Eileithyia
|
|
« Vastaus #90 : 01.04.2010 11:26:35 » |
|
Saankos äkkiä tässä kysästä korttia pääsiäiselle? ihan tarkkaan en osaa nyt sanoo että ajottuuko tämä tarkalleen pääsiäiselle mutta kuitenkin jokin kausi tai elämänvaihe on päättymässä. Henkinen kypsyys tuo vapautta ja varmuutta vaikeuksienkin keskellä. Seuraava kortti liittyy jollain muotoa suhteisiin. rakkaus-, avio-, avo- ... Nauti sielunveljen tai sisaren seurasta. jotakin uutta on kovasti nyt tulossa jo toisenkin kortin voimalla. ei muutakun ovet auki ja avoimin mielin eteenpäin Kiitos!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
lillian
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #91 : 01.04.2010 11:46:31 » |
|
Minua kiinnostaisi rakkausasiat. Yksinpä tässä on tullut elettyä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lonelylight
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #92 : 02.04.2010 10:04:26 » |
|
Kiitos I-Ronia! Tulkinta oli hyvin valaiseva
|
|
|
tallennettu
|
-Lonelylight-
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #93 : 02.04.2010 11:03:41 » |
|
Saisinko minäkin kortin, miltä henkinen kasvuni näyttää? Mikä kortti tulee tähän tilanteeseen henkistä kasvuani ajatellen, tai neuvoksi?? Tai elämääni yleisesti. Kiitos kovasti ja ihanaa pääsiäistä! -MK (:-
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Liekku
|
|
« Vastaus #94 : 02.04.2010 13:29:20 » |
|
Hei,-- valaisisitko tätä tätä mielen ja tekemisen pysähtynyttä tilaa??
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #95 : 06.04.2010 15:24:01 » |
|
Saisinko minäkin ennustuksen, kiitos nyt on suotuisa hetki tehdä päätöksiä. Muutosta seuraa, positiivista. ilmenee erityisesti asenteessa. se onni voi piillä onnettomuudessakin, tuntosarvet höröllään nyt
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #96 : 06.04.2010 15:25:57 » |
|
Minua kiinnostaisi rakkausasiat. Yksinpä tässä on tullut elettyä.
uusi suhde näkyy.haasteenä voi olla jos pohdit enemmän kuin toimit neuvona nousi miekkojen iv, joka kehottaa matkaa tai pientäkin paikan vaihdosta.
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #97 : 06.04.2010 15:28:14 » |
|
Saisinko minäkin kortin, miltä henkinen kasvuni näyttää? Mikä kortti tulee tähän tilanteeseen henkistä kasvuani ajatellen, tai neuvoksi?? Tai elämääni yleisesti. Kiitos kovasti ja ihanaa pääsiäistä! -MK (:- mieli on haikea ja levoton? uutta haastetta näkyisi,elämän ja luonnon magiikka on läsnä, henkisissä hankkeissa olisi nyt tarjolla menestystä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #98 : 06.04.2010 15:31:59 » |
|
Hei,-- valaisisitko tätä tätä mielen ja tekemisen pysähtynyttä tilaa?? monta pöytää joudun tekemään eikä oikeen siltikään auennut.. pääpiirteittäin jäi päällimmäisenä rahojen vi "pidä huolta että kukin, myös sinä itse, palkitaan ansioiden mukaan" onko jäänyt jotain huomaamatta?tarkastele lähipiiriä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Heart
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #99 : 07.04.2010 13:06:16 » |
|
Hei I-Ronia, kyselisin terveydestäni. Olen ollut tänä talvena jo pari kuukautta flunssassa. Stressi erilaisista asioista heikentää elinvoimaisuuttani, samaten liiallinen nautintoaineiden käyttö. Olen kauhean väsynyt. Miten pääsisin toiselle 'tielle'. t. Heart
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Liekku
|
|
« Vastaus #100 : 11.04.2010 11:16:34 » |
|
Kiitos I-Ronia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ninzka
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #101 : 11.04.2010 18:38:59 » |
|
Hei! Minäkin tiedustelisin rakkauselämästäni?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #102 : 13.04.2010 12:22:06 » |
|
Ihanaa kun jaksat auttaa täällä:) Tulevaisuuden opiskeluista ja työstä kyselisin. Minulla on useampi vahva vaihtoehto/ kiinnostuksen kohde, mutta vekslaan jatkuvasti, epäilen pidänkö työelämän arjesta, kiinnostaako ala, harmittaako minua jälkikäteen... Tulenko löytämään itselleni sen nappialan, mikä olisi sopiva?
(Ja tietenkin jos olemattomaan rakkauselämääni olisi luvassa jotain muutosta niin olisi mukava kuulla:)).
Kiitos:)
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas Nousumerkki Skorpioni Kuumerkki Skorpioni Merkurius Oinas Venus Kaksoset Mars Kauris
Kiinalainen: Lohikäärme Maya: Sininen Magneettinen Käsi
|
|
|
Nemimonde
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #103 : 13.04.2010 12:30:48 » |
|
Mä kaipaisin vähän valotusta rakkauselämääni, sen verran sekavaa meinaa nyt olla. Kiitos, mikäli pystyt ja ehdit auttamaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #104 : 13.04.2010 13:35:18 » |
|
tänään en kyllä jaksa. eilinen reissu verottaa tätä päivää. palajan pikapikaa asialle
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|