonossa suhteessa eivätkä uskalla/tajua lähteä ja hakevat ehkä läheisyyttä tai hellyyttä syrjähypystä tai suhteesta jne, varmasti motiiveja on aikas paljon. On varmasti niitä, jotka ovat niin kiven kovaan periaatteidensa takana eivätkä missään tilanteessa koskaan pettäisi. Mutta luulen, että on monia, jotka saattavat ajautua pettämään jossain tietyissä olosuhteissa, vaikkeivat olisi ikinä uskoneet niin tekevänsä.
Mä en ole pettänyt koskaan enkä hyväksy omassa suhteessa uskottomuutta. En varmasti antaisi anteeksi, koska on jo valmiiksi vaikea luottaa kehenkään. Uskottomuus romuttaisi varmaan aika täysin kyvyn luottaa toiseen. En mä kyllä kyttääkään miestä, ajattelen vähän silleen, että jos se pettää niin eiköhän se mulle selviä ja jos sitä kiinnostaa muut niin mitä mä sellasella miehellä teen - en mitään. Jos se ei pysy tossa kiinni pitämättä niin menköön menojaan.
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, MC askendentti, kuu Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #22 : 15.03.2010 16:41:36 » |
|
Sasha, onko sinut kesytetty? Oletko rakastunut isolla K:lla? Vau, jos niin on. Johan sitä odotettiinkin, kuule, sinun liittosi. vau.
Ehkä minun pääni on vain pehminnyt... Sellaista on liikkeellä, varokaa vain.
Nope, ei kesytetty, eikä napattu, -rakastunut vain isolla €:lla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #23 : 15.03.2010 17:03:34 » |
|
onpas täällä jollain huonoa seksiä joukkarin kanssa.. itsellä oli, lihaskimppu, urheilullinen, miehekäs, herkkä ja voimakas.. oinas lupailee vielä parempaa.. jne.. niin ja siis hänelle käy moni. hassua muuten miten oinaat vaihtelevat tuossa asiassa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.03.2010 17:24:02 kirjoittanut ^Chicomecoatl ^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Suljin
|
|
« Vastaus #25 : 16.03.2010 11:05:26 » |
|
Niin, mitä se "pettäminen" nyt sitten on... Nykyään kun on olemassa polyamoriaa ja muuta. Mitenkäs sellaisessa tilanteessa vastataan kyselyyn... Uskon/en usko, kun vastaus on että "tiedän". Pettäminen on aina pettämistä.. Säännöt luodaan aina parisuhteeseen ja niistä poikkeaminen on pettämistä.. Toisen/toisten seläntakana vehkeily.. Semmoinen, mikä saa sinut itsesikin miettimään, uskallatko kertoa kumppan(e)illesi, mitä olet tehnyt suhteen ulkopuolisen ihmisen kanssa..
Polyamoriassakin käsittääkseni kaikki, jotka yhteen suhteeseen kuuluu, tietävät toisensa ja ovat seurustelusuhteessa kaikkien suhteessa olevien kanssa.. Tällöin on pettämistä, jos joku käy näiden seurustelukumppanien ulkopuolella..
Ja sitten, jos on vapaa suhde, eli saa käydä vieraissa ihan luvan kanssa niin silloinkin toinen osapuoli on siitä tietoinen, joten se ei ole pettämistä..
Itse ainakin näen asian näin, eikä "uskottomuus" termi ole täten vanhaaikainen
|
|
|
tallennettu
|
Vain mielikuvituksesi on rajana
|
|
|
ancelica
|
|
« Vastaus #26 : 17.03.2010 11:19:40 » |
|
Henk.koht olen huomannut että -miehet on kovin innostuneita muista naisista. Tai sitten se johtuu siitä että monet ovat olleet taiteilijoita - muusikoita- joilla on usein tilaisuus siihen. Onhan esim monella vahva seksuaalinen vietti ja se kun vie niin sitten vaan vikistään. Tuleepa mieleeni jokunen noususkorppari. Venusta ja kuuta etsiskelisin myös ja . Mutta tietenkään ei voi yleistää, eihän kaikki Kalat ole muusikoita eikä kaikki muusikot Kaloja 5 H , paljon kumppaneita.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #27 : 17.03.2010 14:48:20 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
Ulkopuolinen
|
|
« Vastaus #28 : 17.03.2010 15:02:32 » |
|
Niin, mitä se "pettäminen" nyt sitten on... Nykyään kun on olemassa polyamoriaa ja muuta. Mitenkäs sellaisessa tilanteessa vastataan kyselyyn... Uskon/en usko, kun vastaus on että "tiedän".
Onko termi "uskottomuus" vanhanaikainen?
annaelen
Minusta pettäminen on sitä, että tekee jotakin toisen seläntakana ilman toisen hyväksyntää. Tosin jos joku haluaa jakaa puolisonsa niin siitä vain, minulle yksi mies kerrallaan kiitos.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|