Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 286422 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #315 : 31.07.2010 20:04:36 »

I- Ronia, olet minulle kerran aiemminkin ennustanut, ja osui ja upposi, kiitos siitä Smiley Jos saan pyytää apuasi uudelleen, kysyisin näyttääkö tulevaisuus yhtään valoisammalta? Toukokuu meni sairaalassa, mies petti, valehteli etc..., talousvaikeuksia ja kokoajan tuntuu tulevan lisää ongelmia. Jos ei ole liian "laaja" pyyntö ennustaa jotakin tulevaisuudesta, onko yhtään paranemassa, niin olisin äärimmäisen kiitollinen. Nyt elämä on aika vaikeaa...Sad

kokemuksien kautta meistä kasvaa vahvempia ja vaikka aina ei siltä tunnukkaan, huomaamme myöhemmin jokaisen "linkin" olleenkin tarpeellinen. universumi kun vastaa omalla tavallaan kaikkeen mitä puhtaasta sydämestä pyyntönä eteenpäin laitetaan.
jonkun aikaa menee vielä "huonosti" mutta jos siitä selviää, selviää vaikka mistä. tuntuu että nää raha-asiat ei taidä olla pelkästään sun omissa näpeissä, siis tarkotan että ulkoisista syistä johtuvia ongelmia joihin ei voi oikein itse vaikuttaa?

haasteena nousee muutamassa kortissa nimenomaan tämä raha-asia.
tulossa on noepita ja arvaamattoma muutoksia, luulen että liittyy materiaalinen turvallisuus.. tähän voisi koitaa yrittää ennakoida pahimmanvaralle
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #316 : 31.07.2010 20:30:39 »

Minäkin ajattelin kysäistä sinulta ennustusta.
Eli minua kiinnostaa,tulenko enään raskaaksi,meillä 4 ihanaista jo on mutta ,mies on vastahankaan iltatähdelle,mutta mennään kuitenkin keskeytetyllä.
Asummeko tässä talossa vielä kauan?
Kestääkö meidän liitto. Olemme jo 19 vuotta yhdessä olleet,mutta saadaanko olla toisetkin 19 vuotta.
Ja viimoinen näätkö sairastumisia?
Kiitos jo etukäteen I-ronia Smiley

näkyisi jotakin muutosta perheeseen liittyen kyllä. en osaa tarkemmin eritellä että onko se positiivista vaiko negatiivista. parisuhde näyttäisi olevan kunnssa kyllä., korttina nousi liitto- rakastaivaiset ovat löytäneet toisesna-jopa sielunveljeydestä voidaan puhua.

tasapaino saattaa järkkyä  jos asioista ei puhuta. mieleeni nousi että voiko lapsentekoasia nousta tässä?



tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #317 : 31.07.2010 20:35:29 »

Lisäillään nyt itekin kysymys, näkyykö meikäläisen (jousimies mies) rakkauselämässä mitään? Vähän tuntuu että polkee liian paljon paikallaan... eli siis mitään ei tapahdu ja jos tapahtuu niin homma yleensä loppuu lyhyeen.

näkyvissä olisi jotakin uutta, jokin kausi tai elämänvaihe päättyy, avoimelle henkilöle on kaikki ovet auki.pettymyksien takia taidat pidättäytyä tunnekokemuksista.. tarkoitan että et heittäydy täysillä mukaan?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #318 : 31.07.2010 20:38:40 »

Hei!
On tylsää, liikaa "velvollisuuksia". Millainen loppuvuosi minulle tulee? Tuleeko mitään hauskaa??
T:Sag

eipä kovasti muutosta näy, pientä matkaa kehotettaisiin tekemään muihin maisemiin.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #319 : 31.07.2010 20:42:06 »

Mitäs näkyy miesasioissa? Miten käy tässä tuoreessa "suhteessa", onko tiedossa hyvää vaiko huonoa?

toivottavasti ei kiinnostus osottaudu pintapuoliseksi...varo vilpillisyyttä ja epärehellisyyttä
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #320 : 31.07.2010 20:44:41 »

hei! haluaisin erittäin paljon tietää mitä näkyy..
kun tapasin juhannuksena pojan mihin tunnen edelleen suurta kiintymystä ja mielessä kummittelee. olemme puhuneet asiasta ja hänkin ihmetellyt että heti "syttyi" se jokin..mutta nyt välimatka ja armeija.. aika vaikea ja mahdottomalta tuntuva ajatus kun tämä on niitä järjellä ajattelijoita näköjään. Hän on siis jousimies ja minä kaksonen. ps kiitos etukäteen vastauksista  Smiley

täydet kymmnen maljaa tuovat onnen kokemuksen, toiveiden täyttymyksen.tyytyväisyyttä. koti voi olla myös henkinen.
jonkinlainen kolmiodraama näkyvissä. siitä voi ehkä puhumalla selvitä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Memmy
Vieras
« Vastaus #321 : 02.08.2010 13:31:30 »

Hei I-Ronia!

Voitko hieman auttaa.. Jotenki alkaa menee ymmärrys näitten miesten kanssa joita vedän puoleeni. En enää voi uskoa että sieltä sitä oikeaa olisi tulossa.. Sen verran on tullu miehistä se kuva etteivät ne haluaa mitään vakavaa minusta vain sitä hetken hupia.. Ihan päin naamaanki olen kuullut tämän..  Alkaa jo järki lähteä! Itse en enää jaksa mitään yhden illan huveja.. Tuntuu etten vedä mitä vakavaa puoleeni..

Eräs mies menneisyydestä otti yhtäkkiä taas yhteyttä! Meidän välillä on jotain koska vedämme aina toisiamme puoleen... Mutta en tiedä mitä se oikein on.. Ikävöin häntä aina suuresti... Mitä näet tästä..?  Tunteeni alkavat taas olemaan erittäin voimakkaat tätä miestä kohtaan... Mikähän tarkoitus tällä miehellä on elämässäni? Hänen kauttaan olen käynyt sellaiset tunne myrskyt että en koskaan.. Enkä tahtoisi koskaan menettää häntä täysin... Sad

Näetkö meneekö vielä kauan että sitoudun?

Jotenkin tämä sinkkuus alkaa tuntumaan tyhjälle.. Enää en saa tästä mitään irti. Jotenki hukassa tämän elämän kanssa... Sad
Olisin erittäin iloinen kun katsoisit mitä on näkyvillä..
« Viimeksi muokattu: 04.09.2010 18:59:42 kirjoittanut Memmy » tallennettu
betrayed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #322 : 02.08.2010 18:30:05 »

Kiitos vastauksesta. Nyt on ihan pakko kysyä yhdestä ihmissuhteesta. eräs naishenkilö on hyvä kaveri, mutta takaraivossa silti tekisi mieli sanoa hänelle mitä tunnen. Varattu nainen siis. näkyisikö tästä jotain? kiitos vaivannäöstä Smiley
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #323 : 02.08.2010 23:25:59 »

Heippa I-Ronia  Smiley

Miesasiathan ne on mitkä aina vaivaavat. Tapasin tuossa parisen kuukautta sitten kivan miehen ja yhteyttä olleen pidetty tiiviisti...mutta jotenkin tuntuu ettei tämä etene...näetkö mitään tulevaisuutta tässä hommassa?

Kiittis  Cheesy

haihatteluvaaraa näkyvissä, kortti varoittaa sekoittamasta mielikuvaa ja todellisuutta toisiinsa.
saatat joutua uhraamaan jotain saavuttaaksesi päämääräsi. viimeisen kortin neuvo on nyt vaan sanoo että ota tai jätä. ei kompromisseja.

Niinhän siinä kävi, että jätin kun miestä kiinnosti sinnkuelämä enemmän  Embarrassed  Näkyykö kesälle mitään uusia kujeita...?

tallennettu
Nennunanna
Vieras
« Vastaus #324 : 14.08.2010 16:24:54 »

Hei. Haluaisin tietää paraneeko raha-tilanteeni lähiaikoina.

Ja olen myös tavannut todella mielenkiintoisen ihmisen, jonka kanssa tulemme ehkä vähän liiankin hyvin juttuun.. en vain oikein tiedä mitä kyseisestä ihmisestä pitäisi ajatella. Olemme jotenkin hassulla tavalla todella samanlaisia ja juttua riittää, ihan kuin olisimme tuntenut jo paljon pitempään. Mitä tämän ihmisen kanssa tulee käymään, haluaisin tietää tästä ihmisestä enemmän.. Smiley Kiitos etukäteen! Smiley
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #325 : 14.08.2010 19:06:47 »

Hei I-Ronia!
Mitä minulle nousisi mm. parisuhteen, terveyden ja koulun (työssäoppiminen) suunnilta? Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #326 : 14.08.2010 19:45:34 »

Katsotko minullekkin mitä syksy tuo tullessaan.. 
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #327 : 23.08.2010 20:20:00 »

palajan kunhan oon voittanu tän lentsun. oon niin kuumeesa etten pysty istuun.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
pinte
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #328 : 26.08.2010 20:51:43 »

Hei I-Ronia!

Haluan antaa palautetta sinulle katsonnastasi. Se näyttää jollain tavalla toteutuneen  Smiley Alla olevan kerroit toukokuussa, kun kysyin tuleeko muuttoa. Olen nyt elokuussa vaihtanut kaupunkia, kun sain työtarjouksen ja väliaikainen asunto (2 vkoa) on kauempana kaupungista omakotitalossa, jossa on vehreyttä ympärillä sekä omenapuu, luumupuu!!! Varsinainen asunto on kerrostalossa ja sielläkin on vehreyttä, puita ympärillä, ei kuitenkaan omenpuita.

"näyttäisi siltä että suunnitelmia kannattaa varautua siirtämään, luulen että tämä liittyy stressiin tai sairauteen tähän liittyen.olet kuitenkin käännekohdassa, onni saattaa tässäkin piillä epäonnessa.
tunne on aika vahva muutosta, ehkä kesämmällä, tai alkusyksystä ehkä. (aistin asiat kuvina ja tunteina, en niinkään sanoina niin tässä kohden koen että on lämmintä ja kesän vihreyttä.
aistin myös paljon puita,ja pihaa, kenties maalle tai jonnekkin syrjemmälle .. omenapuita?)"
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #329 : 26.08.2010 21:21:18 »

kiitos kovasti palautteestasi, tämä on mulle todella tärkeää kun kovin epävarma välillä olen viesteistäni  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: