Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 286579 kertaa)
0 jäsentä ja 30 vierasta katselee tätä aihetta.
ivir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #285 : 11.07.2010 22:10:29 »

Hei I-Ronia!

Katselisitkos, että olisikohan jotain tiedossa rakkausrintamalla minulle?

Kiitos etukäteen!  Wink

tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 204



Profiili
« Vastaus #286 : 12.07.2010 12:42:56 »

Hei I-Ronia,

Ehtisitkö katsoa pari kysymystä?  =)

1) Mikähän tämä jo 3 kk kuvioissa ollut mies (jousimies) on miehiään? Näetkö meillä yhteistä tulevaisuutta? Sinkkuelämä kyllästyttää jo...

2) Entäpä työelämä ja asumiskuviot? Työsopimukseni päättyy elokuussa, löydänkö uuden (unelma)työn? Entä näkyykö asumiskuvioihin mitään muutosta?

Kiitos paljon Smiley
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Memmy
Vieras
« Vastaus #287 : 12.07.2010 23:46:51 »

Hei I-Ronia!

Mitäpäs on näkyvillä... Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #288 : 12.07.2010 23:53:04 »

Hei I-Ronia!

Katsoisitko mullekin...  Toteutuuko matka?  Ja tietty ne pakolliset mieskuviot, kun mitään jännää ei ole ollut 'käsillä' pitkiin aikoihin!

Kiitos!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #289 : 13.07.2010 11:20:25 »

Hei I-Ronia. Kyselisin exästäni, jonka oli taas raju yhteydenotto. Hän pitää yhteyksiä väen väkisin ja kun hermostun häneen syyttää minua ja kääntää asiat (minä roikun hänessä). Tämä ei oikein vaikuta "terveeltä" enää. Minusta tuntuu että hän haluaa minua alistaa väen väkisin. Mitä tehdä? Onko asuntoasioissa näköpiirissä uusia tuulia, entäpä rakkaus? Tällä hetkellä mitään muutosta ei ole tapahtunut. Kiiitos Sinulle, Heart.
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #290 : 13.07.2010 17:05:30 »

Kiitos I-Ronia !  Smiley

Kyllä tuon tyyppistä on käyty läpi työelämän suhteen. Tosin ei kolmiodraamaa tai julkisuutta ole ollut.

Toivotaan, että olet oikeassa tuon ihmissuhteen kanssa. Ainakin toistaiseksi kaikki ok.

 smitten
 
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #291 : 14.07.2010 17:54:27 »

Hei I-Ronia!!

Laitoin joku aika sitten yv:n, mutta en tiedä menikö ohi  Grin

Joten, mitä olis näkyvillä Neitsyt-miehestä  smitten

Tänks  Wink

joo, tosiaan ollu vähän kiiruita ja sitten kyllä jo unohdinkin Smiley

mutta
Asiat eivät ole sitä miltä ensin näyttävät.
tämä tyyppi tuo mukanaan nopeita , arvaamattomia muutoksia. tunnekuohua..
aineelliset arvot ovat ylikorostuneet...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #292 : 14.07.2010 17:58:48 »

Hei!

Viitsisitkö katsoa minullekin? Olo on vähän kuin kaarnan palasella kelluisi, näkyykö mitään selkenemistä? Entä onko minulla edes henkiopasta enää, kun ei häntä tule huomioitua koskaan eikä mitään selkeitä merkkejä tännekään päin ole (ymmärrettävästi) tullut?

Kiitos. Smiley

oppaasi on taka-alalla, koska joku sielullinen suunnitelmasi pitänee toteutua ilman hänen opastustaan. koen että tulet kohta olemaan jonkilaisessa risteyskohdassasi elämässäsi.
jonkinlaista muutosta . liikkumista ja matkustamista, kuitenkin kulkuväine liittyy tähän.
jos nyt oikein tämän viimeisen kortin tähän tulkitsen niin tiedossa olisi myös intohimoa, tunne -elämän tyydytystä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #293 : 14.07.2010 18:00:32 »

Hei I-Ronia,

Vieläkö jaksaisit helteistä huolimatta vähän kurkkaista mulle miesasioista: yllättäen ilmaantunut ihana miekkonen tuntuu olevan vähän liian hyvää ollakseen totta  :Smiley
Vai enkö enää uskallakaan lähteä täysillä mukaan?  Undecided

Kiittäen ja kumartaen jo etukäteen  Cool

T. Sarri

varo miellyttämästä liikaa Wink
älä ota riskejä vaan vaihtelun vuoksi.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #294 : 14.07.2010 18:02:21 »

Hei I-Ronia!

Katselisitkos, että olisikohan jotain tiedossa rakkausrintamalla minulle?

Kiitos etukäteen!  Wink



no eipä ny ihan lähitulevaisuudessa mitään. ystävät toki kahteenkin otteeseen näkyy että ehkä nyt on vaan aikaa sitten ystäville Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #295 : 14.07.2010 18:09:13 »

Hei I-Ronia,

Ehtisitkö katsoa pari kysymystä?  =)

1) Mikähän tämä jo 3 kk kuvioissa ollut mies (jousimies) on miehiään? Näetkö meillä yhteistä tulevaisuutta? Sinkkuelämä kyllästyttää jo...

2) Entäpä työelämä ja asumiskuviot? Työsopimukseni päättyy elokuussa, löydänkö uuden (unelma)työn? Entä näkyykö asumiskuvioihin mitään muutosta?

Kiitos paljon Smiley

varo huiputtajaa, välistävetäjää, tyyppiä joka puhuu pyörryksiin.

työelämässä näkyy jotain vastahankaa, näytä että osaat,uskallat ja tiedät mihin pyrit.
joku projekti lykkääntyy.

tarkemmin en osaa työ tai asumiskuvioon vastata,mutta materiaalinen onnistuminen tuo tyytyväisyyttä, menestys, etu voitto, aineellinen saavutus.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #296 : 14.07.2010 18:10:58 »

Hei I-Ronia!

Mitäpäs on näkyvillä... Smiley

saatat joutua uhraamaan jotain päämääräsi takia.
välittämistä, leikkiä, kiintymyksen ja hellyyden ilmaisua, sanomatonta sopusointua.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #297 : 14.07.2010 18:12:33 »

Hei I-Ronia!

Katsoisitko mullekin...  Toteutuuko matka?  Ja tietty ne pakolliset mieskuviot, kun mitään jännää ei ole ollut 'käsillä' pitkiin aikoihin!

Kiitos!

nykyisyytten ainakin nousi vaunut että ehkäpä matkallekkin pääset.
muuhun ei nyt kyllä muuta näkynyt...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #298 : 14.07.2010 18:16:02 »

Hei I-Ronia. Kyselisin exästäni, jonka oli taas raju yhteydenotto. Hän pitää yhteyksiä väen väkisin ja kun hermostun häneen syyttää minua ja kääntää asiat (minä roikun hänessä). Tämä ei oikein vaikuta "terveeltä" enää. Minusta tuntuu että hän haluaa minua alistaa väen väkisin. Mitä tehdä? Onko asuntoasioissa näköpiirissä uusia tuulia, entäpä rakkaus? Tällä hetkellä mitään muutosta ei ole tapahtunut. Kiiitos Sinulle, Heart.

näyttäis siltä että jopa monimutkistuisivat nämä ihmissuhdekuviot..
olet tekemisissä kyllä ihmisen kanssa josta ei hyvää seuraa (no vähän nyt tuntuu siltä että kerron asioita jotka on nyt itsestäänselviä :/ kortteina nyt nousi kuitenkin XV piru esim..)
taidat seurata herkästi intuitiotasi, joka ei aina tuota parhaita mahdollisia päätöksiä..

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #299 : 14.07.2010 18:18:27 »

Hei, minua kiinnostaisi tietää mitä eräästä projektista seuraa? Aloitin erään jutun M:llä alkavan naisen kanssa ja sen tulokset näkyvät ensi keväänä.

Eli saisinko siihen jotain selvennystä... ?  :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: