Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Esiintyminen, ammatti  (Luettu 6556 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« : 15.03.2010 13:15:43 »

Tässä esikoiseni kartta, haaveilee laulajan urasta (tämä siis mukana tässä koululaisen järjestämässä Tähti 2010 kisassa)
uhat?
mahdollisuudet?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #1 : 15.03.2010 13:31:04 »

MC ja Noususolmu Leijonassa, täyttyvä täysikuu (täysikuu= esiintyjät)


täydellä kuulla 'valon heijastavuus' on suurinta, joten se tarkoittaa myös olemista huomion valon heijastuspintana. ---> esillä olo.


ja sitten ottaisin, suo anteeksi, sideeriset merkit auringon ja kuun osalta, molemmat ovat sideerisesti Venuksen hallitsemia ja musiikkiin ja taiteeseen liittyviä merkkejä. monesti sideeriset merkit kertoo pohjataipumuksista. mun nähden


muistaakseni sillä idols Christianilla /Kristianilla (en tunne paljoa hänen musiikkia, no se tumma ja pitkätukkainen) oli kuu ja aurinko just päin vastoin, aurinko skorppari ja kuu kaksoset.



minusta aika selvä esiintyjän ja etenkin laulajan kartta..... :Smiley


miksi ei teatterityö voisi sopia myös, MC (elämän suunta) Leijona. jotain luovaa, tunteita nostattavaa ja dramaattista kuitenkin.



« Viimeksi muokattu: 15.03.2010 13:37:31 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #2 : 16.03.2010 00:26:06 »

finaaliin  mentiin 10 parhaan joukossa Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #3 : 29.03.2010 18:21:21 »

Sellainen pikahuomio, että mikäli Venus tai Kuu on kartan kolmen voimakkaimman planeetan joukossa, esiintyminen on ihan varteenotettava ammatti. (Tosin sitä pitää oikeasti haluta, muutenhan olisin ryhtynyt itsekin. :Smiley)
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #4 : 29.03.2010 18:44:07 »


Millä tekniikalla sinä KV määrittelet sen voimakkuuden? silläkö Pullenin laskurilla vai onko tähän joku muu metodi?


tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #5 : 31.03.2010 20:34:48 »


Millä tekniikalla sinä KV määrittelet sen voimakkuuden? silläkö Pullenin laskurilla vai onko tähän joku muu metodi?


Pullen on tähän(kin) tarkoitukseen ihan toimiva, melkoisella joukolla artisteja Venus tai Kuu on voimakkuuden perusteella kartoillaan top kolmosessa.

Ehkä muuten sopisi Gauquelinin systeemi, mutta en muista olisiko Gauquelin tehnyt tutkimusta muuntyyppisistä 'esiintyjistä' kuin poliitikoista, joita suosii Jupiter kulmilla (ASC tai MC). Itse väittäisin että laulajia ja sen sellaisia suosisi myös tässä tapauksessa edelleen Venus, jota Gauquelin ei muistaakseni kuitenkaan käyttänyt, ja jonka ei tarvitsisi sijaita ASCilla tai MC:llä vaan myös IC:llä tai DC:llä...

Eli joo, se Pullen on ihan hyvä tähän.
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #6 : 31.03.2010 22:20:16 »

Kiitos. Pullen on ainoa joka noista on mulle jotenkin tuttu. olisi kiintoisaa jos jotkut jotka osaa tehdä tutkimuksia (vinkkinä foorumin akateemikoille...) tekisi uusia tutkimuksia astrologisten tekijöiden korreloivuudesta.

mulla on Pullenissa Kuu kolmantena, ja joskus esiintyminen oli kuin toinen luonto. Enää se ei ole niin päällimmäisenä, en oikeastaan enää nauti siitä tai hakeudu siihen, vaikka ei se kauheatakaan ole. ainakin sille täytyy olla jokin hyvä syy nykyään. toisaalta melkeen internet-elämä on jonkinlaista esiintymistä jo minulle. crazy2 noh,  merkurius ykkösenä.


tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #7 : 31.03.2010 22:28:23 »

Mulla on aurinko noissa ykkösenä ja kuu kolmosena. Esiintyminen ja julkinen työ ammattina. Mutta saturnuksen painavuus vetää mulla kyllä hyvällä tavalla jalat maahan. Ei lähde nousemaan tuo keltainen neste korville, niin kuin monelle keskipisteenä viihtyvällä tuppaa. Tai tiiä sitten, jos olen aina ollutkin kusipää, niin ei sitten mitään suurta eroa synny.  Grin
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8 : 31.03.2010 22:41:20 »

pitää ihan syvällisesti miettiä tuota. mulla ei, niin väitän, ole koskaan pissa noussut päähän keskipisteenä olosta, koska se oli aina mulle sellaista joka tuli itsestään ja minä en mitenkään ansainnut sitä. ja usein koin että siitä oli pelkästään haittaa! tyyliin, 'antakaa mun olla rauhassa'.nyt olen ihan onnessani kun kävelen syrjäkujia mustissani. tosi tyytyväinen.

mutta pissa nousu ehkä hattuun silloin, kun mulla oli ego-vaihe, eli luin liikaa,olin kovin eristynyt, en ymmärtänyt kaikkea mitä luin mutta luulin tietäväni kaiken. ja pah. myös hindu-astrologia sai keltaisen nesteen nousemaan, koska mulla on siinä niin paljon sitä leijonaa. mutta koettu on, kaikki vaiheet ittensä kanssa :Smiley olen armoton itsellenikin, että osoitan omia vikojani sormella ja nauran niille aina kun löydän niitä. tosin tuossa suhteen olisi oikeastaan terveellisempää olla itselleen lempeä ja armelias, varsinkin jos sattuu olemaan pohjimmiltaan ankara luonne. olen pehmentynyt paljon, koska olen niin paljon hakannut päätä seinään Smiley kaikki mikä ei tapa, se tasapainottaa :Smiley
« Viimeksi muokattu: 31.03.2010 22:42:53 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #9 : 31.03.2010 22:48:58 »

Oli tästä juuri puhetta kollegan kanssa. Että itsessä pitää olla se nöyryys läsnä. Silloin kuulee paremmin, näkee paremmin, kun myöntää itselleenkin, ettei ole valmis.
Esiintyjän, taiteilijan pitääkin olla kesken, kasvaa, kuihtua, muuttua, olla läsnä. Läsnä ei voi olla, jos on päättänyt mikä on jokaisessa hetkessä jokaisen ihmisen kanssa.
Jos tilanteeseen menee kädet auki katselemaan, sieltä todennäköisesti lähtee syli täynnä aarteita.
Jos sinne menee kädet puuskassa - i know it all, don´t talk to me - asenteella, lähtee pois hartiat korvissa, kun on puolustanut pikkuista reviiriään ja koittanut samalla kusta muiden kintuille.  Kiss

No, joo, nämä näistä mielikuvista.

Ironian lapsen kartalla ainakin härkä osui silmääni ja  kuu  skorpioni lähellä  askendentti. Olisi tunteet tuossa lähellä, nopeana käyttövoimana. Ystävälläni  askendentti  kuu  leijona (myös esiintyjä) tunteet ovat koko ajan läsnä, ja ne myös hehkuvat hänestä ensimmäisenä ulos.  kuu  skorpioni on tietenkin erilainen kuin leiskakuu. Syvällinen tulkitsija? Antaa itsestään vanhemmanoloisen vaikutelman?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #10 : 31.03.2010 22:54:13 »

joo. melko pikkuvanha neiti. mun pitää usein muistuttaa itteeni siitä että hän on se lapsi,mun lapsi, eikä suinkaan mun "kaveri"

kamalan kiinnostunut enkeleistä ja henkioppaastaan.

ADD-lääkityksen jälkeen on nyt sujunut paremmin, kun sellasta "nysväämistä" ja saamattomuutta oli kovasti.

Ipana on vasenkätinen ja kova oli into oppia kutoon, oppi oikeekätisen tavoin kun en itte osannu muuten opettaa.

pettymyksensietokyky on melko huono...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11 : 31.03.2010 23:46:21 »

Indiima :

Lainaus
Jos tilanteeseen menee kädet auki katselemaan, sieltä todennäköisesti lähtee syli täynnä aarteita.


Hyvin sanottu.

mulla ei ainakaan nykyään ole sitä ongelmaa ettenkö olisi tarpeeksi 'auki'.

ja pidätän itselläni oikeuden muuttua koko ajan.


se minusta.  Lips Sealed jatkuu....
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #12 : 18.04.2010 21:25:58 »

loin nyt kartan tälle taRu. -lle
mitäs tästä sanotte Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: