Äänestys
Kysymys: Uskotko kumppanisi "käyvän vieraissa"?  (Äänestys päättynyt: 11.04.2010 12:04:32)
Uskon - 5 (17.2%)
En usko - 24 (82.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 24

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parisuhdegallup  (Luettu 15611 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
mirka222
Vieras
« Vastaus #15 : 14.03.2010 10:35:37 »

Ukkoni on  aurinko vaakakuu kaksoset ja  askendentti jousimies  venus skorpioni sekä  uranus aspect_opp kuu tai toisinpäin..Pahimmat gigolomerkit ja aspekti buck2 Ei ole vielä tähän mennessä (2vuotta) näyttänyt kyllästymisen tai petollisuuden merkkejä, rauhoittunut kummasti minun kanssa :Smiley Toisaalta ukon menneisyys kuvastaa hyvin nuita yllämainittuja merkkejä..Olenkin sanonut ystävilleni, että tämä ukkoni on nyt astrologinen kokeilu, pitääkö paikkansa vai ei Wink Synastriakartalla meillä on kyllä  kuu 7.huoneessa yms. vahvoja parisuhdeaspekteja, mutta myös muutama rankempikin aspekti..You never know :Smiley   
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #16 : 14.03.2010 10:39:02 »

Toisaalta mun kanssa voi olla melko vaikea harrastaa ainakaan järjestelmällistä petollisuutta, koska oon varsinainen kyylä, mustis, vainoharhainen, dominoiva ja omistava, näin kiteytetysti Tongue
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #17 : 14.03.2010 10:59:55 »

Meidän suhteeseemme eivät mahdu muut. Ollaan keskusteltu, että onko tämä "perus"malli meille se paras, entä jos pitäisi saada irroitella, mutta ei, kyllä se meille parhaalta suhteelta tuntuu. Aika näyttää, että miten tässä eletään ja ollaan. Ihanaa on ollut tähän asti ja luotan, että on vastakin.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
T
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #18 : 14.03.2010 21:14:32 »

Itse oon ainakin huomannut, että  aurinko / kuu Vesimiehet on niitä, jotka aika helposti pettävät pariaan, vaikka olisivatkin suhteessa. Ja sit  aurinko kauris on toinen. Myös jos  venus Vesimiehessä, niin monet tuttuni ovat halunneet kokeilla ns."monta" miestä, siitä huolimatta, että ovat suhteessa.

Itse uskoisin niin, että  aurinko kuu askendentti kompinaatio ja niihin kohdistuvat aspektit vaikuttavat siihen, onko ihminen luonteeltaan sellainen, että hänen on vaikeaa olla yhdelle uskollinen. Kannattaa katsoa kans, missä huoneessa  aurinko ja  kuu sijaitsevat, sekin voi antaa lisäviitteitä ja myös  merkurius ja sen merkki. Kyllähän  mars ja  venus varmasti kertovat paljon lisää tietoa  Wink
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #19 : 15.03.2010 02:03:01 »

Sasha, onko sinut kesytetty? Oletko rakastunut isolla K:lla? Vau, jos niin on. Johan sitä odotettiinkin, kuule, sinun liittosi. vau.

Ehkä minun pääni on vain pehminnyt... Sellaista on liikkeellä, varokaa vain.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #20 : 15.03.2010 15:15:28 »

En usko, että  aurinko olisi merkitystä pettämisen tai uskollisuuden kanssa... ennemminkin miettisin parin yhteisiä tekijöitä, jos ne ei natsaa... mikään ei ole mahdotonta  Wink Superkonservatiivi vanhoollisuskovainen ydinperhediktaattori sortuu sopivassa mielentilassa sopivaan loveen tai oksaan...  Lips Sealed
 2funny

Vaihtelunhalusta jos taas puhutaan, niin varmasti (mielestäni) joku  jousimieskaksosetoinasskorpioni voisivat olla ne jotka vaativat extraa suhteessa kuin suhteessa. Poikkeuksia toki sisältäen  Wink
Perusidealiperhe-elämä varmasti saa suun kuivaksi ja alaspäin vääntyväksi, jos parisuhde on pelkkää rutiinia... "ei tänään ole kuun eka lauantai, mitä oikein meinaat?!?!?"
 2funny

buck2 )
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #21 : 15.03.2010 17:17:04 »

Mä en usko että uskollisuus on kauheen yksoikonen asia noin yleisesti ajatellen. Varmaan astrologian kautta voi löytyä eri motiiveja uskottomuuteen, mutta tuskin mikään sijainti tms. kartalla on uskottomuuden merkki. Toiset pettää, koska saavat siitä kaivattua seikkailua/jännitystä elämäänsä, toiset pettävät kun ovat huonossa suhteessa eivätkä uskalla/tajua lähteä ja hakevat ehkä läheisyyttä tai hellyyttä syrjähypystä tai suhteesta jne, varmasti motiiveja on aikas paljon. On varmasti niitä, jotka ovat niin kiven kovaan periaatteidensa takana eivätkä missään tilanteessa koskaan pettäisi. Mutta luulen, että on monia, jotka saattavat ajautua pettämään jossain tietyissä olosuhteissa, vaikkeivat olisi ikinä uskoneet niin tekevänsä.

Mä en ole pettänyt koskaan enkä hyväksy omassa suhteessa uskottomuutta. En varmasti antaisi anteeksi, koska on jo valmiiksi vaikea luottaa kehenkään. Uskottomuus romuttaisi varmaan aika täysin kyvyn luottaa toiseen. En mä kyllä kyttääkään miestä, ajattelen vähän silleen, että jos se pettää niin eiköhän se mulle selviä ja jos sitä kiinnostaa muut niin mitä mä sellasella miehellä teen - en mitään. Jos se ei pysy tossa kiinni pitämättä niin menköön menojaan.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Asterix
Vieras
« Vastaus #22 : 15.03.2010 17:41:36 »

Sasha, onko sinut kesytetty? Oletko rakastunut isolla K:lla? Vau, jos niin on. Johan sitä odotettiinkin, kuule, sinun liittosi. vau.

Ehkä minun pääni on vain pehminnyt... Sellaista on liikkeellä, varokaa vain.

Nope, ei kesytetty, eikä napattu, -rakastunut vain isolla €:lla.  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #23 : 15.03.2010 18:03:34 »

onpas täällä jollain huonoa seksiä joukkarin kanssa.. itsellä oli, lihaskimppu, urheilullinen, miehekäs, herkkä ja voimakas..

oinas lupailee vielä parempaa.. jne..  2funny niin ja siis hänelle käy moni. hassua muuten miten oinaat vaihtelevat tuossa asiassa.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2010 18:24:02 kirjoittanut ^Chicomecoatl ^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #24 : 15.03.2010 21:39:45 »

^niin, kai se on jotain mikä määritetään parisuhteessa olevien kesken, yhteiset pelisäännöt.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #25 : 16.03.2010 12:05:26 »

Lainaus
Niin, mitä se "pettäminen" nyt sitten on... Nykyään kun on olemassa polyamoriaa ja muuta. Mitenkäs sellaisessa tilanteessa vastataan kyselyyn... Uskon/en usko, kun vastaus on että "tiedän".

Pettäminen on aina pettämistä..
Säännöt luodaan aina
parisuhteeseen ja niistä
poikkeaminen on pettämistä..
Toisen/toisten seläntakana
vehkeily.. Semmoinen,
mikä saa sinut itsesikin
miettimään, uskallatko kertoa
kumppan(e)illesi, mitä olet
tehnyt suhteen ulkopuolisen
ihmisen kanssa..

Polyamoriassakin käsittääkseni
kaikki, jotka yhteen suhteeseen
kuuluu, tietävät toisensa ja
ovat seurustelusuhteessa
kaikkien suhteessa olevien
kanssa.. Tällöin on pettämistä,
jos joku käy
näiden seurustelukumppanien
ulkopuolella..

Ja sitten,
jos on vapaa suhde, eli saa
käydä vieraissa ihan
luvan kanssa niin silloinkin toinen
osapuoli on siitä tietoinen, joten
se ei ole pettämistä..

Itse ainakin näen asian
näin, eikä "uskottomuus" termi
ole täten vanhaaikainen Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #26 : 17.03.2010 12:19:40 »

Henk.koht olen huomannut että  kalat -miehet on kovin innostuneita muista naisista. Tai sitten se johtuu siitä että monet ovat olleet taiteilijoita - muusikoita- joilla on usein tilaisuus siihen. Onhan esim monella  skorpioni vahva seksuaalinen vietti ja se kun vie niin sitten vaan vikistään. Tuleepa mieleeni jokunen noususkorppari. Venusta ja kuuta etsiskelisin myös  kaksoset ja  oinas. Mutta tietenkään ei voi yleistää, eihän kaikki Kalat ole muusikoita eikä kaikki muusikot Kaloja  Wink 5 H  kalat, paljon kumppaneita.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #27 : 17.03.2010 15:48:20 »

Oma kokemus on se, että jos ihmisellä löytyy persoonallisia planeettoja 12. huoneesta, niin hällä voi olla normisuhteen rinnalla myös salasuhteita (12. huone = kulissien huone).

Ainakin eräällä tutulla on  aurinko kuu venus 12. huoneessa,  venus vielä impulsiivinen oinas ja hänellä säätöä liittonsa ulkopuolella Huh

Sitten eräs toinen, hänellä  venus mars kaksoset 12. huoneessa - ei edes tiedä, mitä uskollisuus tarkoittaa... Tongue

Kuumerkeistä en kyllä osaa sanoa sen kummempaa... Tiedän nimittäin yhden  kuu oinas -naisen, joka nuorempana eleli varsin villiä elämää, mutta aikuisempana meni naimisiin ja perusti perheen. Ja ukolleen on ollut uskollinen. Sitten taas toinen  kuu neitsyt -nainen on erittäin menevä ja kokeileva.

Miespuolisista tutuista: eräs tuttu on aika seksuaalinen kuu vesimies . Hän elää avoimessa suhteessa. Eräs toinen miestuttu ( kuu jousimies ) on taas rennosta asenteestaan huolimatta hyvin perinteinen yhden naisen mies. Molemmat ovat  aurinko neitsyt .
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #28 : 17.03.2010 16:02:32 »

Niin, mitä se "pettäminen" nyt sitten on... Nykyään kun on olemassa polyamoriaa ja muuta. Mitenkäs sellaisessa tilanteessa vastataan kyselyyn... Uskon/en usko, kun vastaus on että "tiedän".

Onko termi "uskottomuus" vanhanaikainen?

annaelen

Minusta pettäminen on sitä, että tekee jotakin toisen seläntakana ilman toisen hyväksyntää. Tosin jos joku haluaa jakaa puolisonsa niin siitä vain, minulle yksi mies kerrallaan kiitos.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: