Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 295366 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #105 : 16.04.2010 13:03:20 »

Hei!

Minäkin tiedustelisin rakkauselämästäni?  Smiley

Vilpillisiä ihmisiä lähiympäristössä.
Olisiko nyt niin, että tulossa on merkittäviä romanttisen rakkauden tunteita ?
elinvoimaa ja seksuaalisuutta, samoin kuin uuden elämänvaiheen alkua tai toimintatavan omaksumista. Sauvojen ässä voi edustaa elämän kokemista intohimoisesti ja voimakkaasti.

kyllä jotakin on tapahtumassa Wink
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #106 : 16.04.2010 13:09:50 »

Ihanaa kun jaksat auttaa täällä:) Tulevaisuuden opiskeluista ja työstä kyselisin. Minulla on useampi vahva vaihtoehto/ kiinnostuksen kohde, mutta vekslaan jatkuvasti, epäilen pidänkö työelämän arjesta, kiinnostaako ala, harmittaako minua jälkikäteen... Tulenko löytämään itselleni sen nappialan, mikä olisi sopiva?

(Ja tietenkin jos olemattomaan rakkauselämääni olisi luvassa jotain muutosta niin olisi mukava kuulla:)).

Kiitos:)

Nyt kannattaa tulla esiin ja puhua avoimesti. Muutoin jää toisten poljettavaksi. Rohkeus on päivän sana.Ymmärsi Vesi-elementin sitten tarkoittavan tunteita, alitajuntaa, muistia tai visioita, löytyy jokaisesta ulottuvuudesta sekä valoa että pimeyttä. Maljojen Kuningattaren eräs tärkeä opetus on se, että me emme voi valita vain jompaa kumpaa toisesta; avatessamme oven itseemme - katsoessamme ja kokiessamme tunteitamme, kohdatessamme oman sisäisen todellisuutemme - tulemme löytämään sekä aarteet että hirviöt.Tämä osa itseämme tietää, että todelliset, kestävät muutokset vievät aikaa ja vaativat kärsivällisyyttä, sekä ennen kaikkea yhteistyötä

Rakkauselämään tein 2 eri pöytää enkä saanut kyllä mitään irti. olisiko niin että parempi etten näe, ettei käy niin että menee sivu suun vaikka sen takia että tulee ymmärrysvirheitä  Wink
« Viimeksi muokattu: 16.04.2010 13:17:24 kirjoittanut I-Ronia » tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #107 : 16.04.2010 13:12:42 »

Mä kaipaisin vähän valotusta rakkauselämääni, sen verran sekavaa meinaa nyt olla.

Kiitos, mikäli pystyt ja ehdit auttamaan Smiley
"Leijona on oman luontomme kuva. Jos olen leijonaa heikompi, olen hävinnyt pelin. Jos olen tukahduttanut leijonan äänen, olen myös tukahduttanut itseni. Oman luontomme kesyttämiseen ei ruoskaa tarvita, siihen riittävät lempeät kädet."
seurauksena on muutos, uudistuminen
Vähän on sekavaa mutta ite en ymmärrä, toivottavasti aukee sulle  Smiley
tallennettu

Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #108 : 16.04.2010 13:16:42 »

Hei I-Ronia, kyselisin terveydestäni. Olen ollut tänä talvena jo pari kuukautta flunssassa. Stressi erilaisista asioista heikentää elinvoimaisuuttani, samaten liiallinen nautintoaineiden käyttö. Olen kauhean väsynyt. Miten pääsisin toiselle 'tielle'. t. Heart
Yritä löytää rauhallinen keidas kaiken melskeen keskeltä! Olosuhteiden uhrina oleminen ei ole viisasta. Ota hyvät neuvot vastaan ystäviltäsi.Rakkauden edessä jokainen hinta on kuitenkin lopulta kovin pieni.
Ensiksikin, asioiden luonnolliseen kulkuun ei voi puuttua ilman, että siitä joutuu maksamaan kovan hinnan (tarinaan liittyen voisi lisätä, että onneksi universumilla on hyvä huumorintaju). Toiseksi - mikäli Kreikkalaisia on uskominen - seitsemän vuotta on se aika, joka meiltä vaaditaan toisen puolemme tuntemiseen

jotenkin on nyt kutina että et näe metsää puilta. kaikki kortit viittaa parisuhteeseen ja rakkauteen ja mulle on nyt kovin hämmentävää saada niistä vastausta terveydentilaan...yritä saada tästä jotankin tolkkua Smiley
tallennettu

Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #109 : 16.04.2010 13:47:41 »

Kiitos I- Ronia smitten
tallennettu

Aurinko Oinas
Nousumerkki Skorpioni
Kuumerkki Skorpioni
Merkurius Oinas
Venus Kaksoset
Mars Kauris

Kiinalainen: Lohikäärme
Maya: Sininen Magneettinen Käsi
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #110 : 17.04.2010 09:02:33 »

Mä kaipaisin vähän valotusta rakkauselämääni, sen verran sekavaa meinaa nyt olla.

Kiitos, mikäli pystyt ja ehdit auttamaan Smiley
"Leijona on oman luontomme kuva. Jos olen leijonaa heikompi, olen hävinnyt pelin. Jos olen tukahduttanut leijonan äänen, olen myös tukahduttanut itseni. Oman luontomme kesyttämiseen ei ruoskaa tarvita, siihen riittävät lempeät kädet."
seurauksena on muutos, uudistuminen
Vähän on sekavaa mutta ite en ymmärrä, toivottavasti aukee sulle  Smiley

Juu aukeni, kiitoksia avusta Smiley
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #111 : 18.04.2010 19:52:53 »

Hei I-Ronia, kyselisin terveydestäni. Olen ollut tänä talvena jo pari kuukautta flunssassa. Stressi erilaisista asioista heikentää elinvoimaisuuttani, samaten liiallinen nautintoaineiden käyttö. Olen kauhean väsynyt. Miten pääsisin toiselle 'tielle'. t. Heart
Yritä löytää rauhallinen keidas kaiken melskeen keskeltä! Olosuhteiden uhrina oleminen ei ole viisasta. Ota hyvät neuvot vastaan ystäviltäsi.Rakkauden edessä jokainen hinta on kuitenkin lopulta kovin pieni.
Ensiksikin, asioiden luonnolliseen kulkuun ei voi puuttua ilman, että siitä joutuu maksamaan kovan hinnan (tarinaan liittyen voisi lisätä, että onneksi universumilla on hyvä huumorintaju). Toiseksi - mikäli Kreikkalaisia on uskominen - seitsemän vuotta on se aika, joka meiltä vaaditaan toisen puolemme tuntemiseen

jotenkin on nyt kutina että et näe metsää puilta. kaikki kortit viittaa parisuhteeseen ja rakkauteen ja mulle on nyt kovin hämmentävää saada niistä vastausta terveydentilaan...yritä saada tästä jotankin tolkkua Smiley

Hei I-Ronia, kiitos vastauksesta. Olisipa niin, että saisin sen toivomani kaltaisen parisuhteen ja rakkauden jota olen niin kauan odottanut. Luulen, että taudit katoaisivat saman tien. Välilllä epäilen onko rakkauteni sittenkin tämä 'ex' mutta minusta me emme kuulu yhteen. En ole hänen seurassaan jotenkin oma itseni. Ehkä mietin liikaa näitä asioita. t. Heart
tallennettu
Minna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #112 : 19.04.2010 16:49:12 »

Hei I-Ronia,

Jos jaksat vielä vastailla niin kysyisin näkymiä työelämään (tuleeko muutoksia nykyiseen) ja rakkauselämään (suhde on jotenkin hankalassa tilassa)?

Mukavaa kevättä toivotellen!
tallennettu
T
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #113 : 19.04.2010 17:57:34 »

Hei, mullakin olisi kolme kysymystä!
Pitäisi tässä pikku hiljaa tietää, että minne hakisi opiskelemaan. Tällä hetkellä ajattelen hakevani yliopistoon matikkaa opiskelemaan. Tahtoisinkin kysyä, onko tämä oikea ratkaisu?

Sitten tahtoisin tietää, että mitä kuuluu rakkausrintamalle? Onko joku "komea" nuorukainen aikomassa ilmestyä/astua elämääni?

Viimeinen kysymykseni sitten on, että onko uusia tuttavuuksia tiedossa?

Tässä kaikki tällä kertaa. Kiitos paljon etukäteen!   smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #114 : 22.04.2010 07:59:57 »

Hei I-Ronia,

Jos jaksat vielä vastailla niin kysyisin näkymiä työelämään (tuleeko muutoksia nykyiseen) ja rakkauselämään (suhde on jotenkin hankalassa tilassa)?

Mukavaa kevättä toivotellen!

Maljojen 5  kohdassa tulevaisuus.

Ongelmia ihmissuhteissa. Tuskan jälkeen seuraa seesteinen kausi. Kannattaa  harkita jatkaako epävarmaa tilannetta. Kuuntele viisaita neuvoja

Torni  kohdassa tilanteen potentiaali.

Liian nopeaa hyppäämistä uusiin asioihin on nyt varottava. On kuljettava tuhon läpi osatakseen erottaa vähäpätöiset asiat tärkeimmistä. Toisin sanoen, koettelemukset puhdistavat ihmistä.

Miekkojen 6  kohdassa mitä tulisi tehdä.

Lähde uudelle tielle, pois vanhasta. Pienikin matka olisi nyt hyväksi. Kyllä tämä tästä paranee.
tallennettu

Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #115 : 22.04.2010 08:13:32 »

Hei, mullakin olisi kolme kysymystä!
Pitäisi tässä pikku hiljaa tietää, että minne hakisi opiskelemaan. Tällä hetkellä ajattelen hakevani yliopistoon matikkaa opiskelemaan. Tahtoisinkin kysyä, onko tämä oikea ratkaisu?

Sitten tahtoisin tietää, että mitä kuuluu rakkausrintamalle? Onko joku "komea" nuorukainen aikomassa ilmestyä/astua elämääni?

Viimeinen kysymykseni sitten on, että onko uusia tuttavuuksia tiedossa?

Tässä kaikki tällä kertaa. Kiitos paljon etukäteen!   smitten

kyllä näkisin että se  voisi olla hyvä ratkaisu.
Ehkä koet että olet "jumissa" ny tilanteessasi (lainaus: "On parempi vain jäädä siihen missä on, eikä lähteä muuttamaan tilannetta mihinkään päin, eikö vain? Vaikka asiat olisivat huonosti, voivat ne muutoksen jälkeen olla vielä huonommin, eikö totta?". )

2 viimeiseen kysymykseesi nousi lanttien IV (en osaa erottaa tuttavia mahdollisesta rakkaudesta Grin )
Pelkistetysti voidaan sanoa, että tämä nelonen joko pyytää meitä avautumaan ja vapautumaan tai sitten sulkeutumaan ja rajoittamaan...
tallennettu

astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #116 : 22.04.2010 08:40:11 »

Hei I-Ronia,

ehtisitkä nostaa muutaman kortin minulle:

- työelämälle, siirtyäkö pienempipalkkaiseen motivoivampaan, elämää rauhoittavampaan työhön vai
tehdä uraa ja rahaa ?

- rakkaus-, ystävyyssuhteet, mitä niistä näkyy ?

Kiitokset  Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #117 : 22.04.2010 09:03:59 »

Hei I-Ronia,

ehtisitkä nostaa muutaman kortin minulle:

- työelämälle, siirtyäkö pienempipalkkaiseen motivoivampaan, elämää rauhoittavampaan työhön vai
tehdä uraa ja rahaa ?

- rakkaus-, ystävyyssuhteet, mitä niistä näkyy ?

Kiitokset  Smiley Smiley

työhön nousi kolme eri korttia joissa kaikissa suht sama merkitys, luovuus,inspiraatio, eräänlainen leikkisyys... neuvona tähän nousi tähti:Tähti:
Pystyessäni yhdistämään herkkyyden, haavoittuvuuden ja nöyryyden ulkoiseen elämääni - unohtamatta omaa ainutkertaisuuttani - olen askeleen lähempänä todellista hyvinvointia ja eheyttä. Jokaisesta meistä löytyy sisäpuolelta tähtitaivas, joka todistaa meille: yksikään askel ei ollut turha.

rakkaus/ihmissuhteisiin en osannut tulkota juuri mitään.. muutamaa pöytää koitin.
mutta viimeisenä tuli tämä:
Maljojen 3  kohdassa lopputulos.
Rakkaus ei tule etsimällä. Se tulee jos on tullakseen.

tallennettu

astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #118 : 22.04.2010 20:28:43 »

Kiitos I-Ronia  Smiley

Kauniisti tulkitsit tuon työasian. Yksikään askel ei ole turha.

Tuohon rakkaus/ihmissuhteisiin ei kai sitten ole vastausta. Jotenkin vaan toivoisi näkevänsä
enemmän.

Kiitos  smitten
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Katja
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #119 : 22.04.2010 20:58:14 »

Hei I-Ronia,

ompahan elämässäni niin paljon kaikkea, osa kivaa, osa vähemmän kivaa,
saisitko minulle korteista jotakin asioita selventävää viestiä?

Kiitos  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 36
  Tulostusversio  

Siirry: