Osa ohituksista tuntuu - ja siis todellakin tuntuu! -, osa menee melkein huomaamatta ohi.
Tässä ihan lähiaikoina mulla oli lyhyt
-transiitti päällä. Ko. transiitin ollessa tarkimmillaan mulle iski ihan yhtäkkiä inspiraatio ja sain kirjoitettua saman päivän aikana kaikki 4 yhdistyksen lehteen menevää raporttia, aikaa meni ½-1 tuntia/raportti. Eikä edes tuntunut raskaalta! Ko. projekti kun on kussut jo useamman kuukauden ja tyhjää näyttöä on tuijotettu kerta jos toinenkin
Sitten vaan ihan yhtäkkiä *pim!* ja homma hoituu hetkessä
Vaikka itse olen Saturnuksen "lempi"lapsi (
), niin vuosi-pari sitten, kun Saturnus teki neliötä mun Jousi-stelliumiin, niin kyllä tuntui! Olo oli voimaton, alavireinen, kaipasin koko ajan yksinäisyyteen, mutta silloinkin iloa ja toivoa paremmasta tuotti, jos sai jotain ihan pientäkin aikaan (esim. imuroitua ja pyykit hoidettua, ei pelkästään työ- ja opiskelukuviot
)
En tasan tarkkaan tiedä, mitä aspekteja siellä nyt on päällä, mutta voimaton, toivoton olo, ei mitään uskoa huomiseen
Jupiterin neliöitä mun Jousi-stelliumille näyttäisi olevan, johtuneeko niistä
Nyt vahvana päällä
ja voi hitto, kuinka tekisi mieli vaan pakata kamat ja lähteä jonnekin kauas, lähteä härskisti kokeilemaan siipiä ja aloittaa kaikki puhtaalta pöydältä. Tää paikallaan olo ja kaikki vanhat kuviot
ahdistavat!!!