Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Outo uni, poika muuttuu vedeksi?  (Luettu 3445 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« : 15.03.2010 09:52:03 »

Mo. Näin unta, mis mä ja mun kaks kaverii oltiin pihalla vieraassa maisemassa. Oli talvi, eikä mulla ollu mitään hanskoi tai pipoo. Sit me juostiin sellasta poikaa pakoon, joka pysty muuttaan ittensä vedeks. O_O Se ei näyttänyt ollenkaan olevan kiinnostunut munkavereista. Se halus vaan mut, ja muuttaa mustakin sellasen vesi-tyypin, jonkin koston takia...? O_o Se repi mua monta kertaa jonnekkin, mut kamut aina autto, sit siellä oli joku poika, joka halus auttaa mua. Sato lunta, ja kaikki oli kohmeessa ja jäässä. Sit se poika, joka halus auttaa mua, jääty. Ja mun toinen kaverini. Me noustiin mun toisen kaverin kanssa mäkeä ylös, yrittäen löytää turvaa, mutta se poika vaan seuras meitä. Sit me mentiin johonkin kauppaan piiloon. Pelotti ja itketti... Sit jossain vaiheessa se uni loppu... En kyllä viitti kertoo miten... -.-" >_< ihan typerä uni. se poika oli joku ihan ällöttävä... tutun näköinen, on ollut ennenkin unissani tuollaisena h2o tyyppinä...

 Tarkottaako mitään? Kiitos.
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #1 : 15.03.2010 13:11:13 »

Vesi kuvastaa usein elämänvirtaa, joka vie meitä eteenpäin. Se minulle tästä pojasta tuli mieleen. Pelkäätkö kenties elämän normaalia kehitystä, kun juoksit poikaa pakoon? Jotenkin unesta tulee mieleen, että olet melkoisessa ristiriidassa, ystäväsi ja nykyinen elämä repii sinua toiseen suuntaan ja muutosvirta toiseen suuntaan.

Ilmeisesti jäädytit omat tunteesi ja vaistosi tässä kaikessa, siksi se vesipoikakin jäätyi, kohtasit ilmeisesti omat pelkosi aika ikävällä tavalla. Olen surullinen puolestasi.

Minusta tuo vesipoika yritti auttaa sinua, mutta hänen keinonsa olivat hieman kömpelöt ja väärät. Unen loppu olisi kyllä mielenkiintoista saada tietää. Muistathan se on kuitenkin vain uni.
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #2 : 16.03.2010 18:52:18 »

Poika halusi minulle pahaa! Tunsin sen! Tiesin sen! Se on ollut ennenkin unissani!! Se on aina halunnut minulle pahaa!! Tuhota minut! Repiä minut riekaleiksi!!! Tai jotenkin muuten tappaa!!

Uni loppui siten, että olin juossut piiloon, ja poika meni katsomaan jostain putkesta, putkessa oli myös sellainen vesi tyyppi, nyt kyllä vauva, sitten kirkas vesi vyöryi heidän päälleen.

Muistan unesta aikaisemmin, kun kaverini auttoivat minua pääsemään karkuun pojalta, kun tämä veti minua jonnekkin, sitten poiks laittoi kätensä jalalleni ja käsi muuttui vedeksi, ja minua ällötti. Tunsin kylmyyden. Tunsin ällötyksen, vihan, pelon, ymmärtämättömyyden. Halusin lopettaa sen siihen paikkaan, mutta en vain tajunnut sitä uneksi. sairasta...
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #3 : 17.03.2010 01:19:39 »

Minä näin aikoinaan paljon painajaisunia, ne olivat omia pelkojani. Sain ne loppumaan sillä, että herätessäni kuvittelin uniin aina kauniin lopun, sellaisen, jossa olisin turvassa ja pelko loppuisi.

Sinun unessasi voisin hyvin kuvitella, lämmittäväni pojan ja imeyttävän veden maahan ja maasta alkaisi viheriöidä kaunista nurmikkoa ja tuo poika tulisi lempeänä ja viattomana, aivan kuin se olisi muutettu maailman kilteimmäksi valoisaksi pojaksi.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #4 : 17.03.2010 14:39:07 »

Tunnemaailmahan yhdistetaan aina juuri veteen ja tama H2O poika on SINUN yksi piirre jonka kanssa ET OLE SINU-pelkaat jotain piirretta itsestasi ja sinun on opeteltava elamaan sen kanssa-ei oikeasti ole tallaisia ihmisia-unimaailmahan vaarentaa naita kuvia-joten take it easy!!!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: