Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 286378 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Memmy
Vieras
« Vastaus #390 : 09.11.2010 12:20:43 »

 Hei I-Ronia!

Mitäs onn näkyvillä? Asiat on taas menneet niin pieleen kuin voi.. Rakkaus?
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #391 : 14.11.2010 13:51:45 »

Hei (: Kouluasioista kysyisin... Alkaako tämä koulunkäynti parantua ja tämä ainainen laiskuus hälvetä?

jotenkin tässä nyt näkisin kalenterin, olisikos ajanhallinnasta apua, jos laittaa eri projekteille välitavotteet/etapit?

onko laiskuus laiskuutta? vai kasautuuko hommat siinämäärin että "luhistut" niiden alle ja on helpompi sulkea silmät koko touhulta. neuvona nousisi asioiden pilkkominen.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #392 : 14.11.2010 13:57:05 »

Hei Ystäväinen...katsoisitko minullekkin onko uutta kotia näköpiirissä?  Smiley. Ollaan kovasti etsitty isompaa asuntoa, mutta ei ole sopivaa löytynyt. Muutenkin kotiasiat askarruttaa..varsinki talouspuoli  Undecided

Kaunis kiitos jo etukäteen  smitten smitten

No ensimmäinen kortti kehottaa riskin ottoon.. luulen että tässä kohdin koti löytyy kun on sen aika. on tunne siitä että koti on, mutta siellä vielä joku muu asuu. keltainen puutalo tulee mielikuvana. ajankohtana veikkailisin helmi-maaliskuuta lunta on eikä vielä sulamisen merkkejä ole. semmonen, 1 tai 1½ kerroksinen ok talo. kuistilla. valkoiset ikkunanpuitteet. ei missään kovin syrjässä mutta omaa rauhaa kuitenkin, jotain puitakin pihassa, olisko omenapuu. orapihlaja aita, melko korkea.

mitään otetta en talouspuoleen saa, kotiasioihinkin vaan noin onnellistuutta ylipäätään Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #393 : 14.11.2010 14:00:57 »

Hei I-Ronia! Smiley

Kysäisinkin jo kesällä kuvioissa olevasta miehestä, mutta onko tilanne muuttunut mihinkään suuntaan? Onko hän kaiken tämän arvoinen...?

Ja mites työkuviot? Alkavatko jo järjestyä vai vieläkö näkyy vastahankaa?

Kiitos smitten

joku siinä miehessä taitaa kiehtoa.. tulipa heti fiilis että on vähän "paha poika". ja että myhäilee kun oot kiinnostunut, taitaa tykätä , ainakin egonsa tykkää. seuraavat 2 korttia kyllä varottelee paskanpuhujasta johon olisi syytä pitää välimatkaa.

taidat hukata aikaas asioihin joihin et voi vaikuttaa.kärsivällisyyttä nyt opetetaan oikein isolla kädellä. niin sulle kun jollekulle toisellekkin.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #394 : 14.11.2010 14:05:46 »

Hei I-Ronia,

Avioeroa käyn läpi ja tulevaisuus mietityttää.  29 vuotta kestäneen parisuhteen jälkeen olen nyt yksin.  Mitä näkisit minulle?  Entä pystytkö näkemään kestääkö tulevan ex-mieheni ja tämän uuden naisystävän suhde?

Kiitos jo etukäteen  smitten

rahan kanssa tässä tuntuu että joudut ehkä painimaan vielä, näkyy ahneutta ja epäreiluutta...

luulen että nää -äkkiä alkaneet- "parisuhteet" on ns. korjaussarjoja. itsetunnon kohottajia.
enemmänkin ehkä mulla "otti korvaan" se, että ylipäätään kysyt moista Smiley nyt sinun tarttis katkasta siteet asioihin jotka ei ole sulle hyväksi, ja eksä on yks niistä asioista. turhaan pahotat mieltäs hänen tekemisistään ja tekemättä jättämisistään. nyt on aika etsiä se ihminen joka olit 29 vuotta sitten, ne haaveet ja ilon aiheet jotka oot joutunut kuoppaamaan.

voimia  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #395 : 14.11.2010 14:07:32 »

Hei I-Ronia,

katselisitko korteista(jos niitä käytät) mitä minun elämääni kuuluu, lähinnä
suhde- ja työasioissa ?

Kiitos  smitten
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #396 : 14.11.2010 14:09:53 »

Hei I-Ronia,

Katsotko minulle tulevaa.. Tuntuu, että kaikki vähän kuin junnaa paikoillaan, olen kuin tyhjiössä..
Työttömänä olen ollut kesästä asti ja vanhat suhteet näyttää olevan jo takanapäin, vai onko? Näkyisikö minulle siis töitä milloin tulevaksi ja millaista? Entäsnäkyykö miestä tulevaksi rinnalle ja milloin?

Kiitos Sinulle! Smiley

2 eri pöytää tein, ja päällimmäisenä niissä näkyy nyt masennuksen kaltaisuutta olotilaa, surua ehkä. jostain koetusta pitäisi päästä ensin yli että voi jatkaa. jollainlailla pitäis nyt repästä ittensä irti kaikesta tutusta ja totutusta ja vanhasta.

Tämän tarkemmin ei näy, ehkä nämä pitää ensin käsitellä ennenkuin uutta on tulossa elämään, siksi ajallisesti ei voida määritellä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #397 : 14.11.2010 14:12:52 »

Näetkö minulle mitään? Opiskelen vielä kevääseen, mutta mitäs sitten? Etsin myös omaa kotia jota en vain löydä... on vähän semmoinen olo että olisin hukassa  Embarrassed.

tähän täytyy nyt sanoa, etten nää mitään. 2 eri pöytääkin koitin avuksi ottaa, mutta ei mitään tolkkua.  näin käy yleensä silloin kun joko kysyjä ei "oikeasti" halua tietää, tai sitten ei ole tarkoitus että tiedät.
 Undecided
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #398 : 14.11.2010 14:13:16 »

Vilkaises mullekin näitä miesasioita.   saturnus on väistynyt  kuu:n päältä, ja tuntuu että äijjiä pörrää ympärillä yli oman tarpeen.  Wink  

"Kuka on se oikea?"  Undecided
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #399 : 14.11.2010 14:15:11 »

Taas kerran naisastioista kyselen  Shocked . Tällä kertaa olisi eräs tummahiuksinen, silmälasipäinen mukavan oloinen ihminen. En vaan uskalla hänelle menemään juttelemaan niitä näitä, eräässä tapahtumassa näemmä aina kun se on. Eli perus, näetkö mitään, kitos Smiley

no vihreetä valoo, jos nyt näin vois sanoo. jollailailla ajattelisin että jotain teidän välillä olisi, siitä en sitten osaa sanoa onko se sielunsisaruutta vai karmallista. mutta joo, anna palaa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #400 : 14.11.2010 14:17:58 »

Hei taas, I-ronia  Wink
Maaliskuussa kyselin suhteestani, työstä ja omaisuuden myynnistä ja toivoit palautetta.

No suhde voi paremmin kuin hyvin eikä kolmiodraamaa ole ilmennyt. Mietin olisiko voinut tarkoittaa aatteellista 'triangelia', olemme hyvin samanlaiset mutta nimellisesti uskontomme on erilainen.
Vai näetkö edelleen kolmiodraaman, olisiko vielä haasteena edessäpäin?

Työtä on ollut mutta ei juuri tuloja. Tämä asia painaa edelleen raskaana, kiitollinen olen jos näet jonkinlaista  valoa?

Omaisuuden myynnissä tuli tosiaan sopimus- ja muita sotkuja yllin kyllin, nyt pitäisi niiden olla
vihdoin ohi.

Kiitos Smiley))

näkyisi kyllä parempaan suuntaan menevän toi työjuttu. korttina oivallus; joka kehottaisi matkaa tai lyhytaikaista paikanvaihtoa, sieltä tulisi uusia näkökulmia.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #401 : 14.11.2010 14:19:41 »

Hei I-Ronia!

Mitäs onn näkyvillä? Asiat on taas menneet niin pieleen kuin voi.. Rakkaus?

toimeliaisuutta  näkyisi. paluuta sosiaaliseen elämään, uutta sykettä. oliskos pikkujouluja tiedossa Wink
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #402 : 14.11.2010 14:22:48 »

Hei I-Ronia,

katselisitko korteista(jos niitä käytät) mitä minun elämääni kuuluu, lähinnä
suhde- ja työasioissa ?

Kiitos  smitten
korteista pääasiassa. välillä menee kanavoinniksi ja joskus näkyy kuvia Smiley

suhdekuvioissa näkyy epämääränen tilanne.jossa ei kannata tehdä mitään ennenkuin asiat selkenevät.
työjutuissa tuli ensimmäisenä semmonen että pitäs kiinnittä huomiota mitä/miten sanoo asiat.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #403 : 14.11.2010 14:27:10 »

Vilkaises mullekin näitä miesasioita.   saturnus on väistynyt  kuu:n päältä, ja tuntuu että äijjiä pörrää ympärillä yli oman tarpeen.  Wink  

"Kuka on se oikea?"  Undecided

 Grin (sorppa. alaoin miettiin että katonko ihmisuhdepöytää vai ongelmaratkasua  2funny )
no, enstemmäiseks tuli erakko. joka luonnollisesti kehottais että älä ota ketään.
mutta ehkä enemmänkin tarkottaa tässä nyt sitä että jos astuu vähä taaemmas katteleen mitä elämä tarjoo, ettei suimpäin valkkaa..seuraava kortti sanoo vähän samaa.joku puhuu p*skaa , jotain matkaa tai muuta likkumista liittyy tähän. ainaki joku kulkuneuvo.
viimene kortti varottaa suistumasta kultaselle keskitielle, se voi oll ihan kiva, ja turvallinen mutta ihan pirun tylsää.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #404 : 14.11.2010 14:38:50 »

Vilkaises mullekin näitä miesasioita.   saturnus on väistynyt  kuu:n päältä, ja tuntuu että äijjiä pörrää ympärillä yli oman tarpeen.  Wink  

"Kuka on se oikea?"  Undecided

 Grin (sorppa. alaoin miettiin että katonko ihmisuhdepöytää vai ongelmaratkasua  2funny )
no, enstemmäiseks tuli erakko. joka luonnollisesti kehottais että älä ota ketään.
mutta ehkä enemmänkin tarkottaa tässä nyt sitä että jos astuu vähä taaemmas katteleen mitä elämä tarjoo, ettei suimpäin valkkaa..seuraava kortti sanoo vähän samaa.joku puhuu p*skaa , jotain matkaa tai muuta likkumista liittyy tähän. ainaki joku kulkuneuvo.
viimene kortti varottaa suistumasta kultaselle keskitielle, se voi oll ihan kiva, ja turvallinen mutta ihan pirun tylsää.

Kiitos pikaisesta vastauksesta!   Smiley

Totuus on sellainen, ettei kukaan näistä ole se oikea.  Ikävä juttu tuo p*skan puhuminen, varsinkin, jos se liittyy liikkumiseen tai kulkuneuvoon.  Se, josta eniten näistä tykkään, on ammattiautoilija.  Cry

Juuri näin olen ajatellutkin toimia, katselen ja kuuntelen, mitä elämä tarjoaa.  Näyttää se nyt tällä hetkellä tarjoavan.   Wink  Kiitos, I-Ronia!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: